Aihe: -March of the Souls- Alottelijan tekstiä 1 | |
---|---|
![]() 06.06.2003 16:05:31 | |
We stand before fall Great March of the souls Warrior’s fall, Failure of men Fields full of ash Wails for her children Dust born blood She must drink, Worst faith for mother Demons walk In realms of men Rulers for new Sin Dominion They hear the hymn From Realms of the dead Full of agonized Zealots Waiting the raise of dead Hooded figure In burning hill Blows the black Horn of Hades Calling Rotting bodies To meet once more Their own slayers Dead meets the beast Claw against bone Battle of tormented A Devastating scène Worst than hell Infernal beings flees Before Endless Legions When reprisal is over The second silent falls In reaped lifeless earth Now dead rules the land Harvesting all living Drinking the fading Essence of life Time of end is near As grim king stands in Throne of bones Reading last parts of Our prophecy “There shall be no king After me, no tyrant, no Ruler to save you, But I won’t rule forever Soon father, creator of Mine shall bring down Last judgement and my Time will end “ So croak the king of Grey. Gatherer of last service Servant of hiding god There is only one part Left untold…The End …. Of existence Elikkäs tollanen … tämä on osa suurempaa kokonaisuutta elikkä intro , yks biisi , tämä ja sitten vielä yksi. Tarina on simppeli ja jokainen voi varmaan päätellä mitä on edellisessä kipsussa tapahtunut noin suurpiirtein, joten selittäminen on varmaan turhaa..Itse olen hieman harmissani siitä että tule hoetuksi likkaa sanaa Dead . Teen tekstin täysin kuulo korvall eli hoilailen niitä menemään ja jos on sujuva lauleskella koristen niin sitten se on hyvä. En siis osaa mitään lyyristä oppia joten tämä ei ole varmaan lyriikkaa vaan sanotusta :) Mutta olisi kiva kuulla miltä teksti kuulostaa ja joitakin itseäni viisaampien vinkkejä. Tämä nyt on siis tällaista Black menoa tai jotakin siihen suuntaan .isken joskus jotakin ei bläkkiä jos saan aikaan. mutta näin surkealla enkulla voi odotta vain näin kömpelöä tekstiä. Pahoitteluni :) "...So croak the king of Grey." | |
![]() 28.06.2003 18:27:48 | |
Wau. Luistavaa. Juuri tuollainen lilluttelu ja meininki minnuun uppoaa. Ihan tuli inspiraationpörähdys itsellenikin,,, Eikä tuo englanti nyt niin huonova ollut, itseasiassa aikas hianot sanat ja yhteydet ol. Itse asiassa en ymmärtänyt mitään. No ej, vaan luulin aina enkussa hyvä olleeni, mutta tämähän meni aika vaikeaksikin... Itsekkin juuri aloittelen, ja kiva nährä, että tähänkin tämä voi piakkoin männä. Alkeellisuudestani huolimatta luulen kuitenkin tunnistavani hyvän lyriikan kun sellaisen näen, vaikken niitä itse osaakaan toistaiseksi vääntää. Ou wou. Tykkään sinusta. It´s not the world getting smaller. It´s your ass getting bigger. | |
![]() 28.06.2003 20:03:48 | |
Wau. Luistavaa. Juuri tuollainen lilluttelu ja meininki minnuun uppoaa. Ihan tuli inspiraationpörähdys itsellenikin,,, Eikä tuo englanti nyt niin huonova ollut, itseasiassa aikas hianot sanat ja yhteydet ol. Itse asiassa en ymmärtänyt mitään. No ej, vaan luulin aina enkussa hyvä olleeni, mutta tämähän meni aika vaikeaksikin... Itsekkin juuri aloittelen, ja kiva nährä, että tähänkin tämä voi piakkoin männä. Alkeellisuudestani huolimatta luulen kuitenkin tunnistavani hyvän lyriikan kun sellaisen näen, vaikken niitä itse osaakaan toistaiseksi vääntää. Ou wou. Tykkään sinusta. Kiitos. Kiitos. Luuluin että tämä olisi menossa jo pohjalla kovaa kyytiä, mutta ei sitten "...So croak the king of Grey." | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)