Moi! Tämmöstä oon tässä miettiny että jos soitan vasemmalla kädellä vaikka F# molli soinnun (F# A C# järjestyksessä) niin millä sormilla se yleensä soitetaan? Mulla tahtoo väkisinkin mennä toi A sinne mustien koskettimien väliin. Tämä ei vissiin ole tarkoitus? Tällä tavalla soi helposti myös G# tai A#. |
mr.muzak 25.10.2005 22:37:47 | |
---|
Moi! Tämmöstä oon tässä miettiny että jos soitan vasemmalla kädellä vaikka F# molli soinnun (F# A C# järjestyksessä) niin millä sormilla se yleensä soitetaan? Mulla tahtoo väkisinkin mennä toi A sinne mustien koskettimien väliin. Tämä ei vissiin ole tarkoitus? Tällä tavalla soi helposti myös G# tai A#. F# pikkusormi A keskisormi C# peukalo |
baron 25.10.2005 22:38:51 (muokattu 25.10.2005 22:39:19) | |
---|
5-3-1! Miksei sitä A:ta saisi soittaa mustien koskettimien välistä? My name is Baron, Sir Baron. |
Silenseux 26.10.2005 10:12:02 | |
---|
5-3-1! Miksei sitä A:ta saisi soittaa mustien koskettimien välistä? niin, just niinhän se pitää soittaa Mikä tässä synassa ny on ku ei kuulu mitään? voi ei...
-"Kannattais laittaa vahvistin päälle..."
Eiku nyt se on rikki, ei vieläkää kuulu!
-"Johto olis hyvä kans laittaa seinään..." |
garyfey 26.10.2005 12:46:13 | |
---|
Omilla sormilla...jos ne ei piisaa niin sitten kaverilta lainaa. Ei vaan mitä väliä sillä on, niillä millä se helpoiten onnistuu. Asiaanhan vaikuttaa sekin mitä soitit tuota sointua ennen ja mitä sen jälkeen. Jos vain tuo yksi sointu pitäis vetää niin mulla kyllä menee (vasen käsi) 3-2-1 ensimmäisenä. Jottei elämä olisi liian yksitoikkoista osa koskettimista on mustia. |