Aihe: Kertokaa mielipiteitänne V-amp 2 :sta .
1
Parantava_Suru
28.06.2003 19:11:03

Itse tykkään , ostin tänään.
juhist
28.06.2003 21:27:30
Ostin 2 viikkoa sitten, en tykkää! Vanha efektilaite oli ToneWn ax100g, ja onhan ne ihan eri laitteet. Tosin jos saisin vahvistimen myytyä, niin ostan samantien sen midilaudan, niin eiköhän jotain ala löytymään.
Se, joka toista haukkuu on se miksi toista haukkuu itse. -lastensuusta-
trih
28.06.2003 21:43:19
Erittäin hyvä hintaan nähden. Ostin melkeinpä kokeilematta kehujen perusteella eikä valittamista ole ollut.
Oh,been out rolling On the Blessed Hellride...
Muhvinssi
28.06.2003 22:18:15
Henkilökohtaisesti inhoan multiefektejä vaikka kelpopelejä voivatkin olla kunhan ei ota niistä säröjä pihalle. Ehkä meitsi on vaan niin vanhanaikainen.
JuSu
28.06.2003 22:19:35
niin ostan samantien sen midilaudan, niin eiköhän jotain ala löytymään.

Öööh...? Tiesithän, että ei se midilauta V-Ampin soundeja muuta miksikään. Eli ihan samat soundit siitä löytyy, oli sen persiissä kiinni midilauta tai ei.

Vai mitä tarkoitit?

JuSu
"One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man."
Lauri666
28.06.2003 22:28:17
Itse ainakin todella tyytyväinen, hinta/laatu suhde kohdallaan. Ei oikeastaan valittamista paitsi virrankatkaisija saisi olla, mutta kaippa sitä ei tarvi :)

~Late~
I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead.
mathias
28.06.2003 23:27:32
Henkilökohtaisesti inhoan multiefektejä vaikka kelpopelejä voivatkin olla kunhan ei ota niistä säröjä pihalle. Ehkä meitsi on vaan niin vanhanaikainen.

Vanhanaikainen? Et nyt sentään. Oma virheostokseni on Pandora PX3. Aivan surkea vehje. OK ainoastaan virittimenä ja kuulokkeiden kautta soitettuna. Parhaaseen tulokseen pääsee ostamalla efektit erikseen. Kallista? Kyllä, mutta saa mitä haluaa.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
superfly
28.06.2003 23:54:47

Minun puolen vuoden kokemuksen jälkeen voin kyllä sanoa, että juuri päinvastoin. Eli säröt V-Ampista saa kyllä ihan toimivat, mutta niitä kunnollisia puhtaita ei sitten millään. Kotiäänityksiin ihan lyömätön peli, mutta en mä ainakaan edes harkitsisi sen treenikämpille viemistä, saatika sitten livesoitantaa.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)