Tympee Huttunen 25.10.2005 11:46:03 | |
---|
Pitäisiköhän ostaa 007 kielet ja virittää kitara kunnolla ylävireeseen? Nimeni on vire, Ylävire. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Pari kertaa olen 10-setillä vetänyt drop-B:stä ja A:sta. Löysät oli, mutta ihan soitettavia vielä... Venytys oli helppoa ;) juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Mandariini 25.10.2005 18:32:48 | |
---|
Mulla on ollut epihönön lespa ja nykyään tokain lespa. molemmista semmonen kokemus että vähintään 011 setti ja normivire. Minun keppini eivät ainakaan toimineet hyvin alavireisinä tai ohuilla kielillä. Sekin että lespassa on kaareva talla hankaloittaa mielestäni alas virittämistä. ruppee särisee kielet. Jos tänään en voita maailmaa, voitanko sen ehkä huomenna? |
32788 25.10.2005 19:07:46 (muokattu 25.10.2005 19:08:01) | |
---|
Nyt se on ollu vähän Droppi-A:ssa ja kerran jopa Droppi-F:ssä. Silloin tunsin itseni mieheksi. Kannattaiskohan tossa vaiheessa jo harkita erästä isompaa hankintaa? Nappaat henkeni mutta sinulle käy samoin
Ammut musketilla mutta lävistän sinut
Kun odotat seuraavaa hyökkäystä
Seiso, et voi perääntyä
Merkkitorvi soi ja taisto alkaa
Tässä ei ole yhtään voittajaa
Savun ja hevosen hengityksen haju sieraimissani |
McNulty 25.10.2005 19:11:48 | |
---|
Sekin että lespassa on kaareva talla hankaloittaa mielestäni alas virittämistä. ruppee särisee kielet. Millä tavalla se hankaloittaa? Otelaudassa on vastaavasti radius. Jos LP on hyvin valmistettu niin ei siinä mitkään alavireet rätise sen enempää kuin muissakaan. Omituista että tallan kaarevuudesta (joka sekin on saatu aikaan tallapaloilla... ja puhutaan vajaan millin eroista tallapalojen korkeudessa) olisi jotain "haittaa" tässä asiassa. löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
DirtyFingers 25.10.2005 19:14:59 (muokattu 25.10.2005 19:15:30) | |
---|
En osaa kysymykseen vastata "Don't talk to the eyes of a stranger" |