MV 25.10.2005 08:33:04 | |
---|
"Ja jos vähän jotain soppaa sais kans...Tai ei ehkä niin vähääkään!" hoh Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
nikomati 25.10.2005 09:34:01 | |
---|
"Ja jos vähän jotain soppaa sais kans...Tai ei ehkä niin vähääkään!" hoh niinpä. :D Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Onko mun nyt pakko tunnustaa, että olen seurannut sarjaa? Mutta hei, te olette käsittäneet koko ohjelman ihan väärin. Mitä järkeä on äänestää kaikki tappelupukarit ja ärsyttävimmät kotkottajat ensin pois? Mitä katsomista ohjelmassa sitten on, kun paikalla on vaikka Mika, Timo ja Perttu? Mitä vähemmän talossa on porukkaa ja mitä pidemmälle mennään, sitä parempia konflikteja Minnan ja Terhin välille kehkeytyy, luulen ma. Toisekseen, mustasukkainen Hannahan luultavasti äänestää kaikilla mahdollisilla säästöillään Kathya ja luultavasti on laittanut kaikki kaverinsakin äänestämään. http://www.mikseri.net/kiasma |
carnation 25.10.2005 11:08:08 | |
---|
Mutta hei, te olette käsittäneet koko ohjelman ihan väärin. Mitä järkeä on äänestää kaikki tappelupukarit ja ärsyttävimmät kotkottajat ensin pois? Mitä katsomista ohjelmassa sitten on, kun paikalla on vaikka Mika, Timo ja Perttu? Mitä vähemmän talossa on porukkaa ja mitä pidemmälle mennään, sitä parempia konflikteja Minnan ja Terhin välille kehkeytyy, luulen ma. No niin. Ja kun Minna on tällä hetkellä valmistautunut siihen, että poistuu talosta ja näkee lapsensa ensi sunnuntaina, niin eikö olisi taktinen veto meiltä katsojilta äänestää Kathy pois? Jätetään Minna kitumaan sinne taloon. Oli aika tekopyhää toimintaa Minnalta arvostella kärkkäästi sitä kun Pertulla oli ensimmäistä kertaa paha päivä talossa. Itse se vanha luuska vuodattaa kyyneleitä joka päivä lastensa perään ja tiuskii BB:lle päiväkirjahuoneessa. Aikuistuisi nyt edes. |
MV 25.10.2005 11:40:59 | |
---|
No niin. Ja kun Minna on tällä hetkellä valmistautunut siihen, että poistuu talosta ja näkee lapsensa ensi sunnuntaina, niin eikö olisi taktinen veto meiltä katsojilta äänestää Kathy pois? Jätetään Minna kitumaan sinne taloon. Tämä kävi itelläkin mielessä...Akka varmaan murtuisi aivan täysin:) Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Rattata 25.10.2005 12:00:39 | |
---|
No niin. Ja kun Minna on tällä hetkellä valmistautunut siihen, että poistuu talosta ja näkee lapsensa ensi sunnuntaina, niin eikö olisi taktinen veto meiltä katsojilta äänestää Kathy pois? Jätetään Minna kitumaan sinne taloon. Hyvä idea sisänsä, mutta ikävä kyllä mä en jaksa kattoo sitä enää. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
hanhjelm 25.10.2005 12:03:42 | |
---|
En kyllä minäkään enää kestä yhtään katsoa tuota Minnaa. Joten se siitä taktikoinnista.. Terhi on myös aika perseestä. "Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua"
-Big Brotherin Perttu |
sirdickyj 25.10.2005 12:58:22 | |
---|
Toisekseen, mustasukkainen Hannahan luultavasti äänestää kaikilla mahdollisilla säästöillään Kathya ja luultavasti on laittanut kaikki kaverinsakin äänestämään. Se Hanna muuten oli ihan jees kun sitä viimeks haastateltiin siinä sunnunti-illan erikoislähetyksessä, myönsi suoraan et tuntuu välillä pahalta jne. Pointsit nousi. Ja mä en tota oo niin tiiviisti seurannut, mutta musta se ei ollut siellä talossakaan kauhean ärsyttävä, voi olla et oon vaan katsonut hyvinä hetkinä. Ja siinä se Hanna oli kyllä oikeessa, että hieman tarkoitushakuista on sen Timon ja Katin kuvaaminen, niistä on leikkelemällä yritetty tehdä väkisinkin paria. Vaikka se Katihan tais nimetä Timon jo poislähtijäehdokkaakskin. Inhosin aluks sitä Mikaa, kun se vaikutti sosiaalikasvattaja-pöllöltä, mutta sehän on koko talon fiksuin tyyppi. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
Zed 25.10.2005 13:38:57 (muokattu 25.10.2005 13:40:44) | |
---|
Itse se vanha luuska vuodattaa kyyneleitä joka päivä lastensa perään ja tiuskii BB:lle päiväkirjahuoneessa. Aikuistuisi nyt edes. Ja kun se poraaminen johtuisikin vain lapsista. Sehän veti hysteerisen itkukohtauksen silloinkin kun Iina nimettiin/häädettiin. Minna vaikuttaa itse asiassa hyvin epävarmalta itsestään, ja tästä johtuu tämä sairaalloinen läheisriippuvuus. Viitsi vielä todeta, että Iinan lähdettyä "huomasi talossa olevan muitakin joiden kanssa voi tulla toimeen". Puolueellinen, tyly ja itsekäs hapannaama-kyylä. MegaMan Club #012 Bat Man |
bedlam 25.10.2005 13:43:00 (muokattu 25.10.2005 13:44:37) | |
---|
Inhosin aluks sitä Mikaa, kun se vaikutti sosiaalikasvattaja-pöllöltä, mutta sehän on koko talon fiksuin tyyppi. Fiksuin ainakin siinä mielessä, että hän on paras pelaamaan peliä ja hillitsemään itsensä jättäytymällä täysin puolueettomaksi taustahahmoksi, jota kukaan talon asukeista ei varmasti äänestä. http://www.mikseri.net/kiasma |
carnation 25.10.2005 14:37:49 | |
---|
Minna vaikuttaa itse asiassa hyvin epävarmalta itsestään, ja tästä johtuu tämä sairaalloinen läheisriippuvuus. Viitsi vielä todeta, että Iinan lähdettyä "huomasi talossa olevan muitakin joiden kanssa voi tulla toimeen". Puolueellinen, tyly ja itsekäs hapannaama-kyylä. Hauska oli myös kohtaus, jossa Minna pyörii sen olohuoneen tuolin kanssa ja kertoilee hymyssä suin kuinka talossa oleminen on ollut yhtä lomaa, ei tarvitse ottaa vastuuta mistään ja kaikki on niin mukavaa. No, olisiko ihan noinkaan kun ottaa huomioon ne itkumaratonit ja hapannaamailut. |
moottorisaha 25.10.2005 14:45:32 | |
---|
Onko mun nyt pakko tunnustaa, että olen seurannut sarjaa? Mutta hei, te olette käsittäneet koko ohjelman ihan väärin. Mitä järkeä on äänestää kaikki tappelupukarit ja ärsyttävimmät kotkottajat ensin pois? Mitä katsomista ohjelmassa sitten on, kun paikalla on vaikka Mika, Timo ja Perttu? Mitä vähemmän talossa on porukkaa ja mitä pidemmälle mennään, sitä parempia konflikteja Minnan ja Terhin välille kehkeytyy, luulen ma. Toisekseen, mustasukkainen Hannahan luultavasti äänestää kaikilla mahdollisilla säästöillään Kathya ja luultavasti on laittanut kaikki kaverinsakin äänestämään. No en ainakaan minä jaksa katsella vitun ärsyttäviä mulkkuja TV:ssäni. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
DJKaaos 25.10.2005 15:56:23 | |
---|
No en ainakaan minä jaksa katsella vitun ärsyttäviä mulkkuja TV:ssäni. :) sama täällä, vaikka se idea, että ärsyttävimmät jätetään taloon onkin ihan hyvä, niin nämä muutamat ovat olleet niin paljon yli sietokyvyn, että ei ole ollut enää edes kiva katsella heitä tölsystä. SDP on yhteiskunnan versio tietokoneviruksesta |
Moimies 25.10.2005 15:59:56 | |
---|
Loistava ku Perttu heitti siinä päiväkirjahuoneessa jotai "tää on niinku once in a lifetime fiilis suomeks.. eiku siis englanniks sanottuna" Heviä Perkele! |
bedlam 25.10.2005 16:20:44 | |
---|
No en ainakaan minä jaksa katsella vitun ärsyttäviä mulkkuja TV:ssäni. :) Niiden takia minä taas juuri katson tällaisia ohjelmia, ja oletin että muutkin. Luulenpa, että olisit toista mieltä, jos talossa olisi kymmenen tyyppiä, jotka käyttäytyisivät yhtä fiksusti kuin Mika. http://www.mikseri.net/kiasma |
Rattata 25.10.2005 16:40:07 | |
---|
Niiden takia minä taas juuri katson tällaisia ohjelmia, ja oletin että muutkin. Luulenpa, että olisit toista mieltä, jos talossa olisi kymmenen tyyppiä, jotka käyttäytyisivät yhtä fiksusti kuin Mika. Jos niitä riitoja tulisikin, mutta kun nuo on semmosia mutrunaamamumisijoita, jotka hakee jonkun ihqn kafrun kainalon ja vuodattaa sille. Sitten kun vastaan tulee vihamies, ollaan taas hyviä frendejä. Näinollen "viihde" on sitä luokkaa, että mutruna oleva makaa sohvalla ja katselee kulmien alta kun toinen menee paskalle. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
MV 25.10.2005 17:15:28 | |
---|
Mahtaiskohan siellä hirveitä vääntöjä tulla vaikka Minna taloon jäisikin kun ei ole tähänkään asti ollut mitään ihmeellistä...Vähän olen pettynyt tuohon ainaiseen sopuun mikä talossa vallitsee. Se Minnan ja Terhin "väittelykin" oli melko vaisu... Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
Alpha 25.10.2005 17:47:24 | |
---|
Jaahas...Kati lähtee omasta halustaan pois talosta huomenna. |
Rattata 25.10.2005 17:48:10 | |
---|
Jaahas...Kati lähtee omasta halustaan pois talosta huomenna. häh? Voi vihta...mikäs sille tuli? Tupakat loppu? valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Alpha 25.10.2005 17:49:07 | |
---|
häh? Voi vihta...mikäs sille tuli? Tupakat loppu? Tupakat loppu, hermot loppu, kaamee vitutus, vapauden kaipuu... |