Aihe: kestävät kapulat?
1 2
Keppikeksi
22.10.2005 13:13:47
Tama Ka Shi kapulat ovat todella kestäviä kapuloita. Minun makuuni ne painoivat hitusen liikaa. Pro-Markin kapulat ovat olleet kestävimpiä ja parhaimpia minun mielestäni. Vic Firthin kapulat eivät minun käytössäni ole erityisen pitkään kestäneet kylläkään.

Eli Pro-Mark saa minun ääneni.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
2kind
22.10.2005 13:39:14
Edelleen, jos joku tietää ja kykenee ilmoittamaan, olisin kiinnostunut noista tanskalaisista B-Stickeistä. Löytyisikö jälleenmyyjää? Backlinella noita oli aikanaan, sen tiedän.
To see is not as easy as it seems to be.
Klooni
22.10.2005 14:50:49
Noh, vikingiltä varmaan saa tilaamalla ja kyselemällä omasta soitinliikkeestä että saavatko hekin mahdollisesti ?

Tuolla paikallisella tarkoitin sitä että koska itse onnistuin niitä periferiaan (Savonlinna) saamaan niin ei luulisi olevan suurikaan ongelma muiden liikkeiden niitä saada, voin maanantaina kysäistä tuosta paikallisesta (he heh) että mistä he ne tilasivat ja infota tähän palstalle.
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! www.klooni.net
2kind
22.10.2005 15:32:36
voin maanantaina kysäistä tuosta paikallisesta (he heh) että mistä he ne tilasivat ja infota tähän palstalle.

No jos jos tosiaan viitsit, niin ylität kyllä kaikki herrasmiesmäisyyden odotukset! Voin kyllä itsekin kysäistä tuolta Vikingiltä, tahtoo vaan olla, että jos lähtee tilailemaan maahantuojilta, niin se yksikkö on laatikko. Eli eniten tietty kiinnostaa, jos noita B-Stickejä on jossain hyllytavarana, jotta voisi käydä valkkaamassa itselleen parin tai pari, heh. Muutenkan ei innosta tilailla sokkona, se tahtoo olla laatukapuloidenkin kanssa aika tavallista, että tulee niitä vääntyneitä vänkyröitä. Liekö syynä ilmankosteuden erot. Kapulallekin tekee hyvää "kypsyä" hyllyllä, pirun hyviä palikoita on ollut juuri siksi sellaiset poistokorin viisi vuotta vanhat jonkun sittemmin unohtuneen rokun signaturekapulat tms.
To see is not as easy as it seems to be.
drum_man
22.10.2005 18:18:00
Kyllä b-stickit on mun käytössä kestäny parhaiten... Nyt parina on King 5a ja on kestäny jo 2 kuukautta eikä oo menny miksikään vähän jälkiä on tietysti. Tatsikin on parempi kuin yhdessäkään muussa kokeilemassani puikossa...
Legatus
22.10.2005 19:11:09
Olipa käytettyyn palstatilaan nähden ensiluokkaisen epäinformatiivinen vastaus. Sijaitseeko paikallinen liikkeesi esim. Suomessa?

Kuopiossa sijaitsee viikinkimusa....
mankkis
24.10.2005 21:29:44 (muokattu 25.10.2005 22:38:26)
pro mark tekee kestäviä kapuloita. mulla on kestäneet kohta kaks kuukautta. suosittelen...

ahaa. Päätin tänään ostaa pro markin 5B kapulat, kun monet ovat kehunneet niitä. Ne näytti kestävältä ja olivat hyvän tuntuiset käsissä. No heti tokalla soitto kerral hajos:(. Enpä taida enää ostaa.

Samal ostin kans Taman ka shi Japanise oak 216P kapulat ja hajos heti seuraavan päivän=(
Klooni
25.10.2005 11:28:13
Noniin, paikallinen liike tilaa kapulat Power soundilta
http://www.power-sound.fi/

valitettavasti ei ollut tiedossa mistä kaikkialta noita saa ostettua ... mutta soitto power soundille saattanee kertoa enemmän ?
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! www.klooni.net
sotasorsa
25.10.2005 12:10:01

Pro mark 5a..aina soittanut noilla ja milloinkaan ei ole kapula katkennut.Kuluneet vaan loppuun,enkä todellakaan hivele niitä rumpuja
joravuo
26.10.2005 16:17:47

soitan vic firthin 2b kapuloilla...
ne on parhaat!!!
taas päivää vanhempana...
Zoso
26.10.2005 17:49:16
En ite oo ikinä rikkonu kapulaa :D eli mulla kaikki kestää... tosin en kyl hakkaakaan mitään kuuttasataa...
dictatorsh*t
26.10.2005 17:57:06
En ite oo ikinä rikkonu kapulaa :D eli mulla kaikki kestää... tosin en kyl hakkaakaan mitään kuuttasataa...

Mulla kestää kans vaikka hakkaan vaan viittä- ja puoltasataa
zuper
26.10.2005 18:56:16
Tama Ka Shi tammikepit.
Ostin just pari viikkoa sitten noi. Hyvin on kestäneet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)