|
dakota 25.10.2005 19:52:14 | |
---|
Aiai onpa maukas soppa tämä. Urkua, skittaa, hidasta, nopeaa... Vaihteleva mutta ei sekava tai hahmoton, pysyy kasassa loistavasti. Absintti Palaa! |
M.Paisley 26.10.2005 22:43:48 | |
---|
Mielenkiintoinen biisi heti alusta lähtien. Monipuolisuutta löytyi, mutta biisi pysyi kuitenkin kasassa. Hieno että uskalletaan olla ennakkoluulottomia ja erillaisia. Kosketinosuudet toivat mieleen ajoittain uuden Absoluuttisen Nollapisteen, myös "nostatukset" tuntuivat lähes Absoilta lainatuilta. Henkilökohtaisesti en pidä suomea kovinkaan luontevana laulukielenä, Piru Kange ei tee tässä poikkeusta. Laulu on teknisesti hyvää ja ei häiritse, mutta se ei myöskään nouse Liekin Janskun tai Absoluuttisen Nollapisteen Liimatan tasolle. Soundit on ovat hyvät demotasolle, myös soitto on kohdillaan. Tietysti mokia on, mutta hyvä niin. Inhimillisyys on tärkeä osa musiikkia. Suomirock on kirosana tässä yhteydessä. Pirun hyvää! Eric Bloom:iksi on haukuttu, Jeff Lynne:ksi onneksi ei vielä |
Sistis 27.10.2005 19:58:49 | |
---|
Kiitos kommenteista. Jännä juttu, että tuo Absoluuttinen Nollapiste nousee aika usein kommenteissa esiin. Kukaan bändistämme ei tietääkseni kuuntele Absoluuttista kuin satunnaisesti, vaikka se ihan hyvä bändi onkin... www.pirukange.net
www.mikseri.net/pirukange
Progeilevaa suomalaista taide-rockia. |
Sistis 01.11.2005 19:35:20 | |
---|
Lisäkommentteja kaivataan, vai eikö funk-proge iske ihmisiin? www.pirukange.net
www.mikseri.net/pirukange
Progeilevaa suomalaista taide-rockia. |
Sistis 18.02.2006 12:16:37 | |
---|
Nostetaanpa vielä tätäkin, kun lisäkommentit tulevat aina tarpeeseen. |
JCM 18.02.2006 14:37:17 | |
---|
Kyllä. Sopivan vaihtelevaa meininkiä mulle, mä diggaan tällaisesta. Soundipolitiikkakin miellyttää korvaa, ei turhan hiottuja soundeja, rosoa ja rähinää.. eikä haittaa ainakaan mua yhtään. Toimivaa ja letkeää menoa. Jollakin kipeällä tavalla tulee Ismo Alanko mieleen. |