Aihe: Bändien selviäminen laulajanvaihdoksesta
1 2 3 4 5 6
Fortune
25.10.2005 12:13:10
Ja tv-näyttelijänä. Sunnuntai-iltapäivisin miehen voi aina välillä bongata Gilmoren tytöt -sarjasta esittämästä...tadaa...rokkaria. Uskottava roolissaan kyllä.

Ai hitsi, toinen syy lisää seurata sarjaa :)
Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta.
Henko
25.10.2005 13:40:56

Vaihtuneet laulajat ei oo välttämättä ainoa syy, miksi bändi alkaa olla alamäessä.
Olen true-uskottava.
rheinone
28.10.2005 08:47:22 (muokattu 28.10.2005 08:50:05)
sirdickyj: En noteeraa kyllä Gillaniakaan kuin vasta Fireballista eteenpäin.

Mikäs In Rockissa tökkii? Kyllähän kyseisen lätyn turvin tuli kertaheitolla selväksi että Purplen laulajanvaihdos osui kuin nyrkki silmään.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
sirdickyj
28.10.2005 09:32:26
Mikäs In Rockissa tökkii? Kyllähän kyseisen lätyn turvin tuli kertaheitolla selväksi että Purplen laulajanvaihdos osui kuin nyrkki silmään.

Nii mutku se levy on ihan karmee.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
IommI
28.10.2005 10:54:06
Black Sabbathilla taisi suosio laskea hurjasti kun Ozzy ei ollut enää bändissä, mutta Dio oli kyllä noin 32 valovuotta parempi laulaja.

Sabbathilla tosiaan rupes menemään huonommin kun ozzy porukasta pois potkittiin mutta Dio sai sabbathin elpymään hetkeksi aikaa... kunnes diolla nousi kusi päähän ja sitä ei kattellu enää Iommikaan vaan diokin lähti remmistä.. en muista oliko omasta tahdosta. Dio kuitenkin teki itse lauluihin sanoitukset ja jne... sen takia se Sabbathiin yleensä otettiinkin. Dion jälkeiset laulajat ovatkin sitten jotain muuta... Viimeisin laulaja ennen ozzyn paluuta, oli kuitenkin jo kuunneltavaa, laulajan nimeä en nyt millään saa päähäni. Forbidden albumilla se kuitenkin lauloi.
Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa..
Mika Antero
28.10.2005 10:57:13
Viimeisin laulaja ennen ozzyn paluuta, oli kuitenkin jo kuunneltavaa, laulajan nimeä en nyt millään saa päähäni. Forbidden albumilla se kuitenkin lauloi.

Eikös se ole Tony Martin? Laulaa monella muullakin Sabbathin myöhempien aikojen levyllä. Ei omaa sitä karismaa mikä Ozzylla, Diolla ja Gillanilla on. En ole tosin tuota Forbiddeniä kuullut.
IommI
28.10.2005 11:35:46
Eikös se ole Tony Martin? Laulaa monella muullakin Sabbathin myöhempien aikojen levyllä. Ei omaa sitä karismaa mikä Ozzylla, Diolla ja Gillanilla on. En ole tosin tuota Forbiddeniä kuullut.

Jep.. Tony Martinhan se oli. Mutta kyllä kun vertaa esim: Gillaniin niin on se 28 valovuotta parempi laulaja. Forbidden on hyvää kamaa ja suosittelen sen hankkimista...
Niin ja ozzyn karismaahan ei pysty korvata se on yks mikä on varma=)
Mitään mitä ei ymmärrä ei tartte allekirjottaa..
Musta Arkipyhä
28.10.2005 11:36:32

Ei ehkä ,mutta laulajana mielestäni Sabbathin parhaimmistoa.Ja tuo Born again -levykin on alkanut merkillisellä tavalla viehättää.Jotenkin outo tunnelma sillä levyllä - semmonen mielipuolinen.Mutta hyviä riffejä.Soundit taasen aika kauheat.Tosin sopii siihen jotenkin..
Space is deep
Mika Antero
28.10.2005 11:42:58
Ei ehkä ,mutta laulajana mielestäni Sabbathin parhaimmistoa.

Joo, varmaan teknisesti. Luulen ma, en tiedä kun en ymmärrä. Mutta aika persoonattomia levyjä ne Martinin aikaiset mielestäni on, vaikka monet ovat toista mieltä. Ei kuulosta Sabbathilta. Kovasti olen kuullut Martinia kehuttavan muulloinkin.

Ja tuo Born again -levykin on alkanut merkillisellä tavalla viehättää.Jotenkin outo tunnelma sillä levyllä - semmonen mielipuolinen.Mutta hyviä riffejä.Soundit taasen aika kauheat.Tosin sopii siihen jotenkin..

Näinhän se on. On se ainakin ihan perkeleellisen hevi, jos ei muuta... Trashed, Digital bitch, Disturbing the priest jne. Kunnon hevirokkia! Ja onhan siellä Stonehengekin...
IommI
28.10.2005 12:02:45
Näinhän se on. On se ainakin ihan perkeleellisen hevi, jos ei muuta... Trashed, Digital bitch, Disturbing the priest jne. Kunnon hevirokkia! Ja onhan siellä Stonehengekin...

Disturbing the priest on helvetin hyvä biisi.. Digital bitch on jotenkin mukaansa tempaava ja sopii koti bileisiin vallan mainiosti... Stonehedge sopii sitten taas krapula aamuun=)
Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse...
rheinone
28.10.2005 12:31:22 (muokattu 28.10.2005 13:11:32)
Jep.. Tony Martinhan se oli. Mutta kyllä kun vertaa esim: Gillaniin niin on se 28 valovuotta parempi laulaja. Forbidden on hyvää kamaa ja suosittelen sen hankkimista...
Niin ja ozzyn karismaahan ei pysty korvata se on yks mikä on varma=)

Tony Martin vetää hienosti Eternal Idolilla ja Headless Crossilla.

Mä en kyllä oo päässyt sisään Born Again albumiin. Gillanhan on itsekin sanonut että hän oli mahdollisimman huono valinta Sabbathin laulajaksi. Purplessa Gillan on kotonaan.

Sehän niin helvatan hieno juttu Heaven And Hellillä ja Mob Rulesilla onkin, että Ozzyä ei vain "korvattu" vaan koko bändin linja uudistui kertaheitolla (musiikillisesti parempaan suuntaan).
rheinone
28.10.2005 13:18:55
Nii mutku se levy on ihan karmee.

No helvetti, perustele vähän! In Rockia pidetään kuitenkin yleisesti yhtenä Mark II:n parhaimmista levyistä.
sirdickyj
28.10.2005 13:55:10
No helvetti, perustele vähän! In Rockia pidetään kuitenkin yleisesti yhtenä Mark II:n parhaimmista levyistä.

Mä oon poikkeus tohon sääntöön, eli en tykkää yhtään. Olen tätä ennenkin vääntänyt, mutta jos nyt vielä vähän.

Mulle ei kolise tippaakaan Speed Kingin tapaiset yritykset olla rokkibändi, vaikka se kyllä ihan hyvin jyrääkin, ja Child in time on jotain aivan kamalaa, Siinä levyssä ei yksinkertaisesti ole mitään, mikä mua Purplessa viehättää. Ymmärtänet, jos sanon, että parasta Purplea edustaa meitsille Fireball, Demons eye, Never before, Lazy, Space truckin, Might just take your life, Sail away, Burn, Hold on, You cant do it right, You keep on movin jne. Ja sitä skeida-osastoa Black night, Strange kind of woman jne. Lapsellisia rallatuksia.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen!
Starlia
28.10.2005 14:01:21
Eikös Helloweenille käynyt kuitenkin ihan hyvin Kisken lähdön jälkeen? Kyllä Master of The Rings ja The Time of The Oath olivat suhteellisen kovia vetoja.
Basement
28.10.2005 15:04:39
Maidenille ja Priestille ei käynyt kovin hyvin, eikä Mötley Cruelle (vaikka olivatkin parhaimmillaan Corabin kanssa)

Mötley Crüen tapauksessa oli hyvin ikävä sattuma, ettei yleisö sulattanut John Corabin kanssa tehtyä albumia, koska - kuten sanoit - Crüe oli todellakin parhaimmillaan sillä levyllä.
Itseasiassa Motley Crue-levy on parasta mitä kukaan Mötleyn jäsen on koskaan saanut aikaan. Upea.
Joten sillä tavalla bändi selvisi hyvin laulajanvaihdosta. Sääli että kuitenkin kävi huonosti.
Mohla
28.10.2005 15:21:59

Panteralla oli parilla ekalla powermetal levyllä joku muu laulaja. Ei varmaan tarvii sanoa että miten selvisivät.

Tulenkantajilla supistui laulajien määrä kolmesta kahteen ja ihan menestyksekkäästi meni, niinkauan kun meni.

Sub-urbantribe ainakin yhden levyn ajaksi pomppasi varmaan suositummaksi kuin koskaan aiemmin, kun ottivat sen Kyyrian Villen laulamaan.

King Crimsonilla on ollut vaikka kuinka monta laulajaa, mutta Nahkis ehti sen ottaakin esille ennen mua.

Sanottiinko AC/DC jo?

Mutta mitä joku mainitsi Slipknotin laulajan vaihdoksesta? Onks tämä tapahtunu joskus ennen ekaa pitkäsoittoa?
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
HaloOfFlies
28.10.2005 15:26:37

Sub-urbantribe ainakin yhden levyn ajaksi pomppasi varmaan suositummaksi kuin koskaan aiemmin, kun ottivat sen Kyyrian Villen laulamaan.

Suosio nousi joo, mutta musiikin taso laski kuin lehmän häntä.
First they steal your mind and then they steal your soul
Mohla
28.10.2005 15:32:59

Suosio nousi joo, mutta musiikin taso laski kuin lehmän häntä.

No, joo. Nyt mennään makuasioihin joista vois sitten tapella loputtomiin. Muhun ei iskeny aiemmat supparit yhtään. Tosin toinen levy Villen kanssa oli pienoinen pettymys, ei vaan toiminut niin hyvin.

Makuasia, sano koira ku muniaan nuoli.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
rheinone
28.10.2005 18:24:32 (muokattu 28.10.2005 18:25:38)
Mulle ei kolise tippaakaan Speed Kingin tapaiset yritykset olla rokkibändi, vaikka se kyllä ihan hyvin jyrääkin, ja Child in time on jotain aivan kamalaa, Siinä levyssä ei yksinkertaisesti ole mitään, mikä mua Purplessa viehättää.

OK.

Ymmärtänet, jos sanon, että parasta Purplea edustaa meitsille Fireball, Demons eye, Never before, Lazy, Space truckin, Might just take your life, Sail away, Burn, Hold on, You cant do it right, You keep on movin jne.

Kaikki aivan saatanan hienoja piisejä. Ton listan perusteella vois melkein suositella Rapturea, sen verran funky&groove-lätty sieltä putkahti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)