Aihe: Surukseni kuulin!!
1
shonghila ska
25.10.2005 18:44:56
Olen aina pitänyt "roots" harrastajia,-muusikoita,-keikkajärjestäjiä jne reiluina tyyppeinä. Olen kuitenkin kuullut erittäinkin luotettavalta taholta, että Tyyki-Blues-festari on jättänyt maksamatta esiintymispalkkioita artisteille. Onkohan tämä yleistäkin kuvioissa vai onko ainut laatuaan? Syvältä, enivei!!
willie
25.10.2005 21:56:17
Olen aina pitänyt "roots" harrastajia,-muusikoita,-keikkajärjestäjiä jne reiluina tyyppeinä. Olen kuitenkin kuullut erittäinkin luotettavalta taholta, että Tyyki-Blues-festari on jättänyt maksamatta esiintymispalkkioita artisteille. Onkohan tämä yleistäkin kuvioissa vai onko ainut laatuaan? Syvältä, enivei!!

Mainitkaa nyt hyvänen aika tän tyyppisissä kirjoituksissa se "luotettava taho" nimeltä, ei näillä muuten ole mitään pohjaa.
Tetsuo
25.10.2005 23:22:28
Mainitkaa nyt hyvänen aika tän tyyppisissä kirjoituksissa se "luotettava taho" nimeltä, ei näillä muuten ole mitään pohjaa.

"Luin netistä" tai "Serkun paras kaveri kerto" ei kelpaa
"Mulle gurmee merkitsee sitä että kaks parsaa on ristissä lihapullan kokosen pihvin päällä" -Ismo Laitela
dfloreno
27.10.2005 13:04:32

Aika oudon tuntuinen viesti, minunkin mielestä. Mitä tällä haetaan? Joku voi ottaa tälläisen aika tosissaan, ja tossa aika selvästi jo syytetään - mitäs jos onkin ollut pelkkä huhu? Panettelua? Ehkä hieman lisää hienotunteisuutta näihin viesteihin? :)

Ihan kaikille tiedoksi, olen itse ollut pariinkin kertaan tuolla esiintymässä ja moni muukin tuttu kollega, aina on kaikki hoitunut. Ja kuten kirjoittaja tuossa ylhäällä mainitsee, roots-skene on suomessa pieni, kaikki tuntee kaikki. Jos olisi jotain ongelmia, ei riittäisi tapahtumille artisteja. Älkää siis uskoko huhuja.
God made me funky
jogo3000
27.10.2005 15:33:12

Yritetäänkö tällä nyt sitten potkaista Tyyki-Bluesia nilkkaan? Taitaa olla ihan perätöntä huhupuhetta...
waynet
02.11.2005 13:05:16
Olen aina pitänyt "roots" harrastajia,-muusikoita,-keikkajärjestäjiä jne reiluina tyyppeinä. Olen kuitenkin kuullut...

Kuulit väärin:OI
kitara-elevis
02.11.2005 15:39:04
Ottakaa ihmiset rauhassa.. täällähän porukat vetävät herneen heti nenään.. luultavasti kirjoittaja itsekin haki hieman varmennusta tiedolleen ja sitä paitsi kyllähän tommosta sattuu paremmisakin piireissä.

(Tämä pätkä nyt sitten ei tarkoittanut sitä, etteikö tuo väite maksamattomista palkkioista voisi olla paskapuhetta, mutta turha tuollaisesta huhu-puheesta on vetää hernettä nenään.)
Paskallakin on tekijänsä.
dfloreno
02.11.2005 22:23:32

Ottakaa ihmiset rauhassa.. täällähän porukat vetävät herneen heti nenään.. luultavasti kirjoittaja itsekin haki hieman varmennusta tiedolleen ja sitä paitsi kyllähän tommosta sattuu paremmisakin piireissä.
(Tämä pätkä nyt sitten ei tarkoittanut sitä, etteikö tuo väite maksamattomista palkkioista voisi olla paskapuhetta, mutta turha tuollaisesta huhu-puheesta on vetää hernettä nenään.)

Mainittiin vaan, että tollainen syyttely ja ihme panetteleminen ei kuulu tälläiselle palstalle. Siitä onko väite tosi tai ei, ei varmaankaan kiinnosta ketään loppukädessä. Jos liksa jää saamatta niin palkkaturva on sen takia. Eiköhän ois lukon paikka.
God made me funky
shonghila ska
03.11.2005 11:51:18
Zook-orkesteri saanut palkkionsa vasta tällä viikolla. Ben Granfelt ei ole vielä saanut omiaan. Nämä tiedot suoraan artisteilta!!!!!!
waynet
03.11.2005 12:46:11
Onko Benillä ongelmia veronallen kanssa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)