Aihe: Bändikavereiden ärsyttävät tavat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Tupiss
20.10.2005 09:46:49
Toinen kitaristi hakkaa kokoajan ja yrittää pomotella. Ollaan annettu sille jo kerran potkut mutta se kyllä tuli takasin sitte..
Muut on ihan siedettäviä.
Johann Onn
20.10.2005 14:12:06
Kiva. Kirjotin ½ tunnin ajan ulkomuistista kauheen litanian vanhoja, ärsyttäviä juttuja ja painoin "esikatselu" - olinkin "ulkona". Ou jee...

Joskus toisten sitten, kun toimii kunnolla.
Kukkis 77
22.10.2005 02:10:54

No meidän kitaristit kaivaa nenää koko ajan ja jemmaa tulokset sohvaan! Vittu!
Mihi est propositum in taberna mori
Morris on acid
22.10.2005 08:51:45
Toinen kitaristi hakkaa kokoajan....

Kuulostaa melko hurjalta meiningiltä. Lyökää välillä takaisin.
VRock
22.10.2005 23:06:55
Usein meidän rummuttaja irrottaa tomit just sillon ku tullaan ja valittaa tomien soundeista ja alkaa virittäää.

Teen tätä monesti biisienkin välissä jos huomaan että jokin tomi on huonossa viressä. Ja mitä haittaa siitä jos viritän? Kyllä bändini kitaristitkin (monesti kesken biisin) alkavat virittämään kitaroitaan. Enkä valita.

Mutta asiaan...
Basisti/laulaja: Ei juo... Ei osaa laulaa. Ei saa naisia
Pääkitaristi: Vähättelee tekemiään kappaleita vaikka olisivatkin hittejä. Bändin ainoa täysikäisenä ei osta meille kaljaa. Sai naisen :F
Kakkoskitaristi: Huono viinapää... Ei saa naisia Mutta muuten kaikessa suhteessa sopiva kitaristi. Ei vähättele itseään ja osaa soittaa.
Minä/rumpali: huono mielikuvitus soitossa... Jos on joku hyvä idea miten jonkun riffin tai melodian pitäisi mennä ei osaa selittää kun ei osaa muita instrumentteja ollenkaan. Ei saa naisia
"And you can have my deodorant..!"
Morris on acid
23.10.2005 11:31:41
Teen tätä monesti biisienkin välissä jos huomaan että jokin tomi on huonossa viressä. Ja mitä haittaa siitä jos viritän? Kyllä bändini kitaristitkin (monesti kesken biisin) alkavat virittämään kitaroitaan. Enkä valita.

... Ei juo... Ei osaa laulaa. Ei saa naisia...

Eli orkesteri on perustettu siksi, että saisitte naisia?
Nyt näkisin, että olette asian ytimessä.
JivE
24.10.2005 11:17:45

Tässä kun olen nyt lukenyt ketjun läpi olen tullut tulokseen, että kitaristit ei ole kovin tyytyväisiä toisiin soittajiin.
VRock
24.10.2005 20:18:48
Eli orkesteri on perustettu siksi, että saisitte naisia?
Nyt näkisin, että olette asian ytimessä.

no suurin piirten... :) Mutta mitä nyt kun kitaristi sai naisen.
"And you can have my deodorant..!"
Fortune
24.10.2005 22:23:55
Tässä kun olen nyt lukenyt ketjun läpi olen tullut tulokseen, että kitaristit ei ole kovin tyytyväisiä toisiin soittajiin.

No kyllähän se on ihan hirveää, kun muiden instrumenttien taitajat eivät ymmärrä kuuden kielen hidalgojen kaikkivoipuutta ja -tietävyyttä kaiken suhteen.

Kurjat!
Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta.
Volle
25.10.2005 11:15:36

Mä epäilen taas, että kitaristeja on käynyt täällä kitkuamassa enempi, koska kitaristeja on enemmän kuin muita soittajia. Muutenkin kitaristit ovat kyllä keskimääräistä egoistisempia, mulkumpia ja nipompia, että sikäli sinunkaan näkemys ei ole ihan tuulesta temmattu.

Lisättäköön nyt tähän, että mä soitan myös kitaraa.
Nam.
Fortune
25.10.2005 11:28:31

No nyt sillä on nainen. Piste. Mitä se bänditouhuihin vaikuttaa?
Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta.
Tumocs
25.10.2005 12:12:49 (muokattu 25.10.2005 12:13:04)

Potkitte sen pihalle ja otatte tilalle sellasen, joka ei varmasti naisia saa.
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
Jööhannes
25.10.2005 22:43:42 (muokattu 25.10.2005 22:44:41)
Pöh röh hois, viesti meni pois.
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
Peuranpuolikas
26.10.2005 11:40:46
Kitaristi tuppaa joka reeneissä keksimään uusia nimi-ehdotuksia...Wsim. trio Runkkaavat suntiot... kyllä ottaa pattiin lopuks, aluks ihan hauskaa mut neljäs kerta ku kuu saman jutun alkaa ottamaan todella pattiin....
Peura Is BACK!!!
Da Make
01.11.2005 10:54:48
+

Hoho!
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Axeplayer
01.11.2005 19:04:11
Kitaristi: Ei huoli toisten tekemiä riffejä. Yleensä kun sanoo vaikka että "kuuntele keksin hyvän riffin", niin yleisin vastaus on "ei tollasta, liian bodomia" tai sitten jonkun muun bändin tyylistä.

Basisti: Ei sano koskaan mitään... paitsi biisien välillä "soitetaan trooper tai aces high". ARGH

Rumpali: Vakituista rumpalia ei koskaan ole ollut, ensimmäistä drummeria tuntu metsästys ja kalastus kiinnostavan enemmän kun soittaminen.

Ja mikä yhdistää tuota edellä mainittua porukaa: Eivät ole halukkaita tekemään omia biisejä (muutamia harvoja kertoja lukuunottamatta). Treenit aina samaa (,sanoinsin jo p*****) iron maidenin biisien soittelua. Ja tuntuu, että muuta porukkaa kiinnostaa ryyppääminen paljon paljon enemmän kuin soittaminen. (minä siis ainut joka ei ryyppää)

Kitaristi (minä): Soittelen omiani biisien välillä... ja johtuu kenties siitä että haluja olis soittaa muutakin kuin vaan maidenia. Tuskin tarvitsee mainita syytä. miksi en enää vietä aikaani 'bändin' treeneissä. Parempi treenata vielä pari vuotta itsekseen ja tehdä sellaisia biisejä kuin itse lystää. Jospa samalla löytyis jostakin hieman innokkaampaa soittajakaartia.
kivi
01.11.2005 19:35:37
Basisti: Ei sano koskaan mitään... paitsi biisien välillä "soitetaan trooper tai aces high". ARGH

Kitaristi (minä): Soittelen omiani biisien välillä... ja johtuu kenties siitä että haluja olis soittaa muutakin kuin vaan maidenia.

Heh, tuostahan sai lukiessa kuvan, että basisti hörhöilee, mutta kun tekstistä paljastuukin että kyse on pelkkää Maidenia soittavasta bändistä, kuva muuttuu. Basistinne onkin suoraselkäinen jätkä joka kannustaa treenaamaan lisää.
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Samppa90
01.11.2005 22:08:42
Mä lähtisin kyllä pois koko bändistä.
Hevi-Mies on eri mies.
Samppa90
02.11.2005 21:58:15
Siis tosta Iron Maiden tribuutti bändistä mut en omasta.
Hevi-Mies on eri mies.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)