Aihe: Paisteen peltejä - miksei muitakin?
1 2
Mikko A
28.06.2003 19:12:40
Matkaa vaan on pirusti, kaks ja puolsataa...

PIRUSTI??!! Täältä sinne on kolme-neljä kertaa enemmän! Sori, mutta mua sieppaa tuommonen, ku te etelän uunot ette tiedä, mikä on Pirusti!
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Bacchus
28.06.2003 19:21:11
PIRUSTI??!! Täältä sinne on kolme-neljä kertaa enemmän! Sori, mutta mua sieppaa tuommonen, ku te etelän uunot ette tiedä, mikä on Pirusti!

Älä sie lapin mies huua...=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Blitz
28.06.2003 19:33:38

*Repeilee*

Niin, ja siis Erast, osta käytettynä joku Zildjianin - vaikka K-sarjan - 18" tai 16" crashi. Luulisi kyllä löytyvän alle 200 eerollakin. Siitä sulle hyvä pelti muiden joukkoon. :)
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Mikko A
28.06.2003 20:15:33

pitää huutaa ku ootte niin kaukana ettette muuten kuule =)
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Bacchus
28.06.2003 20:49:11
pitää huutaa ku ootte niin kaukana ettette muuten kuule =)

Niin juu, kun tuolta kantilta tarkastelee niin...=)

Hei mutta sanokaapa nyt onko kellään kokemuksia Meinl Classiceista? Katoin haulla, muttei kovinkaan paljon infoa löytynyt....
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Erast
28.06.2003 21:28:02

Höö..ei tarvi riehua :) Mun Saapsteri syö vaan niin pirusti pensaa että jo se nostaa hintaa paljon. Tuntuu köyhän opiskelijan kukkarossa...
Mikko A
29.06.2003 01:00:43
Höö..ei tarvi riehua :) Mun Saapsteri syö vaan niin pirusti pensaa että jo se nostaa hintaa paljon. Tuntuu köyhän opiskelijan kukkarossa...

no se. mutta ei se turkkunen silti kaukana oo =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)