Aihe: -March of the Souls- Alottelijan tekstiä
1
Unworthy Knight
06.06.2003 16:05:31
We stand before fall
Great March of the souls
Warrior’s fall,
Failure of men

Fields full of ash
Wails for her children
Dust born blood
She must drink,
Worst faith for mother

Demons walk
In realms of men
Rulers for new
Sin Dominion
They hear the hymn
From Realms of the dead
Full of agonized Zealots
Waiting the raise of dead

Hooded figure
In burning hill
Blows the black
Horn of Hades
Calling
Rotting bodies
To meet once more
Their own slayers

Dead meets the beast
Claw against bone
Battle of tormented
A Devastating scène
Worst than hell
Infernal beings flees
Before Endless Legions
When reprisal is over
The second silent falls
In reaped lifeless earth

Now dead rules the land
Harvesting all living
Drinking the fading
Essence of life
Time of end is near
As grim king stands in
Throne of bones
Reading last parts of
Our prophecy

“There shall be no king
After me, no tyrant, no
Ruler to save you,
But I won’t rule forever
Soon father, creator of
Mine shall bring down
Last judgement and my
Time will end “

So croak the king of Grey.
Gatherer of last service
Servant of hiding god
There is only one part
Left untold…The End
…. Of existence

Elikkäs tollanen … tämä on osa suurempaa kokonaisuutta elikkä intro , yks biisi , tämä ja sitten vielä yksi. Tarina on simppeli ja jokainen voi varmaan päätellä mitä on edellisessä kipsussa tapahtunut noin suurpiirtein, joten selittäminen on varmaan turhaa..Itse olen hieman harmissani siitä että tule hoetuksi likkaa sanaa Dead
.
Teen tekstin täysin kuulo korvall eli hoilailen niitä menemään ja jos on sujuva lauleskella koristen niin sitten se on hyvä. En siis osaa mitään lyyristä oppia joten tämä ei ole varmaan lyriikkaa vaan sanotusta :)
Mutta olisi kiva kuulla miltä teksti kuulostaa ja joitakin itseäni viisaampien vinkkejä.
Tämä nyt on siis tällaista Black menoa tai jotakin siihen suuntaan .isken joskus jotakin ei bläkkiä jos saan aikaan.
mutta näin surkealla enkulla voi odotta vain näin kömpelöä tekstiä. Pahoitteluni :)
"...So croak the king of Grey."
Unworthy Knight
28.06.2003 20:03:48
Wau. Luistavaa. Juuri tuollainen lilluttelu ja meininki minnuun uppoaa. Ihan tuli inspiraationpörähdys itsellenikin,,, Eikä tuo englanti nyt niin huonova ollut, itseasiassa aikas hianot sanat ja yhteydet ol. Itse asiassa en ymmärtänyt mitään. No ej, vaan luulin aina enkussa hyvä olleeni, mutta tämähän meni aika vaikeaksikin... Itsekkin juuri aloittelen, ja kiva nährä, että tähänkin tämä voi piakkoin männä. Alkeellisuudestani huolimatta luulen kuitenkin tunnistavani hyvän lyriikan kun sellaisen näen, vaikken niitä itse osaakaan toistaiseksi vääntää. Ou wou. Tykkään sinusta.

Kiitos. Kiitos. Luuluin että tämä olisi menossa jo pohjalla kovaa kyytiä, mutta ei sitten
"...So croak the king of Grey."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)