Mörkö 28.06.2003 02:52:34 | |
---|
Kohta se sitten alkaa..tuska nimittäin. Onkos täältä menossa porukkaa tuskaan? "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Kyllä. Odotan kyllä todellisella innolla, on SUE-Stagella ihan tajuton putki heti perjantaina, Rotten Sound - The Haunted - Opeth. Mahtavaa. Pistivät sitten vaan Sapattivuoden ja The Hauntedin yhtä aikaa, niin jää tuo ensimmäinen näkemättä. Onneksi sentään Lordi estiintyy ilman, että on missään soi musiikki (imho), niin voi sitä seurata. Onhan se pakko nähdä :P |
Mörkö 28.06.2003 03:13:13 (muokattu 28.06.2003 03:13:26) | |
---|
Pistivät sitten vaan Sapattivuoden ja The Hauntedin yhtä aikaa, niin jää tuo ensimmäinen näkemättä. Katsoin MTV3:n chattia (tunnustan) kun oli niitä tuska vieraita niin kertoivat siellä että sapattivuosi on perunut. Joten et näkisi sitä muutenkaan. :) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
jennitys 28.06.2003 10:04:21 | |
---|
tietysti menossa, jo neljättä kertaa. ei ainakaan tuskan kotisivuilla ole mainintaa sapattivuoden perumisesta... try to conTROLL yourself and keep on TROLLin' |
Mörkö 28.06.2003 15:16:36 | |
---|
tietysti menossa, jo neljättä kertaa. ei ainakaan tuskan kotisivuilla ole mainintaa sapattivuoden perumisesta... Ei olekkaan mutta näin sanoivat. Kuulemma etsivät parhaillaan paikkaajaa. Saattaa olla että pistävät vasta kun löytävät sen. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Supernaut 28.06.2003 16:14:16 | |
---|
Katsoin MTV3:n chattia (tunnustan) kun oli niitä tuska vieraita niin kertoivat siellä että sapattivuosi on perunut. Mitä hel****iä!! Just tänään aattelin, että on se hienoa kun näkee Sapattivuoden Tuskassa, kun en mennyt Tavastialle sitä kattomaan. Kiva, kiva... Kyllä. Olen tulossa Tuskaan, ellei se vielä tullut selväksi. Pitäisi vaan ostaa vielä se lippu... Funk you! |
HCW 28.06.2003 21:35:47 (muokattu 28.06.2003 21:37:13) | |
---|
Tuskassa on kyllä tosi huonoja bändejä tänä vuonna. Jotenkin tuntuu että sen festarin taso on joka vuosi mennyt vain ja ainoastaan alaspäin.Siis minun mielestäni. ei ainakaan tuskan kotisivuilla ole mainintaa sapattivuoden perumisesta... Sapattivuosi perui.Thyrane paikkaa. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
Mörkö 28.06.2003 21:40:11 | |
---|
Tuskassa on kyllä tosi huonoja bändejä tänä vuonna. Jotenkin tuntuu että sen festarin taso on joka vuosi mennyt vain ja ainoastaan alaspäin.Siis minun mielestäni. Makuasioita. Minusta on todella mahtavat esiintyjät jos otetaan laardi ja 69 silmää pois. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Unworthy Knight 28.06.2003 22:21:45 (muokattu 28.06.2003 22:22:56) | |
---|
Mörkön suureksi yllätykseksi ja kauhuksi minäkin tulen Tuskaan ! Et moista voinut osata arvat Olis suht kusessa jos en tulis :) "...So croak the king of Grey." |
Mörkö 28.06.2003 22:24:54 | |
---|
Mörkön suureksi yllätykseksi ja kauhuksi minäkin tulen Tuskaan ! Et moista voinut osata arvat Olis suht kusessa jos en tulis :) Hirvitys. Et kai sinäkin. :) Äääh mitään kusessa olis... "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Mörkö 03.07.2003 20:38:56 | |
---|
Nyt sitten selvisi että opeth:kin peruuttaa tuskaan tulonsa. Helvetten sanon minä! "vinsentti on vihree nyrsijä" |
paavi 03.07.2003 22:24:46 | |
---|
Type-o kyllä kiinnostais. Pari kertaa oon nähny ja lisää tekis mieli. Ongelma on, että itellä olis keikka samana iltana Semifinalissa. Saako muuten yleensä Tuskaan lippuja vielä portilta vai saattaa se olla loppuunmyyty? Jos soittaisin humppaa, olisin vieläkin ahdistuneempi. |
Mörkö 04.07.2003 00:44:49 (muokattu 04.07.2003 00:46:05) | |
---|
Type-o kyllä kiinnostais. Pari kertaa oon nähny ja lisää tekis mieli. Ongelma on, että itellä olis keikka samana iltana Semifinalissa. Saako muuten yleensä Tuskaan lippuja vielä portilta vai saattaa se olla loppuunmyyty? Kyllä saattaa saada mutta perjantain liput on loppuunmyyty jo nyt. En nyt muista minäpäivänä se type-o on. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
schism 04.07.2003 09:29:58 | |
---|
Kyllä saattaa saada mutta perjantain liput on loppuunmyyty jo nyt. En nyt muista minäpäivänä se type-o on. perjantaina. hukkam. |
Supernaut 04.07.2003 15:54:44 | |
---|
Kyllä saattaa saada mutta perjantain liput on loppuunmyyty jo nyt. En nyt muista minäpäivänä se type-o on. Se on perjantaina, mutta sinne pääsee kolmen päivän lipulla, joita on vielä jäljellä. Funk you! |
manix 05.07.2003 11:58:25 | |
---|
Kai se pitää Tuska käydä kokemassa kun kolmen päivän lippukin on taskussa. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Robert 09.07.2003 14:07:11 | |
---|
Kai se pitää Tuska käydä kokemassa kun kolmen päivän lippukin on taskussa. Sama vika täällä. Syökää poijjaat lakua, niin tuloo mustaa paskaa! |
karkki 13.07.2003 00:42:31 | |
---|
Tuskan parasta antia perjantaina olivat odotetusti Stratot ja Sentenced. Type O- soitti tautisen lujaa, oli aika tylsä eikä itsekään tuntunut keikastaan innostuvan. Pettymys siis. Lauantain positiiviset yllättäjä olivat Mokoma ja saksalainen Edguy, joita en ennen ollut kuullut. Päivän floppi oli Lordin sirkus, jolla ei kyllä olisi pitänyt olla Tuskaan mitään asiaa - paitsi lippuluukun kautta. Niskalaukaus oli taas kerran mahtava ja Bodom tappokova. Olen ollut havaitsevinani, että eräille Mnetissä on jonkinlainen kunnia-asia mollata Bodomia. Kateellisten jäkätystä, sanon minä. Bändi on tuikka kuin faan ja Laiho sellainen kepittäjä että pois alta. Tehköön moittijat paremmin, jos kykenevät - mielelläni kuulisin suoritukset. |
leather rebel 14.07.2003 20:08:18 | |
---|
Ministry! |
Thingamabob 17.07.2003 19:43:23 | |
---|
Edguy oli aivan tautisen hyvä. En ollut minäkään bändiä ennen kuunnellut, mutta nyt taidan alkaa kuuntelemaan. Ainakin livenä toimi. Hoplaa.. |