Slayerfani 26.10.2005 18:49:40 | |
---|
No en hättäilekkään x) mutta mulla on fyrkkaa 8) (y) hjuva juttu. =) mulla on muutaki miettittävää ku yks hemmetin tatuointi. ku on tärkeempääki, ja senhän voi hankkii myöhemminki. |
(y) hjuva juttu. =) mulla on muutaki miettittävää ku yks hemmetin tatuointi. ku on tärkeempääki, ja senhän voi hankkii myöhemminki. Eka järkevä kirjoitus. Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu? |
Slayerfani 26.10.2005 19:38:43 | |
---|
Eka järkevä kirjoitus. tänk juu. =) |
Slayerfani 30.10.2005 09:31:28 | |
---|
tänk juu. =) sitä vaan pohdin eile yöllä, et kui kipeetä tekee? ku en oo masokisti enkä muutenkaa dikkaile kivusta. Tai no, sehän riippuu kivukynnyksestä, joka on hirveen matala. =/ eli pitäiskö sit miettii 2 kertaa ottaako? halua kyllä ois kuten prookski pääsemisee, mut en tiiä. |
Aakoo 31.10.2005 13:26:47 | |
---|
Ihan v*tun kipeetä ottaa..
|
Slayerfani 31.10.2005 18:05:26 | |
---|
Ihan v*tun kipeetä ottaa.. kokemusta on? =/ |
Samppa90 31.10.2005 18:53:19 | |
---|
MUN MIELESTÄ.Tossa vaiheessa kun aijot ottaa tatuoinin ei kannatas miettii sitä kipuu vaan sitä et se on siinä sun ihossas koko loppuelämän!(paitsi jos et mee johonki poistoo joka maksaa luultavasti aika hitosti) Hevi-Mies on eri mies. |
Twist 01.11.2005 00:01:21 | |
---|
MUN MIELESTÄ.Tossa vaiheessa kun aijot ottaa tatuoinin ei kannatas miettii sitä kipuu vaan sitä et se on siinä sun ihossas koko loppuelämän!(paitsi jos et mee johonki poistoo joka maksaa luultavasti aika hitosti) Aivan! Se kipu on sivuseikka, koska tatuointi voi tehdä sisäistä kipua vuosien päästä jos et nyt sattumalta olekkaan tyytyväinen tatuointiin. "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Jormaz 01.11.2005 00:15:31 | |
---|
Mä en taas ymmärrä sitä että ollaan ottamassa kuvaa ihoon loppuiäksi ja aletaan kyselemään että missä sais halvimmalla. Jos mä ottaisin niin hinta olis aika sivuseikka. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Twist 01.11.2005 00:32:28 | |
---|
Jos mä ottaisin niin hinta olis aika sivuseikka. Kerranhan vain tämäkin kirpaisee ;) kuvasta riippuen tietenkin. "Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P. |
Henko 01.11.2005 13:36:26 | |
---|
Mä en taas ymmärrä sitä että ollaan ottamassa kuvaa ihoon loppuiäksi ja aletaan kyselemään että missä sais halvimmalla. Jos mä ottaisin niin hinta olis aika sivuseikka. Mä en taas ymmärrä sitä, että ollaan kyselemässä että "tiäräksä kui paljon tommosen poistaminen maksaa?" En kai mää nyt mitään kuvaa ottais sillä mentaliteetilla, että hankkiudun siitä joskus eroon. Olen true-uskottava. |
Qsysi 01.11.2005 13:56:48 | |
---|
Ajattelin että jos vaikka ottais sellasen perus kiinalaisen merkin selkään. "nuudeleita ja friteerattua kanaa" Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
lxi 01.11.2005 14:17:15 | |
---|
Ajattelin että jos vaikka ottais sellasen perus kiinalaisen merkin selkään. "nuudeleita ja friteerattua kanaa" Jeah! Hyviä esimerkkejä aiheesta: http://www.hanzismatter.com/ The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Ruoste 01.11.2005 15:28:08 | |
---|
Asiasta on varmaankin ollu puhetta, mutta en jaksanu lukea koko threadia läpi. Kuinka paljon kyynerpäähän tatuoiminen sattuu? (tosin kivun määrällähän ei taida olla suurta merkitystä kun se sattuu jokatapauksessa). Ajattelin nimittäin ottaa kyynerpäähän aurinko tyylisen tatuoinnin. (kuva) http://www.eurotattoo.co.nz/blacksun.jpgPaskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... |
Slayerfani 02.11.2005 21:39:57 | |
---|
Ajattelin että jos vaikka ottais sellasen perus kiinalaisen merkin selkään. "nuudeleita ja friteerattua kanaa" :D jos saa udella nii miks? |
saha 02.11.2005 22:01:21 | |
---|
:D jos saa udella nii miks? Näyttää hyvältä. Itse ajattelin tatuoida verisuonien linjat. >-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta." - alppu kysyy koverretusta otelaudasta. |
Aakoo 03.11.2005 10:10:41 | |
---|
Kaveri on tatskannut itselleen "pelinumeron" selkään. Lapojen päällä on sukunimi n. 2cm paksuin / 10 cm korkein kirjaimin ja alla syntymävuosi n. 30 cm korkeena. Kun kuulin ensin ajatuksesta, niin olin vähän että mitä v*ttua, mutta kun näin kuvan valmiina, niin täytyy sanoa, että yksi hauskimmista / hienoimmista näkemistäni tatskoista. Idea ei ihan kaikien iholla toimi. |
Qsysi 03.11.2005 15:13:22 | |
---|
:D jos saa udella nii miks? Kun niin monella on joku kiinalainen merkki joka kuulemma sitten aina tarkoittaa jotain rakkautta tai voimaa tai rohkeutta jne jne. Sitten kaikki olettaisivat senkin tarkoittavan sitä niin johan yllättyisivät kysyessään. Tai sitten eivät kysyisi vaan olettaisivat ja olisivat hölömöjä. Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla.
- Härski |
Migo 07.11.2005 22:01:36 | |
---|
Asiasta on varmaankin ollu puhetta, mutta en jaksanu lukea koko threadia läpi. Kuinka paljon kyynerpäähän tatuoiminen sattuu? (tosin kivun määrällähän ei taida olla suurta merkitystä kun se sattuu jokatapauksessa). Ajattelin nimittäin ottaa kyynerpäähän aurinko tyylisen tatuoinnin. (kuva) http://www.eurotattoo.co.nz/blacksun.jpg No kyllähän se hieman nipistää, mutta ei mikään ylitsepääsemätön kipu. Itse kävin tuossa lokakuussa ottamassa jalkaan kuvan niin täytyy sanoa, että viiden tunnin jälkeen kroppa alkoi pistää vastaan aika kovasti ja tuo on kuulemma yleistä jokaisella. Tykkään soittaa soittimilla. |
LNA 08.11.2005 22:05:37 | |
---|
Ajattelin ottaa niskaan meidän yhtyeen logon ekan kirjaimen (T "auringonlieskojen" sisällä) -> Tacere meinaa hiljaa olemista, joten se voisi muutenkin olla lopun ikää muistutuksena, että täytyisi joskus muistaa olla hiljaakin. Kuvaa logoon - Auringon oikeanpuolimmainen sakara tulisi tietenkin teeheni mukaan.. http://www.tacere.net/taclogo2.jpg (Toimiikohan tää?) Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now! Life's a beach and then you dive. |