Mustikkamuffinssi 27.10.2005 16:17:43 | |
---|
Elikkäs olin laulukurssilla, ja eksyin musiikkiluokan varastoon. Luokassa oli soittimina Tokain korea-strato ja Line6 Spider2 212. Varaston nurkasta kaiken kaman alta löysin combon. Edessä lukee Fender Musicmaster Bass ja jotain tyyliin made in California. Takaa paljastuu Fenderin 12" elementti ja kolme putkea. Säätöjä löytyy volume ja tone, virtakytkin on volumepotikassa sillein että nollassa pois päältä ja muuten päällä. Tuossa etupaneelissa mainitaan CBS, mistä voi vähän ikää päätellä. Mutta olisi ihan kiva tietää tosta combosta jotain. Onko se esimerkiksi tarkoitettu kitaralle vai bassolle. Molemmilla koitin ja molemmilla kuullosti hyvältä. Ai niin, ja maksoin siitä 20e. Uli Behringer Fan Club |
JuSu 27.10.2005 16:30:56 | |
---|
Onko se esimerkiksi tarkoitettu kitaralle vai bassolle. Molemmilla koitin ja molemmilla kuullosti hyvältä. Ai niin, ja maksoin siitä 20e. Alunperin lienee bassolle suunniteltu, mutta mitäs sitten? Paljon tuota näyttää käytetyn kitaravahvistimena. http://www.harmony-central.com/Bass … Fender/Musicmaster_Bass_Amp-01.html Voisi sanoa, että lienee hinta-laatu -suhde kohdallaan... =) Eteen vain suristinta ja vatkainta maun ja tarpeen mukaan soundipaletin laajentamiseksi. JuSu I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Mustikkamuffinssi 27.10.2005 16:36:59 | |
---|
Kiitoksia tosta. Nii, ja kuva tosta löytyy omasta kuvasta. Siellä varastossa oli myös pahasti kärsinyt made in USA Squier strato, mutta sitä se ei suostunut myymään. Kattelin vaan siellä varastossa, että Fender ja putkia, ja kun hinta oli 20e, niin eipä siinä tarttenut miettiä. Pitää alkaa kaikkien purkkien kanssa testaileen. Uli Behringer Fan Club |
varakeef 27.10.2005 20:10:14 | |
---|
Kiitoksia tosta. Nii, ja kuva tosta löytyy omasta kuvasta. Siellä varastossa oli myös pahasti kärsinyt made in USA Squier strato, mutta sitä se ei suostunut myymään. Kattelin vaan siellä varastossa, että Fender ja putkia, ja kun hinta oli 20e, niin eipä siinä tarttenut miettiä. Pitää alkaa kaikkien purkkien kanssa testaileen. Minulla on tuollainen. Lisätiedot tuolta http://www.ampwares.com/ffg/musicmaster_bass.html Oikein mukava pikkuputkistyrkari kotioloihin. Ainoa haittapuoli oli se, että pääteputket on mallia 6AQ5, jota oli hankala saada. Modaututin vehkeeni syömään parin EL84:ia. Kaksi kymppiä on aika lailla sopuisa hinta. Tuhat markkaa maksoin omastani ja 300 euroa ja ylikin olen nähnyt pyydettävän. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Mustikkamuffinssi 28.10.2005 10:42:42 (muokattu 28.10.2005 10:49:58) | |
---|
Missäs tuon modautit? Lueskelin kanssa että tohon on aika monet tehny kaikenlaisia modauksia. Kun ei tuota ostohintaakaan ollut pahemmin niin voisi tuossa muodossa ehkä vähän sijoittaa tuohon. Olisikohan esim. Uraltonella tarjota jotain modauksia tuohon? Pitää varmaan kysellä. EDIT: Tuli muuten mieleen, että tuosta volumesta puuttuu tuo nuppi. mistäköhän moista kannattaisi etsiä? Onko nuo samat kaikissa fenkuissa? Uli Behringer Fan Club |
Missäs tuon modautit? Lueskelin kanssa että tohon on aika monet tehny kaikenlaisia modauksia. Kun ei tuota ostohintaakaan ollut pahemmin niin voisi tuossa muodossa ehkä vähän sijoittaa tuohon. Olisikohan esim. Uraltonella tarjota jotain modauksia tuohon? Pitää varmaan kysellä. EDIT: Tuli muuten mieleen, että tuosta volumesta puuttuu tuo nuppi. mistäköhän moista kannattaisi etsiä? Onko nuo samat kaikissa fenkuissa? Mä modaututin vehkeen siinä muinaisessa Kitarapajan vieressäkin majailleessa puljussa, nyt ei nimi kyllä tule mieleen, amp center ehkä? Jos vahvistimesi on vähän uudempaa mallia se syö eri putkia jo valmiiksi, 2 kpl 6V6. Uudemmassa mallissa on perus Fender potikat, vanhemmassa mallissa sellaiset vähän eksoottisemmat. jotka eivät kertakaikkiaan pysy paikallaan - toinen puuttuu minultakin... laitoin tilalle hellakytkimen. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Mustikkamuffinssi 28.10.2005 12:38:02 | |
---|
Mä modaututin vehkeen siinä muinaisessa Kitarapajan vieressäkin majailleessa puljussa, nyt ei nimi kyllä tule mieleen, amp center ehkä? Jos vahvistimesi on vähän uudempaa mallia se syö eri putkia jo valmiiksi, 2 kpl 6V6. Uudemmassa mallissa on perus Fender potikat, vanhemmassa mallissa sellaiset vähän eksoottisemmat. jotka eivät kertakaikkiaan pysy paikallaan - toinen puuttuu minultakin... laitoin tilalle hellakytkimen. Juu, siis tuo on tuota samaa mallia kun sulla eli ei syö 6v6sia. Täytyy koittaa keksiä tohon joku sopiva potikka. Ei ole mun hellassa tohon sopivat. Uli Behringer Fan Club |