karkki 08.06.2003 21:47:01 | |
---|
Oletteko onnistuneet löytämään hyviä bassosoundeja V-Amp2:sta? Ei siis mistään basso-Vampista vaan tästä kitaralle tehdystä. Jotakin melko kelpoisaa olen ruuvaillut, mutta en mitään ihan nappiin osunutta. Kertokaapa omat suosikkisäätönne! |
chief 24.06.2003 17:34:23 | |
---|
Itse olen olen kokeillut lähinnä "Classic clean" mallinnuksella. -gain n. klo 12 -yläpäätä pois -basso suunnilleen puolessavälissä Soundi on ihan kelvollinen perussoundi (ts. soitin kuulostaa bassolta). Efekteistä en ole löytänyt vielä varsinaista hyötyä bassokäyttöön. Oletko itse löytänyt jotain hyödyllistä? |
Jabbe 25.06.2003 20:31:23 | |
---|
Kokeiltu on, ei toimi. Hommatkaa mieluummin Bass V-amp, voisi toimia paremmin? Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
karkki 27.06.2003 23:28:54 | |
---|
Soundi on ihan kelvollinen perussoundi (ts. soitin kuulostaa bassolta). Oletko itse löytänyt jotain hyödyllistä? Pitää kokeilla tuossa jonakin päivänä. Merkkailen samalla muistiin oman suosikkini. |
Kokeiltu on, ei toimi. Hommatkaa mieluummin Bass V-amp, voisi toimia paremmin? Ei oikeen viitsis, kun kitara on nykyään pääsoitin. Ja kuten kaveri tuossa pari viestiä ylempänä totesi, efekteistä on aika vähän iloa. Silloin kun rokkia bändissä väänsin, muistelen joskus wahwah-pedaalilla pelleilleeni. Framuksen mainiota jatsibassoa soitin Fenkun Bassmaniin Ibanezin EQ:n läpi, Rickenbackerin hankinnan jälkeen sekin kävi turhaksi. En siis oikein jaksa ymmärtää, miksi basson kaunista ääntä pitäisi ylipäänsä efekteillä pilata. |
chief 01.07.2003 17:55:07 | |
---|
Ei oikeen viitsis, kun kitara on nykyään pääsoitin. Ja kuten kaveri tuossa pari viestiä ylempänä totesi, efekteistä on aika vähän iloa. Silloin kun rokkia bändissä väänsin, muistelen joskus wahwah-pedaalilla pelleilleeni. Framuksen mainiota jatsibassoa soitin Fenkun Bassmaniin Ibanezin EQ:n läpi, Rickenbackerin hankinnan jälkeen sekin kävi turhaksi. En siis oikein jaksa ymmärtää, miksi basson kaunista ääntä pitäisi ylipäänsä efekteillä pilata. Siinä Bass V-Ampissa ainakin minua kiinnostaa ne bassovahvistinmallinnukset.Nuppia vääntämällä kun saisi esim. Modernista SWR-combosta vaihdettua vaikka Ampeg SVT:hen. Ja siinä on asetuksia myös akustiselle kitaralle, synalle ja sähkiksellekin. Monipuolisuuden vuoksi se on ainakin kokeilun arvoinen. Itse ajattelin lähinnä kotiäänityksiin sitä käyttää, treenikselle en sitä välttämättä viitsisi viedä. What's the last thing a drummer says in a band?
"Hey guys, let's do one of my songs." |
onde 04.07.2003 21:14:20 (muokattu 04.07.2003 21:16:37) | |
---|
Itse oon kokeillut kyseistä laitetta G&L:n Interceptorin vm-88 ja Rickenbackerin 4001:llä vm-73 ja tulos oli jokseenkin laihanlainen, mutta Digitechin BP200:n läpi vedätettynä alko Rikukin jo kuullostaa hyvältä.Noi efektit on hyviä koti- ja äänityskäytössä ,mutta live meiningissä tuppaavat hukkumaan muuhun kaaokseen |
JR/Rajah 09.07.2003 15:47:52 | |
---|
Itse ajattelin lähinnä kotiäänityksiin sitä käyttää, treenikselle en sitä välttämättä viitsisi viedä. Bass V-amp toimii loistavasti kotioloissa ja kotinauhoituksissa. Hommasin laitteen pari viikkoa takaperin ja tyytyväinen olen ollut. Jos omistaa tietokoneen, ni soundien etsiminen ja muokkaus on erittäin helppoa ja hauskaa v-ampin omalla ohjelmalla. Itse laitteesta en edes osaa mallinnuksia (vahvisti, kaappi) vaihdella. Kyllä tää kapistus voisi live-käytössäkin ihan hyvin toimia, mutta pitää vielä tyytyä vanhoihin kikkoihin. Ehkä pienen opettelun jälkeen voisi kokeilla. Tää juttu ei edes ollut lähellä koko aihetta, mutta piti vain avata tyhmä ja iso suu taas kerra :) SORRY!!! |