HardRock4Life 19.09.2004 21:36:20 | |
---|
Mitä tykkäätte moisesta multiefektistä? Onko kokemuksia tämmöisen vehkeen tiimoilta? |
vaaniva heinäpaali 22.09.2004 12:52:45 | |
---|
Mitä tykkäätte moisesta multiefektistä? Onko kokemuksia tämmöisen vehkeen tiimoilta? Jos kyseisen vermeen ja kitaran väliin lykkää jonku säröbedaalin niin lähtee aika tykit särösaundit. Säädät vielä ekusta keskiäänet -10: neen niin kyllä lähtee. Ja tosi hyvät puhtaat saunditkin ku vähän chorusta ja niin poispäin. Meshuggahin rumpali lyö virveliin ku se kerkiää... |
alphamale 22.09.2004 13:06:22 (muokattu 22.09.2004 13:06:29) | |
---|
mitä jos ei haluu skuuppaa niit midei ni onks silti pakko pistää keskiäänet -10 :'( EDIT: blääh |
JulliH 25.10.2005 18:32:20 | |
---|
Kohtalaisen tyytyväinen oon ollu, tosin ei oo tullu käytettyä läheskään kaikkia ominaisuuksia että siinä mielessä olis voinu pistää rahat muuhunkin. Kuitenkin jokusen vuoden oon pitäny tota. Musta siinä ei loppupelissä saa kovinkaan hyviä säröjä esiin, tai ainakaan erilaisia sellasia, minä kun en fuzz-säröstä pidä. Joku sitä taisi kehua joskus. Itellä on melkeestään wah päällä säröllä ja poljin silleen kivasti melkeen ala-asennossa että lähtee sellaset terävät ja mehevät mätöt =). Tykkään kyllä noista clean-soundeista mitä purkista saa, vaikka niitäkään en ole montaa erilaista modannu ja tallentanu. Mulla taitaa olla 3 säröä ja 4 tai 5 eri cleania muistissa ja niillä pärjäilen. Hintaansa nähden hyvä hankinta, ei tule tosin mulle olemaan viimenen. -Ei kyntömies vakoaan valitse. |
simosiili 25.10.2005 22:19:25 | |
---|
pakko olla trolli maraparta |
JulliH 25.10.2005 22:20:20 | |
---|
Ei toki. Kiero saatan olla ja kuuro mutten toki trolli =) -Ei kyntömies vakoaan valitse. |
Niq 25.10.2005 22:53:15 | |
---|
Toimiva peli on. Ollu mulla enemmän ja vähemmän käytössä jo vuodesta 2000, kerran olen putsaillut noita kytkimiä kontaktisprayllä, hyvin toimii kaikki. Parillakymmenellä keikallakin tuo on kulkenut mukana. Tällä hetkellä kytkettynä putkivahvistimen puhtaalle kanavalle ainoastaan, jossa tuo värittää cleansoitantoja erinäisillä efekteillä ja pari särösoundia on myös, lähinnä soolokäyttöön (Wah, delay). Toimii mainiosti myös kuulokesoitannassa yön pimeinä tunteina. Efektien laatu on ihan riittävää, jotkut on huonompia ja jotkut hyviäkin. Wah menettelee, delayt ja reverbit toimii ihan hienosti, säröistäkin saa säätämällä ihan maukkaat jopa tuonne heviin asti. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Viritin muuten ei ole hirveen hyvä ja lisäksi mulla ainakin muuntajan jakki on niin löysä ettei se muuntajan liitin pysy kovinkaan hyvin, vaan pienestä tönäsystäkin poljin käynnistyy uudelleen ellei vallan sammu. -Ei kyntömies vakoaan valitse. |
wiggy 27.10.2005 11:21:13 | |
---|
Parisen vuotta joskus aikoinaan mulla oli ax1g käytössä. Ei se kyllä mikään hyvä värkki ollut. Huonot soundit, pedaalissa tosi vähän liikkumavaraa, patchien vaihto hankalaa vaan kahdella jalkakytkimellä, editointi suht monimutkaista, näytössä ei taustavaloa jne. AX1500g:n hankin seuraavaksi ja se oli huomattavasti parempi sijoitus. Tosin sittemmin olen senkin myynyt, kun soundit ei enää miellyttänyt. I'm living it, you're just hearing it! |