Aihe: Dean FBD Dimebag Tribute ML
1 2
Korny
28.10.2005 11:46:20
Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta, tuo voisi nimittäin olla merkittävä vaihtoehto seuraavaa kitaraani ostaessa.. Ja onko tuo yleensäkkään hintansa väärti?
If you're 555 then I'm 666
McNulty
28.10.2005 12:01:26
Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta, tuo voisi nimittäin olla merkittävä vaihtoehto seuraavaa kitaraani ostaessa.. Ja onko tuo yleensäkkään hintansa väärti?

No tuota... jollet ole erilaisten potikoiden, tarran ja Dime-tekstin perään lavassa, niin Dean ML '79 F voisi olla kova sana myöskin. Se on puolet halvempi ja niillä rahoilla voi vaihtaa skebaan uudet mikit jos haluaa. Molemmissa on lisenssifloikka joka on alkuun kyllä varsin pätevä. Sitä ei sitten tiedä kukaan kuinka kauan se kestää käytössä.

Tuota FBD-mallia en ole soitellut, mutta paria muuta halvempaa ML-sarjasta kylläkin. Kerrassaan mainioita soittimia... Cortin tehtaalta Koreastahan nekin tulevat, samoin kuin LTD:n kalliimmat mallit ja Schecter (sekä Ibanezin Korea-Prestiget).
löytävä etsii...
the all-seeing eye of horus
Korny
28.10.2005 12:07:22
Eli siis kun tuon kyseisen mallin hinnaksi deanin sivuilla ilmoitetaan päälle 1500 dollaria... Ja se on korea malli?
McNulty
28.10.2005 12:09:07 (muokattu 28.10.2005 12:10:38)
Eli siis kun tuon kyseisen mallin hinnaksi deanin sivuilla ilmoitetaan päälle 1500 dollaria... Ja se on korea malli?

Jenkki se ei ole ainakaan.
www.musik-produktiv.de tais myydä sitä johonkin 1000e pintaan. Jos mietitään että saman se maksaa korea-Schecterit ja korea-LTD:kin.

PS. tässä vielä suora linkki
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … p;sid=!18121995&quelle=volltext

Joten, miksi ei ostaisi puolet halvempaa (575e) Dean ML '79 F mallista skebaa ja vaihtaisi siihen vain mikit. Se on meinaan varsin laadukas soitin ja itsekin ajattelin joskus sellaisen rivistööni hommata. Kaverilla on jo :)
löytävä etsii...
Korny
28.10.2005 12:15:04
Jep jep... No sittenhän tämä on kuin onkin se sama malli jota ihmiset harmony centrallin sivuilla haukkuivat täysin paskaksi... :D

http://www.harmony-central.com/Guit … _Guitars/FBD_Dimebag_Tribute-1.html
leather rebel
28.10.2005 12:24:14
Jep jep... No sittenhän tämä on kuin onkin se sama malli jota ihmiset harmony centrallin sivuilla haukkuivat täysin paskaksi... :D

Älä hyvä ihminen ota vakavasti noita HC:n arvosteluja!
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
McNulty
28.10.2005 12:24:54 (muokattu 28.10.2005 12:26:19)

No joo, mitä noista nyt luin niin aika noloja nuo "arvostelut" ovat. Yksi nillitti sitä kuinka Deanin päässä oltiin epäkohteliaita, mutta ymmärrän kyllä täysin kun joka toinen tuon kaverin sanoista on "fuck" tai "suck". Sellaisiin paluuviesteihin minäkin vähän tulittaisin. Toiset taas haukkuvat kitaran paskaksi sen takia kun siinä on huono kaulamikki ja lisenssitalla... jne jne.

Itse tosin ottaisin sen puolet halvemman Deanin ja ostaisin siihen vaikka 120e tuollaisen Seymour Duncan JB/59-setin mitä esim. musamaailmassa myydään.

Tuo Harmony-Central on niin paska paikka etten suosittele sitä kenellekään soitinta hankkivalle luettavaksi. Tai jos lukee niin lukee sen 189,99% paskaa suodattavien lasien läpi. Sinne kun voi ihan kuka vain käydä kirjoittamassa ihan mitä vain, vaikka ei olisi koskaan kitaraa nähnyt, kuullut saatika edes pitänyt kourassaan. (jee, luin nettisivuilta speksit tuosta kitarasta ja sehän on ihan paska... taidanpa kirjoittaa arvion Harmony Centraliin)

Totuus on varmaankin jossain tuossa 10/10 hehkutuksen ja 1/10 dissauksen välimaastossa.
löytävä etsii...
Korny
28.10.2005 12:26:31
Jaajaa... Pitääkin ottaa opiksi.
McNulty
28.10.2005 12:30:59 (muokattu 28.10.2005 12:32:20)
Jaajaa... Pitääkin ottaa opiksi.

On tuolla Harmony-Centralissa yksi "hyväkin" arviointi tuosta Deanista... nimittäin se viimeinen. Numerointi ehkä vähän yläkanttiin mutta muuten ok.

Price Paid: US $899

Features: 9
Sound: 5
Action, Fit, & Finish: 9
Reliability/Durability: 9
Customer Support: N/A
Overall Rating: 9

Submitted by SimplyNJ at 07/23/2005 01:21

Käy lukasemassa mitä tuo kirjoitti skebasta ja mitä muutoksia hän teki siihen saadakseen soittimesta vielä paremman.

Itse olisin antanut arvosanaksi sille halvemmalle Dean MLF:lle seuraavan:
Features: 7
Sound: 6
Action, Fit & Finish: 8
Reliability/Durability: 8
Customer Support: 7
Overall Rating: 7+

Eli hintaisekseen varsin hyvä peli.
löytävä etsii...
McNulty
28.10.2005 12:39:52
Ei kukaan toisen signaturella halua soittaa, jos soittaa niin se on oma sellainen ;)

Ja tässä lähti terveiset kaikille JEMin, Universen, Satriani-signaturen, John Petrucci Modelin, Paul Gilbert Modelin sekä monen muun signature-skeban omistajalle :)

Mikäs siinä... jos jollain artistilla on hyviä kamoja niin miksei muutkin niitä voisi käyttää? Itse käytän Ibanez Paul Gilbert plekuja :)
löytävä etsii...
Twist
28.10.2005 12:42:58 (muokattu 28.10.2005 12:43:42)
Ja tässä lähti terveiset kaikille JEMin, Universen, Satriani-signaturen, John Petrucci Modelin, Paul Gilbert Modelin sekä monen muun signature-skeban omistajalle :)

Kyllä vain, tästä voi lähettää kiitokset pikaviesteillä ;) Mutta se on vain mun henk.koht. asia, omistanut toisen malleja ja eikä ne miellytä, juuri sen takia koska se on jonkin muun.
Mutta eihän se väärin ole, puuttuishan munki kitarasta enään "Dime" nimi niin se olis jo signature ;)
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
Ben_D
28.10.2005 12:52:36

Kuten myös Randy Rhoads kitaroiden omistajille..
leather rebel
28.10.2005 12:52:40

Älä unohda Gibsonin Les Paulia!
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Mrezzye
28.10.2005 12:57:18 (muokattu 30.10.2005 19:46:28)

Ei kukaan toisen signaturella halua soittaa, jos soittaa niin se on oma sellainen ;) Mutta kuten täällä sanottiin, Dean ML79 floikalla. Itselläni on tuo kiinteä malli.

Toisia se nimi siellä lavassa tuntuu kovasti haittaavan. Itse olen kyllä pitänyt monista signature-malleista, ne nyt vaan sattuvat olemaan yleensä paranneltuja versioita jo hyviksi todetuista. Tälläkin hetkellä on taas hirveä JEM-kuume. Melkein olen jo luopumassa omasta "signature"-Lessustani sen vuoksi.

t: Ex- JPM-(x2) ja JEM-(x2) sekä Washburn N2 ja N4 omistaja ja nykyinen Universen haltija
Laareppi
28.10.2005 18:03:21
Tuo Harmony-Central on niin paska paikka etten suosittele sitä kenellekään soitinta hankkivalle luettavaksi. Tai jos lukee niin lukee sen 189,99% paskaa suodattavien lasien läpi. Sinne kun voi ihan kuka vain käydä kirjoittamassa ihan mitä vain, vaikka ei olisi koskaan kitaraa nähnyt, kuullut saatika edes pitänyt kourassaan. (jee, luin nettisivuilta speksit tuosta kitarasta ja sehän on ihan paska... taidanpa kirjoittaa arvion Harmony Centraliin)

Vähän off-topic mutta valitettavasti tämä on totuus. Jätin H-C:n täysin kun luin siitä Krankin tempauksesta...

Nimittäin Krankin omat työntekijät saivat kaikki bannit H-C:stä, kun olivat kaikki peräjälkeen kirjottanu taivaallisen ylistävät arvostelut omasta Revolutionistaan, osa jopa ennen kuin yksikään laite tuli kauppoihin.

Toisaalta tämän jälkeen meni kaikki mielenkiinto myös Krankkiin.
N33m0
30.10.2005 16:12:05

ellei oo OFR ni kiinteetallasta vaan...
slow music for slow people
McNulty
30.10.2005 16:28:00
ellei oo OFR ni kiinteetallasta vaan...

oos ny... Miulla on kaksi lisenssifloikkaa ja kummatkin toimii loistavasti. Charvelissa JT-6 made by Schaller vuodelta '88 ja Ibanezissa Lo-Pro Edge vuodelta '98. Ei moittimista kummassakaan, jollei oteta huomioon sitä että Schallerista on musta väri kulunut ja Lo-Pro Edgestä kultaus.

Itse ainakin jossain välissä hankin tuon ML '79:n floikallisena ja soitan sen lisenssin eka loppuun. Vaihtaa sitten siihen OFR:n tai Schallerin laadukkaan FR:n joka on Floyd Rosen valtuutuksella valmistettu. Kitara toimituksineen 600e, siihen Schallerin floikka 250e, Uudet mikit 130e = 980e... jos siis oikein modailemaan haluaa ryhtyä :)
ollikainen
23.12.2005 00:34:32 (muokattu 23.12.2005 00:34:56)

itse olen myös ajatellut tuol mlf:ää,enää vaan mietityttää se kaula taitaa olla paksu mutta mitäs väliä sillä on,ehkä nopeammassa soitossa.

edit:jota teen paljon
McNulty
23.12.2005 00:37:23
itse olen myös ajatellut tuol mlf:ää,enää vaan mietityttää se kaula taitaa olla paksu mutta mitäs väliä sillä on,ehkä nopeammassa soitossa.

Kaulan paksuudella ei ole yhtikäs mitään tekemistä siun soittotaidon ja -nopeuden kanssa.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)