Karlsson 27.10.2005 16:33:12 | |
---|
Joo-o. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
helperi 27.10.2005 16:38:24 | |
---|
Nii-i. Mitäs läksit? Tippuko vehjes varpaille? On päiviä jolloin... |
Teijo K. 27.10.2005 16:39:01 | |
---|
Joo-o. Jaa'a? Munsta. |
Karlsson 27.10.2005 16:47:00 | |
---|
Nii-i. Mitäs läksit? Tippuko vehjes varpaille? Ai mulla, ei tosiaan, hyvin pitää lukot. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Teijo K. 27.10.2005 16:47:59 | |
---|
Ai mulla, ei tosiaan, hyvin pitää lukot. Tää kai oli sit tässä? Munsta. |
Karlsson 27.10.2005 16:48:13 | |
---|
Tää kai oli sit tässä? Hyvin todennäköistä. "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Gott 27.10.2005 16:48:44 | |
---|
No Scheitan sentään, onnistuin jo toisen kerran lähettämään viestin juuri sillä sekunnilla kun koko keskustelupalsta menee tilttiin, joten viestiketju näkyy syntyneen mutta itse viesti hävisi bittiavaruuteen. Siis, alkuperäinen kysymykseni kuului: saako Dunlopin hihnalukkoja ollenkaan Suomesta? Helsingin liikkeet olen käynyt melko tarkkaan läpi tuloksetta, enkä netistäkään niitä löytänyt Thomannia lähempää. Tarvitsisin juuri Dunlopit siksi, että bassossani on valmiina niiden vastakappaleet, mutta tappiosat ovat kadonneet. Vastakappaleiden vaihtaminenkaan ei enää oikein onnistu, koska toisen kiinnitysruuvin ristikuvio on väännetty ruuvimeisselillä pyöreäksi. |
Karlsson 27.10.2005 16:49:38 | |
---|
No Scheitan sentään, onnistuin jo toisen kerran lähettämään viestin juuri sillä sekunnilla kun koko keskustelupalsta menee tilttiin, joten viestiketju näkyy syntyneen mutta itse viesti hävisi bittiavaruuteen. Siis, alkuperäinen kysymykseni kuului: saako Dunlopin hihnalukkoja ollenkaan Suomesta? Helsingin liikkeet olen käynyt melko tarkkaan läpi tuloksetta, enkä netistäkään niitä löytänyt Thomannia lähempää. Tarvitsisin juuri Dunlopit siksi, että bassossani on valmiina niiden vastakappaleet, mutta tappiosat ovat kadonneet. Vastakappaleiden vaihtaminenkaan ei enää oikein onnistu, koska toisen kiinnitysruuvin ristikuvio on väännetty ruuvimeisselillä pyöreäksi. Hmm, kyllä Fasulla ja Musamaailmassa on noita lukkoja, mutta olikohan ne Dunlopin sitten ollenkaan? "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Hmm, kyllä Fasulla ja Musamaailmassa on noita lukkoja, mutta olikohan ne Dunlopin sitten ollenkaan? Musamaailmassa, Hellas Pianossa ja Levytukussa tarjottiin pelkkää Schalleria. Lisäksi legendaarisesta Markun Musiikista Nurmossa olisi löytynyt myös samalla periaatteella (kuppiosa ja hihnaan kiinnitettävä tappi) toimivia Warwickin lukkoja, mutta osoittautuivat yhteensopimattomiksi Dunlopien kanssa. Haussa olisi siis nimenomaan tällaiset: http://www.thomann.de/thoiw3_dunlop_straplok_prodinfo.html |
Karlsson 27.10.2005 19:12:16 | |
---|
Musamaailmassa, Hellas Pianossa ja Levytukussa tarjottiin pelkkää Schalleria. Lisäksi legendaarisesta Markun Musiikista Nurmossa olisi löytynyt myös samalla periaatteella (kuppiosa ja hihnaan kiinnitettävä tappi) toimivia Warwickin lukkoja, mutta osoittautuivat yhteensopimattomiksi Dunlopien kanssa. Haussa olisi siis nimenomaan tällaiset: http://www.thomann.de/thoiw3_dunlop_straplok_prodinfo.html Djuu, tossa vähän etsiskelin windoussin avulla ja aika hiljasta pitää näemmä. Jos tilaisit thomannilta? "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Samu S. 27.10.2005 19:29:24 | |
---|
Minä ostin joskus vuosi sitten Kouvolan musiikista Dunlopin kullitetut, flush mount -malliset hihnalukot. Tilaustavaraa olivat, mutta kyllä niitä ainakin tuolloin sai. |