grege 25.10.2005 19:45:36 | |
---|
Pearlin kelluva virveli, pitkään jo miettiny että mitä toi kelluva tarkottaa ? |
dictatorsh*t 25.10.2005 20:02:01 | |
---|
pitkään jo miettiny että mitä toi kelluva tarkottaa ? Pearlin tapauksessa olisko Free Floating -virppa. |
Triskal 25.10.2005 21:07:55 | |
---|
Hm. Sitten pitäisi enää muistaa, että eiköhän nuo vaskivehkeet ole vähän eri hintaluokan vehkeitä kuin joku Pearl Export. Siinä pöörlissä pitäisi olla kaikki yksityiskohdat yhtä huolella suunniteltuja kuin tuossa pronssisessakin, ennen kuin voitaisiin alkaa tutkia vain ja ainoastaan materiaalin vaikutusta soundiin. No tootta kaaai, mutta eivät materiaalin perusattribuutit silti nyt niin kovasti työnlaadun perusteella heittele. Niin että ei se nyt niin kaukaa haettua voinut olla. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
hgr 25.10.2005 21:09:12 | |
---|
Itse olen ainakin kuullut sekä tosi paskoja että tosi hyviä teräsvirveleitä. |
hybrid 25.10.2005 21:19:30 | |
---|
No tootta kaaai, mutta eivät materiaalin perusattribuutit silti nyt niin kovasti työnlaadun perusteella heittele. Niin että ei se nyt niin kaukaa haettua voinut olla. Vertaa Staggia ja Zildjiania. Tai vaikka Ladaa ja Mersua |
Muovinen 25.10.2005 23:07:33 | |
---|
Itse tulee omistamistani virveleistä suosittua messinkiä ohi vaahteran. Se on vaan nasakampi ja vastaa paremmin iskuihin. En tiedä sitten kuinka suuri laatuero noissa muiden ominaisuuksien osalta on, että en osaa niitä kovin tarkasti ottaa huomioon, mutta yleissoundiltaan tykkään kovasti messingistä. Toimii rokissa mutta syttyy myös hissutteluun. -Muovinen Viitonen |
Triskal 25.10.2005 23:41:52 (muokattu 25.10.2005 23:46:08) | |
---|
Vertaa Staggia ja Zildjiania. Tai vaikka Ladaa ja Mersua Kuules nyt. Esitettiin kysymys siitä miten vaskisnare eroaa terässnaresta. No, minulla ei ole kokemusta high-end terässnareista, joten en ruvennut selittämään, että "näin ja näin eroaa." En verrannut jostakin luettua tietoa jostakin muualta luettuun tietoon, vaan vertasin kahta omistamaani, sattumalta kysymyksessä esitettyä kahta eri materiaalia ollutta virveliä. Paskat minä siitä miten teräspantteri eroaa vaskipantterista, zilkka staggista, tai mersu ladasta. Minä en kirjoittanut, että teräsvirveli eroaa vaskisesta näin ja näin ja näin, vaan että omistamani teräksinen export eroaa vaskipantterista näin ja näin. Menikö kaaliin? Niin että painu siitä kitkuttamasta. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
pitkään jo miettiny että mitä toi kelluva tarkottaa ? Eli kun virvelini runko kelluu, siihen ei ole kiinnitetty mitään. Lugit ovat irrallaan virvelin rungosta, eivät ruuvattuina runkoon. Jos siis irrotan vanteet virvelin molemmmista päistä, jää miulle käteen pelkkä ympyräinen virvelin runko, jonka voin sitten vaikka laittaa vierimään mäkeä alas. Hupskeikka! Aika hangalaa. Ihanaa! |