Aihe: Mikä efekti jagmasterin ja marsun väliin?
1
rosberg
25.10.2005 15:38:17
skullit on ihan hyviä, mutta ei ne susta kitarajumalaa tee. vastaavia löytyy kyllä muiltakin merkeiltä. kandee kokeilla, ei tuu kalliiksi ja ootpa korkeintaan 8euroa köyhempi ja yhtä kokemusta rikkaampi.
myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer.
TheWickerMan
25.10.2005 17:46:12
Hei mua on kiinnostanu jo pitkään nää marshallin spedut kuten; JackHammer, Guv'nor ja blues breaker. Osaako kukaan sanoa noista mitään. Millaisia ovat buustereina? Blues breaker tuntuu lupaavalta mutta ei oikeen osaa mitään sanoa. Kertokaa viisaat.
Drink, Drank, Punk
Les Fender
25.10.2005 18:38:26
Hei mua on kiinnostanu jo pitkään nää marshallin spedut kuten; JackHammer, Guv'nor ja blues breaker. Osaako kukaan sanoa noista mitään. Millaisia ovat buustereina? Blues breaker tuntuu lupaavalta mutta ei oikeen osaa mitään sanoa. Kertokaa viisaat.
Mulla on tuollainen BB-2 pedaali ja olen siihen kovasti tykästynyt. Siinä on kaksi modea eli boost ja blues, voi siis käyttää joko säröttimenä tahi boostina. Sirkkeliä siit ei löydy eli ellei tuollainen Marshal tyyppinen "vintage"särö puhuttele niin voipi olla parempi hakea jotain muuta. Rakenne on sen oloinen että kestää vuosia ja reilua sotkemista, painava metallimöhkäle.
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)