Shitmanek 27.10.2005 22:03:11 | |
---|
Jos panostaa tuhansia euroja settiin, niin miksei sitten samalla hyvään mattoon? Mulla on 60 euron Rockbag, ja basari pysyy siinä kiinni kuin valettu. Hyvä alusta ja piikit on jees. Minulla taas parinkymmenen markan leikkiautomatto, ja voin sanoa samaa ;) Yarr! |
Minulla taas parinkymmenen markan leikkiautomatto, ja voin sanoa samaa ;) Sillon repesin. :D Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
LumPus 28.10.2005 00:29:21 | |
---|
Jos panostaa tuhansia euroja settiin, niin miksei sitten samalla hyvään mattoon? Mulla on 60 euron Rockbag, ja basari pysyy siinä kiinni kuin valettu. Hyvä alusta ja piikit on jees. paha sanoo, en toiminu tekniikkana enkä soittajana illassa. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Outkast 28.10.2005 10:41:10 (muokattu 28.10.2005 10:42:10) | |
---|
Minulla taas parinkymmenen markan leikkiautomatto, ja voin sanoa samaa ;) Mitä Niskis tarkoitti piilomerkitykseni oli että ainoastaan Tama merkkinen matto voi pitää pienimmänkin basarin kovimmissakin tukutuku temmoissa paikallaan. Doublebassjazz. |
Niskamies 28.10.2005 10:42:17 | |
---|
Mitä Niskis tarkoitti piilomerkitykseni oli "Pearl on paska, tama = parhaus". Häh? Mitä vittua? Mä en tarkottanut mitään muuta kuin sitä mitä mä sanoin: miksi investoida helvetisti rahaa settiin, mutta ei kunnon alustaan? Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
HeavyMachinery 28.10.2005 10:57:17 | |
---|
Kyllä se äijä riehuu siellä rumpujen takana sen verran lujaa että voi olla ihan vaan pakko teippiä laittaa.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
lkx 28.10.2005 11:09:29 | |
---|
Kyllä se äijä riehuu siellä rumpujen takana sen verran lujaa että voi olla ihan vaan pakko teippiä laittaa.... Aivan. Tästäkin asiasta on ihan turha ruveta vääntään. Mulla on Taman Rockstarien alla semmonen helvetin iso sininen matto, jonka velipoika kiikutti jostain messuilta - sitä oli siellä lattioilla ja broidi roudaili yms siellä ja leikkas mukaan sellatteen pirun ison palasen. Se on pirun liukasta parketilla, mutta kun siihen lykkää invavessan (näin prkl kutsuvat mun kioskia :) pystyyn, niin ei liiku mihinkään. Ja bassarikin pysyy paikallaan, vaikka yrittäs rankasta isolla jalalla. Mut se on niinku niin v*tun sama. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
HeavyMachinery 28.10.2005 11:19:17 (muokattu 28.10.2005 15:48:18) | |
---|
Aivan. Tästäkin asiasta on ihan turha ruveta vääntään. Mulla on Taman Rockstarien alla semmonen helvetin iso sininen matto, jonka velipoika kiikutti jostain messuilta - sitä oli siellä lattioilla ja broidi roudaili yms siellä ja leikkas mukaan sellatteen pirun ison palasen. Se on pirun liukasta parketilla, mutta kun siihen lykkää invavessan (näin prkl kutsuvat mun kioskia :) pystyyn, niin ei liiku mihinkään. Ja bassarikin pysyy paikallaan, vaikka yrittäs rankasta isolla jalalla. Mut se on niinku niin v*tun sama. Niin, on se siitä alustasta joka on maton alla myös kiinni kuin ne kamat soutaa siinnä päällä.... Eli pelkkä matto ei auta aina... Minä tiedän - siis pelkään ! |
lkx 28.10.2005 15:31:32 | |
---|
Niin on se siitä alaustas joka on maton alla myös kiinni kuin ne kamat soutaa siinnä päällä.... Miksen mä nyt tajunnu yhtään mitä yritit sanoa? Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
HeavyMachinery 28.10.2005 15:48:47 | |
---|
Miksen mä nyt tajunnu yhtään mitä yritit sanoa? Olin kirjoittanut kuin olisin 5promillen känässä..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Progressor 28.10.2005 15:49:01 (muokattu 28.10.2005 15:50:10) | |
---|
Miksen mä nyt tajunnu yhtään mitä yritit sanoa? Lausahdus oli minustakin vähän kryptinen. Luulen kuitenkin ymmärtäväni, mistä on kysymys. Niin on se siitä alaustas joka on maton alla myös kiinni kuin ne kamat soutaa siinnä päällä.... Eli rumpujen paikallaan pysymiseen vaikuttaa myös se alusta, joka on maton alla. Menikö oikein? E: Jaahas. Komppi näköjään laahaa edelleen. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Fuzzy Boner 29.10.2005 00:56:15 | |
---|
ONKS tääl vielkään hyvätaimisia rumpaleita?? Saapuilija |
lkx 29.10.2005 00:58:48 (muokattu 29.10.2005 00:58:59) | |
---|
ONKS tääl vielkään hyvätaimisia rumpaleita?? Mulla oli joskus hyvä, tai ainakin kohtalainen taimi, mutta myin sen pois. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Koplinki 29.10.2005 01:01:24 | |
---|
Mulla oli joskus hyvä, tai ainakin kohtalainen taimi, mutta myin sen pois. Olisin tarjonnu siint kuitenkii enemmän, ku se, joka sen osti.. Kirjoitan vähän, mutta paskaa |
Fuzzy Boner 29.10.2005 01:01:26 | |
---|
Mulla oli joskus hyvä, tai ainakin kohtalainen taimi, mutta myin sen pois. HOHO! Luulin et tää oli se väittely FAQ. SORRY jäbät- sinne oon ton kommentin laittanu muutaman kerran. Väärään paikkaan meni ny. Prkl. Saapuilija |
J. Cool 29.10.2005 11:38:01 | |
---|
HOHO! Luulin et tää oli se väittely FAQ. SORRY jäbät- sinne oon ton kommentin laittanu muutaman kerran. Väärään paikkaan meni ny. Prkl. alkaako vanhalla remppamiehellä mennä laastit ja sementit väärään lokeroon ;D Hyvi ruuvaa! |
Fuzzy Boner 29.10.2005 21:05:12 | |
---|
alkaako vanhalla remppamiehellä mennä laastit ja sementit väärään lokeroon ;D No muutama jalu nii sit alkaa osumaan kuin manginillä ikään Saapuilija |