Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Trailer Park Boys (Roskasakki)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
aivokuolio
28.10.2005 00:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö muusikoiden.netistä muita tämän sarjan ystäviä?
 
Kyseessähän on Nelosen Törkytorstaissa pyörivä kanadalainen mukaoikea reality-sarja, jossa kuvataan Sunnyvalen parakkikylän asukkaiden elämää, ja pääroolissa ovat linnaan ja sieltä takaisin kokoajan kulkevat Ricky ja Julian. Mukana pyörii myös toinen toistaan sekopäisempiä hahmoja.
 
"Roskasakki seuraa dokumentinomaisesti Julianin ja Rickyn vapautumista linnasta ja asettumista takaisin Sunnyvalen parakkikylään, jossa valta on siirtynyt toisiin käsiin. Roskasakki kertoo rakkaudesta, ystävistä ja perheestä - tai paremminkin siitä, mitä kaikkea kyseisten asioiden suhteen voi mennä pieleen! Ricky ja Julian ovat kasvaneet parakkikylässä, jossa oma roolinsa on varastelemisella, tappeluilla ja juomisella. Niinpä Rickyn ja Julianinkin kohdalle on osunut oma osansa ongelmista - ja vankiloista. Viimeisimmän kakun jälkeen Julian päättää jättää vanhat tavat taakseen, mutta Rickyn kanssa se ei ole helppoa."
 
Ainakin omasta mielestäni parasta viihdettä, mitä Suomen telkussa on näkynyt vuosikausiin. Tietääkö kukaan saako näitä hommattua DVD:nä mistään?
 
mustan huoneen testi.
Mechanizm
28.10.2005 07:42:33 (muokattu 28.10.2005 13:25:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun en teeveestä tiedä mitään, niin mikä on "mukaoikea reality-sarja"? Kuulostaa minun korvaan aika kauhealta.
 
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
Nyar
28.10.2005 08:21:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun et teeveestä tiedä mitään, niin mikä on "mukaoikea reality-sarja"? Kuulostaa minun korvaan aika kauhealta.
 
Kyseessä luulisi olevan sarja, joka on kuvattu käsikamera -tyyliin.
 
Alun jaksoin katsoa, mutta kuvaus oli jotenkin tönkköä ja amatöörimäistä, joten siihen jäi sen sarjan katsominen. Mikähän ihme noissa kanukeissa on, ettei kuvaukseen satsata?
 
Won't you come out and play with me?
Synnyttäjä
28.10.2005 11:08:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä on "mukaoikea reality-sarja"?
 
Samaan tyyliin tosi-teeveetä, kuin Spinal Tap -leffa oli dokkari.
 
Ihan hauska sarja on joo. Tuli taas eilen hiukka mulkoiltua.
 
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
Juugeli
28.10.2005 11:11:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alun jaksoin katsoa, mutta kuvaus oli jotenkin tönkköä ja amatöörimäistä, joten siihen jäi sen sarjan katsominen. Mikähän ihme noissa kanukeissa on, ettei kuvaukseen satsata?
 
Sukulaissieluja suomalaisille?
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
aivokuolio
28.10.2005 12:23:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun et teeveestä tiedä mitään, niin mikä on "mukaoikea reality-sarja"? Kuulostaa minun korvaan aika kauhealta.
 
Samaan tyyliin tosi-teeveetä, kuin Spinal Tap -leffa oli dokkari.
 
No siinähän se tuli.
 
mustan huoneen testi.
Kaleface
28.10.2005 13:16:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin omasta mielestäni parasta viihdettä, mitä Suomen telkussa on näkynyt vuosikausiin. Tietääkö kukaan saako näitä hommattua DVD:nä mistään?
 
On ne ainakin kanukeissa/jenkeissä julkaistu DVD:nä. Englannin tunneilla viime syksynä opettaja pyöritti noita meille, kun oli niin mehuissaan tästä kanukkisarjasta. (On itse kanukeista.)
 
Dokumentaarinen käsivarakuvaushan tuossa on, ja hahmot puhuvat välillä kameralle jne. Onhan tuo ihan kohtuullinen, mutta jotenkin siitä jää vähän sellainen "hassut lasit, hammasmaalia ja hölmö ilme"-fiilis.
 
"Juodaan nyt kun kerran kaljaa on."
jussiohman
28.10.2005 13:21:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidin kovasti viime viikon jaksosta.
 
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
Black Star
28.10.2005 16:00:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahti sarja. Bubbles on loistava.
 
"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!"
aleksi
29.10.2005 01:31:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Canalillakin musta pyörii. En ole vielä paria minuuttia pidempään ehtinyt vilkaista. Pitänee kuitenkin, kun kehuja on tullut.
 
"open hands to the wind"
T.S. S L A Y E R
03.11.2005 12:58:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan yhtään kohtausta missä se toinen ei kanna jotain juomalasia mukanaan. Vähän huonoa se että ne on meikattu niin raskaasti ettei millään näytä aidoilta.
 
Mä vihaan juosten kustua kuvausta, eli käsivarakuvausta, mitä näkee melkein kaikissa suomalaisissa jutuissa.
Kun jaksaisi edes vähän paneutua siihen kuvaamiseenkin.
Mutta tässähän on just tarkotus että "doku-ryhmä" seuraa heitä kokoajan. Mut en oo silti oikein jaksanu katsoa. Liian epäuskottavan näköinen.
 
aivokuolio
03.11.2005 23:41:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan yhtään kohtausta missä se toinen ei kanna jotain juomalasia mukanaan.
 
Toissakertaisessa jaksossa taisi pari tällaista kohtausta. Mutta onhan Julian ehtinyt jo autokolarinkin ajamaan - rommilasi pysyi kokoajan kädessä.
 
Ja 10 minuutin päästä tämä jälleen alkaa. Palkitsee!
 
mustan huoneen testi.
Aksu89
04.11.2005 20:43:29 (muokattu 30.12.2005 11:33:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä paskinta tv:n antia ikinä
 
edit: Tämä oli siis oma mielipiteeni, no offense tai jotain
 
Kaake
04.11.2005 23:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Bubbles edustaa parhautta ostoskärryinensä.
 
No väärinhän se meni.
Qsysi
06.11.2005 15:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Bubbles edustaa parhautta ostoskärryinensä.
 
Ja mikroautoinensa. Täällä asti ei olla varmaan vielä nelosella mutta canalilla juu. Oli muuten Julianilla rommilasi putkassakin, ja aina se 4cl pohjalla tietysti.
 
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Axelino
06.11.2005 19:45:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo ihan kohtuullinen, mutta jotenkin siitä jää vähän sellainen "hassut lasit, hammasmaalia ja hölmö ilme"-fiilis.
 
Sopii hyvin tuohon sun avatariin..
 
Mutta ei kyllä sarja iske meikäläiselle. Yhden jakson katsoin, enkä pitänyt.
 
The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive. Romantikkoitkijät #4
mantyla
28.12.2005 18:05:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen hardcore fani, kaikki jaksot olen nähnyt ja voin sanoa että loppua kohden vain paranee. 5 tuotantokauteen asti näkyy jaksot neloselta (nyt menossa 3 tuotantokausi nelosella). Olen nähnyt myös poikien tekemän "The Cart Boy"n vuodelta 1995, Christmas spesiaalin ja sekä tietenkin itse Trailer Park Boys mustavalko elokuvan vuodelta 1999. Todella huippua kamaa! Nyttemmin on tekeillä Trailer Park Boys: The Big Dirty elokuva, jonka jälkeen alkavat kuvata he 6. tuotantokautta. Jee jee!
 
Ed_Guy
29.12.2005 09:27:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On muuten pirun hyvä sarja! Harmittaa kun ei ole tullut alusta asti katsottua...
 
hahmoista Bubbles on ehdottomasti paras.
 
THV-Klubi #27
mäqärä
29.12.2005 14:55:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä on porukan mielipiteet jakaantunu kahtia. Itse olen sarjan hardcore fani, kerran satuin katsomaan yhden jakson canal+:lta keskiyöllä ja jäin koukkuun. Nyt on kaikki jaksot vitoskautta myöten koneella (säästäkää minut "joo lolx warepoju" saarnalta, lataaminen oli käyttäjäystävällisin ratkaisu mulle) ja melkeinpä putkeen piti kaikki jaksot katsoa. Jouluna tuli canal+:lta TPB joulu spesiaali, jota en valitettavasti kerennyt näkemään. Sarjasta tehdään myös elokuva, joka on pakko katsoa-listalla o/
 
What good is mining nosegold if I can't share it with the town's people!
Henkka Hevimies
30.12.2005 10:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen katoin ekan kerran.Pakko kyllä katsoa ensi kerrallakin.
 
I sold your dog to a Chinese restaurant.----HeWu METal PiiKkEjÄ Ha VERtA-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «