mie 27.06.2003 20:11:34 | |
---|
Olen soitellut akustisella kitaralla nyt reilun kuukauden eikä minulla vielä ole aikomusta ostaa sähkökitaraa, mutta milloin se kannattaa aikaisintaan hommata? Sex, Drugs and Guns N' Roses |
mathias 27.06.2003 20:25:47 | |
---|
Itse soittelin noin 6kk akustisella kunnes hankin sähkökitaran. Osta vaikka sitten kun on perusjutut hallinnassa. Tai heti huomenna. Ei siinä mitään tiettyä aikarajaa ole. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
KanZuu 27.06.2003 20:53:02 | |
---|
Mä ostin ekan akustisen ehkä 3-5 kuukautta soiton alottamisen jälkeen. Ja eihän se akustinen minnekkään häviä vaikka on sähkis 8) |
Krisse88 27.06.2003 21:04:36 | |
---|
tietenki kannattaa harkita, että kannattaako akustisen soittajan ostaa sähkistä, mutta jos haluaa, niin mikäpäs siinä sitten... harkitkaa kuitenkin nimittäin jos sähkistä meinaa, niin kannattaa kyllä suoraan siitä sitten aloittaa, nimittäin kitaristi voi oikeesti olla hyvä oikestaan vaan toisessa, että miettikäähän tuota! [Ihminen tarvitsee uskontoa yhtä paljon kuin kala polkupyörää...] |
JartZA 27.06.2003 21:10:06 | |
---|
...harkitkaa kuitenkin nimittäin jos sähkistä meinaa, niin kannattaa kyllä suoraan siitä sitten aloittaa, nimittäin kitaristi voi oikeesti olla hyvä oikestaan vaan toisessa, että miettikäähän tuota! En ole samaa mieltä. Suolamureena on murea. |
Härski 27.06.2003 21:13:13 | |
---|
tietenki kannattaa harkita, että kannattaako akustisen soittajan ostaa sähkistä, mutta jos haluaa, niin mikäpäs siinä sitten... harkitkaa kuitenkin nimittäin jos sähkistä meinaa, niin kannattaa kyllä suoraan siitä sitten aloittaa, nimittäin kitaristi voi oikeesti olla hyvä oikestaan vaan toisessa, että miettikäähän tuota! Ei, ei, ei. Hyvä ktiaristi soitta kumpaa tahansa, miten tahansa. |
nuorikitaristi 27.06.2003 21:13:17 | |
---|
En ole samaa mieltä. Soittele niin kauan akustisella että rupeet tajuun mistä musasta pidät ja mitä soitat. Sitten mene ostamaan sellanen joka soveltuu niihin. ai sä!? |
Lauri666 27.06.2003 23:31:18 | |
---|
Itse soitin 1 vuoden ja opettelin perus jutut. Sitten ostin sähkiksen rinnalle, eikä se akuustinen mihinkään hävinnyt ole. ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
superfly 27.06.2003 23:33:16 | |
---|
Olen soittanut yli 20 vuotta. Ikinä en ole akustista hankkinut. Ei vaan ole kiinnostanut. Harppu on alaston piano |
kalkkuna 27.06.2003 23:34:43 | |
---|
Eka kebakko oli sähköinen, squier, affinity, strato. Ja viikon soittettuani sähkökeballa ilman sähköä hain bändikeskuksesta marsun. |
Spiridon 28.06.2003 00:42:35 | |
---|
Soittelin noin 6kk akustisella. Nyt soittanut 1kk sähkökitaralla. Kuten joku jo mainitsikin, niin kannaattaa miettiä minkä tyylistä musiikkia alkaa soittamaan. Ja akustinenhan on sitten se joka saunailtoihin viedään. |
Eemil 28.06.2003 12:19:38 | |
---|
Sähkis kannattaa ostaa heti vaan. Paskaaks siin viivyttelee, jos on mielenkiintoo. Pitää takoo sillon ku rauta on kuumaa! Tietysti on mahdollista että olen väärässä vaikka se mahdotonta onkin. |
Fadead 28.06.2003 12:52:36 | |
---|
Soittelin jotain puol vuotta akustisella, sitten alkoi Metallican soitto polttamaan näppejä ja pakkohan se sähkis oli hommata kun kuulin Master of puppetsin. : ) A Tout Le Monde |
Sleeper 28.06.2003 12:58:12 | |
---|
Soittele niin kauan akustisella että rupeet tajuun mistä musasta pidät ja mitä soitat. Sitten mene ostamaan sellanen joka soveltuu niihin. Aamen. Avoid infinity? Are you for real? |
Kiitti kaikille jotka on vaivautut kirjottamaan tänne. Pitää nyt sitten kattoo millon raha tilanne on siinä kunnosa että sähkiksen vois ostaa. Akustistani en kuitenkaan missään nimessä myy pois. Sex, Drugs and Guns N' Roses |
Zed 28.06.2003 17:56:36 | |
---|
Moni tekijähän tässä on musiikkityyleistä kiinni, mutta itse olen sitä mieltä, ettei akustista kitaraa tarvitse pitää minään peruslähtökohtana kitaransoitolle. Jos haluaa vakiintua sähkökitaran käsittelyyn, ei ole mitenkään välttämätöntä aloittaa akustisella. Yngwie - A legend in his own lunchtime |
juhist 28.06.2003 21:43:04 | |
---|
Mä soitin 7-8kk akustisella. Mielestäni siinä vaiheessa, kun on soinnut opittu, mielellään myös barret. Tämä nyt oli ihan oma mielipide. Siinävaiheessa, kun tarpeeksi "kutkuttaa". Se, joka toista haukkuu on se miksi toista haukkuu itse. -lastensuusta- |
HCW 28.06.2003 23:41:16 | |
---|
Sitten siltä itsestä tuntuu... Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
Skywalker 29.06.2003 00:49:25 | |
---|
mitkä barret?? Punk ko vittu! |
Walrus 29.06.2003 01:58:50 | |
---|
Ekaks kitaraks kannattaa muuten hankkia metallikielinen akustinen jos aikoo myöhemmin ryhtyä soittamaan sähköstä. Sitä hakatessa sormien lihakset kehittyy sen verran et on helpompi alkaa treenaamaan sähkösellä bendejä sun muita. Nailonkielisellä treenaamisesta ei minusta ole juurikaan hyötyä sähkökitaraa ajatellen koska niissä on niin erilaiset kaulat ja sormilihakset ei kehity tarpeeksi saatika sormenpäät ku ei semmonen nailonnaru syö nahkoja sormista. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |