Aihe: Marshallin Kuvernööri 2
1
Tinmo
26.06.2003 23:20:48
Kun tuossa aattelin terästää pikkukotimarsuani ja halusin pysyä marsusäröissä, mieleeni tuli hankkia ylläriylläri: Marsun säröpoljin. Eivät ole kalliitakaan. Tämä Guv´nor 2 ja Jackhammer kiinnostavat, mutta ilmeisesti JH on aikas hevi saundeiltaan? Tarttis olla rehellisenrouhee Rocksärö ja olenkin kallistumaisillani GV2:sen puoleen. Mikä Helsingin musaliike myy näitä Marsun speduja, että tietäis missä olis mahdollista kokeilla tuota saundimaailmaa? Entäs minkälaisen muuntajan nuo vaatii? Mulla on tuo Zoomin muuntaja (505II) olisiko mahdollista, että se olisi käypä myös näihin?

Niin ja jos on kokemuksia, niin antaapi tulla

-Kiitän
Onko tuo alkoholi sinulle ongelma? -Ei ole, mutta akalla on paha alkoholiongelma. Mikä? -Minä
-K-
27.06.2003 00:35:58
Mulla on tuo Zoomin muuntaja (505II) olisiko mahdollista, että se olisi käypä myös näihin?

Niin ja jos on kokemuksia, niin antaapi tulla

-Kiitän

Saa JH:sta myös rokimpaa soundia, olen omistanut tuon joskus vuosi pari sitten. ...Ja mitä muuntajaa tulee niin jos siinä lukee vaikka että 9v ja 200mA niin pitäisi käydä juu.
Ei suotta elämys.
Kitarasankari
27.06.2003 01:21:00 (muokattu 27.06.2003 01:21:26)
gv voi olla tohon tarkoitukseen parempi ku jaakkovasara mutta jackhammerissa on kuitenkin sitä säätövaraa enemmän ku saa overdriven ja distortionin. ja saahan tolla jh-1:sellä hevitkin soundit jos ruuvaa kytkimen dist. asentoon ja söröt täysille mut pienemmällä dist. säröllä ja overdrivellä toimii hyvin rokkihommissakin. ja tämän paskan jauhannan päätteeksi yritän sanoa että kuvernööri on hyvä perus rokkisärö joka ajaa varmaan asiasi, mutta jackhammerista saat säätämällä lähes ton gv:n soundin + paljon muuta.
Hyvää kesää ja kaikille pesää...
zorro
27.06.2003 09:34:12
Ei siitä distortioni asennosta saa mitään muutako dynaamista huminaa. mutta overdrive on kyllä yksi parhaista!
jos se et ole sinä.... se on joku muu!
Tinmo
27.06.2003 11:56:02
jep, kiitän. Zoomin muuntajassa seisoo notta:
INPUT: 230V "aaltoviiva" 50Hz
OUTPUT: 9.0V "viiva ja sen alla katkoviiva" 300mA 7VA

laiton nämä sen takia, että sähkötietämykseni on samaa luokkaa kuin Kummelin Jakella ja Sepillä.

Vielä kun kerrotte mikä Hesan liike noita myy, niin kiitollisuudellani ei ole rajaa!
Onko tuo alkoholi sinulle ongelma? -Ei ole, mutta akalla on paha alkoholiongelma. Mikä? -Minä
hjukke
27.06.2003 11:58:14

ainakin DLX malmilla.
Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä!
Tinmo
27.06.2003 12:00:15
ainakin DLX malmilla.

tänkjuu verimats
Kitarasankari
27.06.2003 19:15:57
Ei siitä distortioni asennosta saa mitään muutako dynaamista huminaa. mutta overdrive on kyllä yksi parhaista!

kyllä saa jos osaa säätää..
Hyvää kesää ja kaikille pesää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)