Aihe: Parhaat kalvovalinnat Exportteihin?!
1 2 3
Danko
24.10.2005 11:54:09

Menee vähän offtopicis, mutta minkähänlaiset rimssit exportteihin käy? Tarviiko basson putket uusia, jotta saan rimit niihin kiinni? Laittakaa vaikka jotain linkkiä tai valmistajan nimeä.

Tohon NS-kokkaresettiini oon tuplalaajennuksen myötä suunnitellut tollasia: http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … 0_optimount_tomhalter_prodinfo.html
Your fantasies are unlikely. But beautiful.
drum_man
26.10.2005 20:59:44 (muokattu 26.10.2005 21:01:17)
Paljonko arvelette maksavan, jos ostan 10'' 12'' ja 14'' tomeihin coated pinstripet päälle, alle clear ambassadorit ja sitten vielä virppaan remon cs lyöntipuoleksi ja alle... en tiedä vielä. Mitä kannattaisi virpan alakalvoksi laittaa? Onkos hyviä kokemuksia tosta remon cs:stä??? Siis tietysti virpan lyöntikalvona eikä resona :)
welluoob
26.10.2005 21:05:28

remo powerstroke 5
Shitmanek
26.10.2005 21:32:27
Onkos hyviä kokemuksia tosta remon cs:stä??? Siis tietysti virpan lyöntikalvona eikä resona :)

Sain ilmaiseksi käytetyn tuollaisen joku pari vuotta sitten, oli pitkään nurkassa lojumassa mutta kesällä otin käyttöön, tyytyväinen olen. Mutta täältä lukemieni kirjoitusten mukaan niiden laatu on huonontunut tuon minun kalvoni valmistuksen jälkeen. Mutta aion kyllä ostaa samanmoisen seuraavaksikin ja testata millaisia ne uudemmat ovat.
Yarr!
ToMi88
26.10.2005 22:05:27

Mutta täältä lukemieni kirjoitusten mukaan niiden laatu on huonontunut tuon minun kalvoni valmistuksen jälkeen. Mutta aion kyllä ostaa samanmoisen seuraavaksikin ja testata millaisia ne uudemmat ovat

Se vähän riippuu. Lähinnä niistä on nuo pinnoitteet kulunut nopeemmin pois, mutta ei sekään joka kalvossa ole vikana. Suosittelen kyllä ostamaan CS:n virveliin. On hyvä. Alle laittaisin Ambassador snare siden.
Mr. Morrow
26.10.2005 23:11:05
Suosittelen kyllä ostamaan CS:n virveliin..

Evans Genera HD Dry. Ja toimii!!
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Tanakkala
27.10.2005 15:56:21
Aika harva tuntuu käytävän edes joskus aquarianin kalvoja. Johtuuko se kenties niiden hinnasta? Itse olen ainakin tykännyt tuosta performer II sarjasta tomeissa. Hyvät saundit lähtee. Kannattaa aquarianin kalvojakin kokeilla edes joskus. Ei tietenkää sillä että muun merkkiset kalvot olisivat huonoja.
Kokemusta ei nyt ihan vielä aivan järisyttäviä määriä, mutta suosittelen kokeilemaan.
Ei edes yksinäisyys tule yksin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)