Aihe: Bändi jota piditte floppina?
1 2 3 4 5 6 7 8
magnetman 004
27.10.2005 23:41:14 (muokattu 27.10.2005 23:41:28)

Nylquist
Soitan ennemmin kuin puistelen matot.
Mohla
28.10.2005 15:40:59

--basisti väänteli naamaansa koko keikan ajan todella ärsyttävästi.

Tuo muuten on ärsyttävää. Etenkin siinä yhdellä musavideolla jolla on Ninja Sarasalo (vaimikäsenyton) mukana.

Musiikki kyllä toimii, joten kai ton naaman vääntelyn voi anteeksi antaa.

Joku on muuten kuulemma ostanut Feiledin levyjä.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
NHR
01.11.2005 18:16:03

Smurffit. Tai sellaista kertakäyttöviihdettähän ne levyt kai olivatkin, päivän hittejä pikkuoravalaululla, mutta eikö niitä aika lailla myyty kumminkin? En olis uskonut. Enkä Crazy Frogia...

Mutta ns. oikeista bändeistä ei nyt tule juuri muita kuin Maj Karma mieleen, jossain alkupään Karmarockeissa muistaisin vielä miettineeni, että "ei tostakaan tuu kyllä ikinä mitään..."
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Jake.e
20.01.2006 19:58:08
Kuulin musen showbiz levyn ja aattelin vaan että "ei näin ei ei..." Nyt muse rulaa melkosen kovaa itellä stereoissa. Sama homma oikeastaan mars voltalla ja frank zapalla mulle ja nyt kaikki nuo on yksiä suosikeista :).
If you'd been a dog They would've drowned you at birth
Kapina
21.01.2006 20:04:24
Hih-hih-HIM. Hups.
Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi.
Milkop
21.01.2006 20:21:17

Nykyään ei tunnu olevan mitään alarajaa, kuinka huono musiikki voi mennä kaupaksi. Crazy Frogin kaltainen paska menee täydestä, lapset kantaa levyn silmät onnesta soikeena kotiin ja levy-yhtiöiden sedät vetää kokkelia nenään ja nauraa partaansa. Enemmän mä ihmettelen sitä, jos joku oikeasti hyvä yhtye menestyy. Ei oikein mainstreamissä ole mitään kuunneltavaa eikä radiota ole pystynyt kuunteleen moneen vuoteen. No joo, nyt meni itkemiseksi, ni pitää keksiä joku...

Tälle nu-metallille tuli aikoinaan naureskeltua, mutta niin se vaan sekin meni kaupaksi kuin häkä. Onneksi se on nyt vähän laantumassa.
askomiko
22.01.2006 02:49:34 (muokattu 22.01.2006 02:50:40)
Joskus ennen ekan albumin julkaisua kuulin HIM:in soittavan Ilosaarirockin pikkuteltassa lompsiessani festarialueelle. "Helvetin hesalaiset pellet" ajattelin ja tajusin, että tämä on juuri se sama bändi, joka heitti jullimaisia idioottijuttuja Radiomafian haastattelussa.

Mie taas kuuntelin tuon saman keikan siellä miniteltassa ja tykkäsin ihan täysiä. Ekana kiinnitin huomion siihen että ne soitti Valvestateilla. Ekasta levystäkin tykkäsin täysiä. Seuraavat ei oikein toiminu.
>:ž
Johnny99
22.01.2006 03:48:35 (muokattu 22.01.2006 03:49:57)
PMMP:n luulin olevan yhden biisin bändi, mutta kuinkas kävikään, vaikkakin pikkuveli-biisihän ei heidän omansa olekkaan.

Edit: Nyt kun katselin noita aiempia viestejä niin on näköjään muutkin olleet samaa mieltä.
Myykää mulle pink paisley tele/strato
Jytäurpo
22.01.2006 05:30:53 (muokattu 23.01.2006 05:40:44)
----------------------
Too Drunk To Fuck
Keke Urlaub
22.01.2006 14:33:06

Röyhkää lämmitteli joskus '97 Teatrossa jokin ihan hirveä yhtye nimeltään His Infernal Majesty. Tuli porukalla inhottua. No, ok, ei kolahda vieläkään ja esitys todella oli ankea ja kovaääninen. Taisi ohimennen olla yhtyeen ensimmäinen keikka, taas jotain mistä ylpeillä jälkipolville. "Minä olin siellä silloin kun..."

Olen minä nähnyt Rasmuksen ja Zen Cafenkin kauan ennen mitään suosiota, mutta niitä katsellessaan tuntui, että noista _tulee_ oikeasti jotain.

Noihin aikoihin näin His Infernal Majestyn Jyrkissä ja kyllähän se meininki kauhistutti lähinnä. Jotenkin kuitenkin tuntui jo siltä, että tähän Suomen nuori massa sortuu.
Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules / The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Hyla
23.01.2006 00:58:25
Minulla ei ole tule mieleen muita kuin nämä jo mainitut Fintelligenssit ja Pikku G:t. Kyllä Suomen kansa rajaton typeryys yllätti niiden kohdalla.Rasmuksen käänteisesti tapahtunut kehitys ihmetyttää. Sen ymmärtäisi, jos olisivat soittaneet aluksi sellaista paskaa kuin nykyään, ja sitten siirtyneet sellaiseen omaperäiseen huippuun funkkailuun mitä alkujaan oli.
pliksu
23.01.2006 10:28:30
Rasmuksen käänteisesti tapahtunut kehitys ihmetyttää. Sen ymmärtäisi, jos olisivat soittaneet aluksi sellaista paskaa kuin nykyään, ja sitten siirtyneet sellaiseen omaperäiseen huippuun funkkailuun mitä alkujaan oli.

Joo, se on kyllä hauska miten bändin taso on laskenut verrannollisena suosion nousuun. Itsellähän ei just kokemusta bändistä ole kuin sinkkujen perusteella mutta vielä Playboys -levyn aikaanhan meno vissiin oli vielä vähän lennokkaampaa.
Life won't wait
Prowleri
23.01.2006 10:50:12 (muokattu 23.01.2006 10:51:50)
Joku on muuten kuulemma ostanut Feiledin levyjä.

Mikäs tämä Feiled nyt sitten on? Jonkinlainen maahanmuuttajabändi? Muistan vaan repeilleeni kun näin kesällä Porijatseille mennessä Helsingin ja Porin välillä sijaitsevan Hesburger-huoltiskan vessaan liimatun mainoksen, kun huomasin kirjoitusasun :D

Rasmuksen kaa mie oottelen sitä kolmatta aaltoa, kun huomaavat että ei ss onpa mennyt melko kököksi tämä linja. Sitten joko hajoavat tai alkavat tehdä ärtzyä protopunkkia. Vot!
Däigä!
Jerlys
02.02.2006 16:31:48 (muokattu 02.02.2006 16:34:28)
PMMP:tä pidin yhden levyn ihmeenä, kun rusketusraidat tuli.
Komppaan. Myöskään Teräsbetonista en uskonut oikein tulevan mitn.
In every winter there's a different cold. IRKKAA NICKILLÄ surku`
dazed
02.02.2006 16:59:08
Pimppiä ja Poets of the fallia epäilin vahvasti.
I`m not a great player, but I can make it howl.
iso j
02.02.2006 17:40:42

Anssi Kela ja se bemaripiisi. Tunsin jopa syvää sääliä ja myötähäpeää artistia kohtaan kuullessani ekankerran veisun radiosta. Miten joku kehtaa esittää näin p€€"€aa biisiä.
En pidä biisistä vieläkään, mut Anssi on sittemmin myyny ihan kivasti?
"Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.."
Mr.Babbit
02.02.2006 21:08:44
Nylon Beatin eka esiintyminen jossain tv-showssa sai multa tylyn tuomion ja suhtauduin niihin pitkään skeptisesti.. Onhan noita muitakin ollut, en ees muista kaikkia.. 69 eyesin äkillinen tyylimuutos oli kyllä melkoinen ihmetyksen aihe, samoin rasmuksen kanssa, että mitä hittoa noi oikein touhuaa, ei kyllä mene läpi.
HIMmelin uraa oon seurannut ihan mielenkiinnolla, itse olin kova fani ekan levyn aikoihin, mutta toisesta levystä tuli sellainen olo, että jaa jaa, tähän tää nyt sitten jäikin, mutta eipä ei kuitenkaan.
Walrus
02.02.2006 21:45:59
PMMP:tä pidin kanssa Rusketusraidat kuultuani täysin yhden biisin bändinä mutta kun kuulin koko levyn niin minusta tuli jopa jonkin asteinen fani.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
aarghto
02.02.2006 23:15:46

Anssi Kela. Kuka muka sellasta kuuntelee?
päteminen ja ruikutus. mind the gap.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)