Urmas Potkuri 28.10.2005 18:16:57 | |
---|
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
jukepoksi 28.10.2005 18:30:49 | |
---|
Lienee ollut huonot riffit. :P Höpötystä, riffivalikoimahan oli mitä parhain =) Parhaan kaksikon sai mielestäni aikaan secondarymind. I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
Minä annan ääneni arkkikanslerille. Romantikkoitkijät#23
So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i |
Urmas Potkuri 28.10.2005 19:33:11 | |
---|
secondarymind on minunkin valitani. Kumpainenkin riffi mainiosti versioitu. sormihäiriölle erikoismaininta hienosta skitsosta. Rohkea valinta, joka mielestäni onnistui. apenaattorin Johnny kulki kivasti. wrshredder versioi "tienristin" lupaavasti, rohkeampi ote, niin olisinpa ollut bluesfanaatikkona hankalassa tilanteessa tuon pisteen kanssa. Jos LamaAjanElvis olis tehnyt toisen niin...B Goode kuulosti hienolta soundeja myöten. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
LamaAjanElvis 28.10.2005 19:42:56 | |
---|
Paras kaksikko Secondarymindilla. |
LamaAjanElvis 28.10.2005 19:47:09 | |
---|
Jos LamaAjanElvis olis tehnyt toisen niin... Jees, ei oikein innostanut/kerennyt muita harjottelemaan, kun on ollut tässä muita pikku rojekteja. Olkoot tuo minun riffi vaikka se kilpailun pisteetön bonusraita. B Goode kuulosti hienolta soundeja myöten. Kiitti kiitti! Samaa voisin sanoa hotellistasi. |
wrshredder 28.10.2005 20:01:21 | |
---|
wrshredder versioi "tienristin" lupaavasti, rohkeampi ote, niin olisinpa ollut bluesfanaatikkona hankalassa tilanteessa tuon pisteen kanssa.. Kiitoksia! ykkösellä pistin purkkiin molemmat. ajattelin että tulkoon mitä tulee., toi crossroads oli siitä vaikea että siinä ei oo oikee mitää selvää riffiä tms.(laulu alkaa melkei heti) joutu heittää omaa settiä.. secondarymind on kyllä vahvoilla.. :D Romantikkoitkijät#23
So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i |
Edy 29.10.2005 00:21:27 | |
---|
Sormihäiriölle piste. Hyvät soundit ja sujuva soitto. Musiikki on hyvää silloin kuin se kuulostaa hyvältä. |
apenaattori 29.10.2005 18:13:23 | |
---|
Secondarymindille piste. Oli hyviä vetoja molemmat. Go ahead, punk, make my day! |
WM 30.10.2005 12:35:35 | |
---|
Apenaattorille piste.. oli kivaa revittelyä :) wanhat
WM
mehiläiset |
Santtu_123 30.10.2005 12:43:42 | |
---|
Voe tätä saamattomuutta, jonhnnyn ja skitson sain treenattua (ikinä moisia soittanu) mutta nauhalle asti en sitte saanu :P Mutta pisteet menee secondarymind:lle, hienoa tupla. |
apenaattori 30.10.2005 17:19:33 | |
---|
Apenaattorille piste.. oli kivaa revittelyä :) Puolueellinen piste. :-) Go ahead, punk, make my day! |
apenaattori 31.10.2005 18:15:31 | |
---|
Äänestys muuten päättyy mun syntymäpäivänäni. Ei taida tulla lahjaa skaban puolesta. ;-) Go ahead, punk, make my day! |
enema 31.10.2005 20:00:53 | |
---|
loistavat riffit, ei jäänyt aikaa =/ Eskimo ninja deathmetal |
Urmas Potkuri 31.10.2005 21:06:54 | |
---|
loistavat riffit, ei jäänyt aikaa =/ Kiitti. Ensikerralla sitten. :) Kaipailin kyllä tähän skabaan. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Turder 01.11.2005 15:36:27 | |
---|
Apenaattorille ääni. |
Urmas Potkuri 03.11.2005 07:47:44 | |
---|
Vielä on mahdollista sanoa sanansa. Huomenissa pähkäilemme pisteet. :) Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Rontt 03.11.2005 13:19:46 | |
---|
Luen otsikon joka kerta Riffirunkkuskabana. Mutta asiaan eli secondarymind on kieltämättä aika vahvoilla. |
apenaattori 03.11.2005 21:58:49 | |
---|
Eikös pikkuhiljaa voittoa kohti hivuttautuva secondarymind aio käyttää äänestysoikeuttaan? ;-) Go ahead, punk, make my day! |
secondarymind 04.11.2005 02:21:56 | |
---|
Eikös pikkuhiljaa voittoa kohti hivuttautuva secondarymind aio käyttää äänestysoikeuttaan? ;-) Kyllä kyllä. Ei hätäillä, eikä paniikkia. hosuessa tulee vaan kusipäisiä kakaroita.:) sormihäiriö Vakuuttavaa menoa molemmissa. Hyvä. LamaAjanElvis Voivoi, kun et tehnyt toista. Olisit ottanut kevyesti voiton ainakin mun äänestyksessäni. wrshredder Johnny boysta jäi nyt vähän niinku olennaisin osa soittamatta, eli se alkupätkä.:) apenaattori Hyvät riffit valitisit ja ihan ok soitantaakin. arkkikansleri Kyllä huomaa, että on valittu itselle mieluiset riffit koko skabaan. Varmaan olis mennyt kaikki aivan heittämällä.:) Loppuun täytyy vain sanoa, että arkkarille piste. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |