Synth 14.06.2005 11:40:01 | |
---|
2 metriä... en ainaskaan Apexia suosittele kun se Tuomas Holopainenkin aina niin ergonomisesti soittelee... etukenoa suositelisin.. mulla on semmonen proelin kakstaso-tuplaristiteline mutta 130€ taisin siitä pulittaa... hesasta ei muita tuu heti mieleen muuta kuin fazeri eikä se mikään pikkukoju ainkaan ole... |
Defactor 14.06.2005 23:34:44 | |
---|
Thoomannista sen omani ostin aikoinaan, Quik Lokin sellaisen. Nykyään siellä näyttäis olevan melko saman tyyppinen teline justiinsa samaan hintaan näköjään :) Ei toi kyllä heilu liikoja ollenkaan. Niin siis tarkotin pelkästään sitä käännettävää telinettä, en koko ständia http://www.thomann.de/thoiw3_quik_l … sn=1a6ccddfa32086d6a4745df8bf1dd0ab Noi on vähän pitemmät kuin ne mun, kun oleni sitä hieman sahaillut korgilleni sopivaksi. Millaiseen jalustaan nuo tulisi kiinnittää? |
BaariMikko 14.06.2005 23:36:25 | |
---|
Millaiseen jalustaan nuo tulisi kiinnittää? Nuo sopivat tiettyihin Quick Lokin yksitasoständeihin. "Jos 8-biitissä on groove hakusessa, niin ei siinä kiipparisti voi käsittääkseni ihmeitä tehdä. Voi tietysti ostaa rumpalille ja basistille drinkin, mutta se saattaa vain pahentaa tilannetta"
-U. Honey |
Adawolf 15.06.2005 00:17:47 | |
---|
Kyllähän ne menee varmaan melkeen kaikkiin, kun onhan siinä säätövaraa. Ainakin mun nykyiseen K&M:n telineeseen menee ku valettu. |
Closure 15.06.2005 00:55:56 (muokattu 15.06.2005 13:28:49) | |
---|
Kyllähän ne menee varmaan melkeen kaikkiin, kun onhan siinä säätövaraa. Ainakin mun nykyiseen K&M:n telineeseen menee ku valettu. Mun telineeseen eivät sopineet. Ruuvasin kiinni vanhaan telineeseen nuo peruspalat (harmaat) ja jätin loput irroitettaviksi. Hyvin toimii! |
IceChylos 15.06.2005 18:18:59 | |
---|
Mun telineeseen eivät sopineet. Ruuvasin kiinni vanhaan telineeseen nuo peruspalat (harmaat) ja jätin loput irroitettaviksi. Hyvin toimii! Perus quiklokin tupla-x -telineeseen vaan kiinni. Kattoo vaan, että on oikea koko (30mm). Saa kyllä aika hyvin säädettyä myös 2-metriselle synittäjälle. Elämä on vain kompromissi syntymän ja kuoleman välissä. |
HK 16.06.2005 00:06:05 (muokattu 16.06.2005 00:07:38) | |
---|
Perus quiklokin tupla-x -telineeseen vaan kiinni. Kattoo vaan, että on oikea koko (30mm). Saa kyllä aika hyvin säädettyä myös 2-metriselle synittäjälle. Vaan mahtaako kestää perusteline kahden syntsan painoa? Edit: ajattelin kokeilla kepillä jäätä ja tilasin moiset yksinkertaiseen x-quiklokkiin, saapa nähdä miten käy. Peltikorva puupäässä. |
Closure 16.06.2005 01:48:25 | |
---|
Perus quiklokin tupla-x -telineeseen vaan kiinni. Kattoo vaan, että on oikea koko (30mm). Saa kyllä aika hyvin säädettyä myös 2-metriselle synittäjälle. Mulla olikin putket 25mm :D |
BaariMikko 16.06.2005 01:57:54 | |
---|
Vaan mahtaako kestää perusteline kahden syntsan painoa? Edit: ajattelin kokeilla kepillä jäätä ja tilasin moiset yksinkertaiseen x-quiklokkiin, saapa nähdä miten käy. Tupla-x kestää kyllä, yksinkertainen ei välttämättä. Ite oon miettinyt, paljonko mahtaa tuo ylätaso maksimissaan kestää. "Jos 8-biitissä on groove hakusessa, niin ei siinä kiipparisti voi käsittääkseni ihmeitä tehdä. Voi tietysti ostaa rumpalille ja basistille drinkin, mutta se saattaa vain pahentaa tilannetta"
-U. Honey |
Adawolf 16.06.2005 10:15:51 | |
---|
Mulla olikin putket 25mm :D No mitenkäs kun mittasin niin mulla menee leikiten 30mm putkiin? :D Säädiksää oikeen niitä telineitä? |
IceChylos 16.06.2005 18:54:41 | |
---|
Mulla olikin putket 25mm :D Ittelläki löytyy telineitä molempaa kokoa varastosta, kun ei tullut niin kateltua joskus. Tupla-x kestää kyllä, yksinkertainen ei välttämättä. Ite oon miettinyt, paljonko mahtaa tuo ylätaso maksimissaan kestää. Soitin viime keikan humppabändin tyyliin, synat päällekkäin. Alakerrassa 25 kg, lisäpaloilla 15 kg. Vähän meinas huojua välillä, mutta hyvin sillä soitti. Siis 30mm tupla-x quiklokkiteline + lisäpalat. Aattelin kyllä hommata tukevamman/varmemman ratkaisun. Olisko sitten kaksi eri telinettä... Elämä on vain kompromissi syntymän ja kuoleman välissä. |
Silenseux 26.10.2005 10:43:26 | |
---|
Mitä väliä sillä on millä soittaa, kunhan soitto kuulostaa hyvältä? Ja Wirmanin tapauksessa se todellakin kuulostaa siltä! Suomen nopein kosketinsoittaja ehdottomasti! Turha aukoo mitään.. :) et ole vissiin kuullu iiro rantalan soittoa Mikä tässä synassa ny on ku ei kuulu mitään? voi ei...
-"Kannattais laittaa vahvistin päälle..."
Eiku nyt se on rikki, ei vieläkää kuulu!
-"Johto olis hyvä kans laittaa seinään..." |
M.i.k.key 26.10.2005 11:13:27 | |
---|
Soitin viime keikan humppabändin tyyliin, synat päällekkäin. Alakerrassa 25 kg, lisäpaloilla 15 kg. Vähän meinas huojua välillä, mutta hyvin sillä soitti. Siis 30mm tupla-x quiklokkiteline + lisäpalat. Paskat toi mikään humppastaili ole. Kaikki muut vetää noin paitsi ne hevipellet! HOHO! :) Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 26.10.2005 11:36:02 | |
---|
Paskat toi mikään humppastaili ole. Kaikki muut vetää noin paitsi ne hevipellet! HOHO! :) Osuks arkaan paikkaan? :D Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
M.i.k.key 26.10.2005 11:57:01 | |
---|
Osuks arkaan paikkaan? :D Hoho, sähän se humppamies oot, mä vedän poppia! :) Mä lopetan nää hommat! |
Notefix 26.10.2005 12:03:35 | |
---|
Hoho, sähän se humppamies oot, mä vedän poppia! :) Mut vedät humppasetillä kuitenkin? Mullon vaan haitari, sillä pärjää! Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Asian sivusta mikähän olis hyvä teline (sopis myös keikalle siis) johon sais Yamaha S30 ja Alesis Ion synat ? |
IceChylos 26.10.2005 15:43:46 | |
---|
Asian sivusta... ja mikä teline Tuomaksella oli viime perjantaisella keikalla Hartwallilla? Nimenomaan siis tämä yksittäinen etukenossa ollut syna. Joku Apexi tms...? Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped. |
Fuzzy Boner 26.10.2005 17:10:05 | |
---|
et ole vissiin kuullu iiro rantalan soittoa Mä oon! Haastan sen koska vaan juoksukilpailuun! Saapuilija |
isojussi 26.10.2005 17:13:00 | |
---|
Mä oon! Haastan sen koska vaan juoksukilpailuun! Ja minä molemmat painiin. Saatte tulla yhtäaikaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |