Jabbe 29.06.2003 11:02:38 | |
---|
Kuuntelen nyt vielä uudelleen ja yritän diggailla. Saa nähdä, miten käy. Ja ei, minä en ole koukussa Muusikoiden.nettiin, käyn täällä vain joka päivä. |
Sleeper 29.06.2003 12:04:09 (muokattu 29.06.2003 12:04:34) | |
---|
Poika, tämä on ihan väärällä palstalla. Ei normaalit ihmiset osaa arvostaa hyvää progea. Ainakaan yhden musiikkivideon ja kuuntelukerran perusteella. Luotan että PoS rokkaa enkä ala etanamodeemilla imuroimaan. Ihmiset, jotka haluaa tutustua orkesteriin lähemmin, hommatkaa levyllinen tai pari ja alkuun kymmenen kierrosta levysoittimessa. Näin tutustutaan progeen. Avoid infinity? Are you for real? |
snaga 29.06.2003 12:08:53 | |
---|
Poika, tämä on ihan väärällä palstalla. Ei normaalit ihmiset osaa arvostaa hyvää progea. Ainakaan yhden musiikkivideon ja kuuntelukerran perusteella. Luotan että PoS rokkaa enkä ala etanamodeemilla imuroimaan. Ihmiset, jotka haluaa tutustua orkesteriin lähemmin, hommatkaa levyllinen tai pari ja alkuun kymmenen kierrosta levysoittimessa. Näin tutustutaan progeen. Niin tai siis progeen tutustutaan siten, että unohdetaan nuo tilumetallit ja hankitaan kouraan Floydin Dark Side, Crimsonin Red, Yesin Close to the Edge tai Genesiksen Selling England. ;-) Floyd code: v1.2a s+r>d TW 1/0/r tG 0? 0 Meddle 2 1 19.3% |
Vilhelmus 29.06.2003 12:12:05 | |
---|
kymmenen kierrosta levysoittimessa. Näin tutustutaan progeen. Lapsellista. Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
Jabbe 29.06.2003 12:15:25 | |
---|
Ei aukene. Proge on ok, mut sitäkin on niin monenlaista. Tää kikkailutiluttelu ei oikein lämmitä. :( Ja ei, minä en ole koukussa Muusikoiden.nettiin, käyn täällä vain joka päivä. |
snaga 29.06.2003 12:21:11 | |
---|
Lapsellista. No ei nyt tuo vielä sinällään (huomasin kun aiemminkin kommentoit jossain threadissa samasta aiheesta). Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. :-) Ei minua ainakaan harmita, että minulla on (aika paljonkin) sellaisia levyjä, jotka alkuun eivät kuulostaneet oikein miltään, mutta lopulta jämähtivät ikisuosikeiksi aivan listan kärkeen. Ja ei, en minä niitä levyjä kuuntele hampaat irvessä ja sen takia, että olisin parempi ihminen kun kuuntelen vaikeaa musiikkia. ;-) Kyllä ne nykyään ihan rehellisesti kuulostaa hyvältä. Floyd code: v1.2a s+r>d TW 1/0/r tG 0? 0 Meddle 2 1 19.3% |
Vilhelmus 29.06.2003 12:23:50 | |
---|
Ja ei, en minä niitä levyjä kuuntele hampaat irvessä ja sen takia, että olisin parempi ihminen kun kuuntelen vaikeaa musiikkia. ;-) Ei, et varmasti. Mutta jotkut tekee niin =D Mutta kukin tyylillään. Meikäläinen jättää välillä täällä roikkumisen ja lähtee ensin pelaan tennistä ja sitten kahden bändin reeneihin. Rokrok. Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
Bonham 29.06.2003 12:26:17 | |
---|
Ei, et varmasti. Mutta jotkut tekee niin =D Mutta kukin tyylillään. Meikäläinen jättää välillä täällä roikkumisen ja lähtee ensin pelaan tennistä ja sitten kahden bändin reeneihin. Rokrok. Hullu! :) Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Teijo K. 29.06.2003 12:31:32 | |
---|
Niin tai siis progeen tutustutaan siten, että unohdetaan nuo tilumetallit ja hankitaan kouraan Floydin Dark Side, Crimsonin Red, Yesin Close to the Edge tai Genesiksen Selling England. ;-) Juurikin näin. Gentle Giantia ja Jethro Tullia unohtamatta. "You have to give some skin to get some tone.": Will Lee |
Bonham 29.06.2003 12:32:58 | |
---|
Juurikin näin. Gentle Giantia ja Jethro Tullia unohtamatta. Kuunnellut n. 25 vuotta Tullia, enkä suostu pitämään sitä progena :) Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
ChangeOfSeasons 29.06.2003 12:50:22 | |
---|
Poika, tämä on ihan väärällä palstalla. Ei normaalit ihmiset osaa arvostaa hyvää progea. Ainakaan yhden musiikkivideon ja kuuntelukerran perusteella. Luotan että PoS rokkaa enkä ala etanamodeemilla imuroimaan.
niin vähän arvelinkin mutta päätin silti koittaa..noh aina ei voi voittaa....ei edes joka kerta :( If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
kingdom 29.06.2003 14:41:54 | |
---|
Mulla on kaks PoS:n levyä, ja tykkään hirveesti. Ei mistään löytys muita videoita? See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
Teijo K. 29.06.2003 14:54:53 | |
---|
Kuunnellut n. 25 vuotta Tullia, enkä suostu pitämään sitä progena :) Et edes Passion Play tai Thick as a brick levyjä? Tulli on niin moni-ilmeinen bändi että siitä tykkää niin proge, rock kuin kansanmusafanit. Ja jokainen luokittelee Tullin tietenkin omaan viitekehykseensä. "You have to give some skin to get some tone.": Will Lee |
jj86 29.06.2003 16:54:24 | |
---|
hmm... just.... Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
HCW 29.06.2003 17:04:33 | |
---|
et tainnut hakea videota En,enkä hae.Ei ruåttalaisten paremmuutta todisteta videoilla. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
Dr. Funkenstein 30.06.2003 16:51:11 | |
---|
Niin tai siis progeen tutustutaan siten, että unohdetaan nuo tilumetallit ja hankitaan kouraan Floydin Dark Side, Crimsonin Red, Yesin Close to the Edge tai Genesiksen Selling England. ;-) Asiaa! Sait plussan. |
kingdom 05.07.2003 15:09:20 | |
---|
See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
kingdom 05.07.2003 15:10:01 | |
---|
Niin tai siis progeen tutustutaan siten, että unohdetaan nuo tilumetallit ja hankitaan kouraan Floydin Dark Side, Crimsonin Red, Yesin Close to the Edge tai Genesiksen Selling England. ;-) Puuttuu vielä tuo Floyd... Se asia korjaantuu pian. See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
Jabbe 05.07.2003 19:34:12 | |
---|
Asiaa! Sait plussan. Plussaa hyvästä musiikkimausta? No huh.. Olette varmaan huomanneet, että puhun paljon. Mutta yritän kyllä joskus myös sanoakin jotain... |