Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10112 113 114 115 116
Aakoo
20.10.2005 21:50:48 (muokattu 20.10.2005 21:51:48)
1 kuka on Paul Booth? tai kuka lie. ja onks tyttömäistä ottaa pääkallo joka on syrämmen sisällä 15x10cm? vai sitte sellane mikä Kerryllä on mut pienemmäs koos, en oo meinaa yhtä lihaksikas tai yhtä paksut käsivarret.. enemmänki ku tytöllä :'( mikä on pin up? ja en haluu koko käsivartta vaan olasta kyynerpäähä. =) tai jos näi nössölle tehään.. =/

Paul Booth, varmaan eräs tunnetuimmista tatuointi artisteista maailmassa. Tatskannut aika monia rokkikukkoja. Mm Kerry King, Phil Anselmo, Max Cavalera ymsyms...

Pin-up kääntyy sanakirjassa sanaksi kurvikaunotar - varsin kuvaavaa..

Ilmeisesti haaveilet tuollaista paksua tribalia, jota kingillä on kädessä.. Onhan noita näkynyt muillakin luuviuluilla.. Asia erikseen onko se hyvän näköistä.. Mun mielestä ei, ei edes kingillä, mutta kauneus on katsojan silmässä. Meikäläiseen kolahtaa enemmän räiskyvät värit.

Kannattaa miettiä ensin millaista kuvaa olet oikeasti ottamassa. Pyydä vaikka jotain kaveria tussilla piirtämään iholle ja suunnitelkaa sittä. Näin mulle on suunniteltu tuo merihoevos-hässäkkä vasempaan käteen.

Ja siitä se lähtee.. Ensin otat yhden, ehkä pienen ja kohta huomaatkin, että puoli ruumista on kuvien peitossa ja kaikki veronpalautukset ja säästöt meneekin tatuointeihin, joten kannattaa harkita kunnolla sen esimmäisen kuvan ottamista.

...Niin joo mä sain aika muhkeat veronpalautukset... Mihinköhän ne menee?
Slayerfani
21.10.2005 18:28:36 (muokattu 21.10.2005 18:51:25)
Paul Booth, varmaan eräs tunnetuimmista tatuointi artisteista maailmassa. Tatskannut aika monia rokkikukkoja. Mm Kerry King, Phil Anselmo, Max Cavalera ymsyms...

Pin-up kääntyy sanakirjassa sanaksi kurvikaunotar - varsin kuvaavaa..

Ilmeisesti haaveilet tuollaista paksua tribalia, jota kingillä on kädessä.. Onhan noita näkynyt muillakin luuviuluilla.. Asia erikseen onko se hyvän näköistä.. Mun mielestä ei, ei edes kingillä, mutta kauneus on katsojan silmässä. Meikäläiseen kolahtaa enemmän räiskyvät värit.

Kannattaa miettiä ensin millaista kuvaa olet oikeasti ottamassa. Pyydä vaikka jotain kaveria tussilla piirtämään iholle ja suunnitelkaa sittä. Näin mulle on suunniteltu tuo merihoevos-hässäkkä vasempaan käteen.

Ja siitä se lähtee.. Ensin otat yhden, ehkä pienen ja kohta huomaatkin, että puoli ruumista on kuvien peitossa ja kaikki veronpalautukset ja säästöt meneekin tatuointeihin, joten kannattaa harkita kunnolla sen esimmäisen kuvan ottamista.

...Niin joo mä sain aika muhkeat veronpalautukset... Mihinköhän ne menee?

kurvikaunotar? eli isot daisarit ja tiukka perä? :P "Pyydä vaikka jotain kaveria tussilla piirtämään iholle ja suunnitelkaa sittä." miten sitte saa pois? ja ku en oikee tiiä.. toisaalta haluisin sellasen ku Kerryllä ja toisaalta sit toisenlaisen.. =/ tosi tunnettu kerta en tunne ko. ihmistä. no joo jotain sellasta mikä Kerryllä on oikees käsivarressa.
Twist
21.10.2005 22:31:06
kurvikaunotar? eli isot daisarit ja tiukka perä? :P "Pyydä vaikka jotain kaveria tussilla piirtämään iholle ja suunnitelkaa sittä." miten sitte saa pois? ja ku en oikee tiiä.. toisaalta haluisin sellasen ku Kerryllä ja toisaalta sit toisenlaisen.. =/ tosi tunnettu kerta en tunne ko. ihmistä. no joo jotain sellasta mikä Kerryllä on oikees käsivarressa.

Mixaa sekasin tribaalia ja sitä toista mitä mietit.
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
Slayerfani
22.10.2005 10:11:34 (muokattu 22.10.2005 12:14:05)

ja mitenkäs se sit onnistuis? ku en itekkää tiiä miltä "tripal" näyttää.. tässä ois pari ehdotusta:

http://images.google.fi/imgres?imgu … ibal%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26lr%3D

saisko jonku noista tai jos haluis, nii isompana? Sellane esim. toi vika et mahtuu jonkunlainen pääkallo hommeli? ois vähä hiano :P eikö? ku kerta on nii hirveen pikkusia? 2.75 x 4.25 inches
Zammy
22.10.2005 16:37:03
Mitä näistä olisi paras: Hitlerviikset, kakkaa pyllyyn tai pitkät kalsarit? Taidan ottaa kaikki, niin ei tarvitse miettiä.
Susikoira Roi Orbison
tigrushka
22.10.2005 20:08:20
pitkät kalsarit?

Nuo!
I got stripes ^..^
Henko
24.10.2005 13:44:53

Mitä näistä olisi paras: Hitlerviikset, kakkaa pyllyyn tai pitkät kalsarit? Taidan ottaa kaikki, niin ei tarvitse miettiä.

Muistaakseni jossain vanhassa PAHKASIASSA oli näitä käytännön tatuointeja, kuten parransänki, raitasukat ja verkkopaita...
Olen true-uskottava.
Slayerfani
24.10.2005 19:34:51

nyt löyty sellane kuva missä yhdistyy kaikki mitä haluun =) mut ainoo onkelma on sitte ku 1 vähä pelottaa koko toimenpide ja B toinen asia mikä vähä on huonompi juttu on rahatilanne. ku voi mennä tiukaks toi rahatilanne. =( ja oisko missää mitään tietoo minkälainen toi "pin up" on? mistä nii hehkutatte ;) ku yhessä sarjas mikä tuli töllöstä nii yhellä pojalla oli kyynervarressa sellane kimman kuva. sisäpuolella käsivartta. aika hiano =)
Slayerfani
24.10.2005 21:16:14
Aika isot ongelmat on sit ottaa se:) No hommaa rahat eka ja ala sit jännittää vasta:P Kyllä muakin pelotti mutta se hävis hyvin nopee ku tatuointia alettiin tekemään. Koska petyin siihen kipuun koska se ei ollut lähelläkään sitä mitä odotin...NO PAIN NO GAIN

mut onkelma on se et mua hirvittää muutenki. =/ no sattuuko enemmän ku verikokeen ottaminen? ja sitä paitsi kipu on yksilöllistä, jos et sitä tienny. ja siinä se onkelma että 1 mistä sellasen sais tehtyy tai missä ja B paljo siitä otettais? ja Ozzyn poikaki otti jonku tatskan niksaa tai johonki tohon kuitenki, nii kovasti irvisteli ku tatuoitiin.. ja eikö se oo game eikä gain? ja niinhän sitä sanotaan et kauneudesta joutuu kärsii, mut tuskin sitä meinataan tätä.
Twist
24.10.2005 22:27:44
ja Ozzyn poikaki otti jonku tatskan niksaa tai johonki tohon kuitenki, nii kovasti irvisteli ku tatuoitiin..

Ozzyn poika on ny vähän Ozzyn poika, se naama on pelkää vinettä.
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
kingnothing
24.10.2005 22:29:59
Ite oon aatellu ottaa tatskan ehkä 18v synttärilahjaks tuossa kahen kuukauden päästä. Ajattelin että viivakoodi ranteessa ois aika hieno. Sopivan pieni ja neutraali mutta aikas kiva ainakin ideana. Tiiä sitten kuinka paljon sattuu...
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
inot88
24.10.2005 22:40:52
Sattuu enemmän tai mistä minä tiedän eiks se kipu ollut yksilöllistä... ei kyllä se on gain...
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
JivE
25.10.2005 11:13:56

Pistänpä tänne muutamia omakohtaisia kokemuksia tatuoinneista!

Tatuoinnin hinnat vaihtelevat aikapitkälti siitä, että missä sen otat, kuka sen tekee, kuinka iso, onko paljon yksityiskohtia, kuinka iso ja värit jne... 50e on aika monessa paikassa ollut se minimi hinta millä tatuoinnin saa otettua.

Kipu taas on semmonen juttu, että riippuu täysin mihin kohtaan tatuoinnin ottaa ja tietenkin omasta kipukynnyksestä. Itse en ole koskaan mistään puudutusvoiteista kuullut enkä usko niiden paljoa auttavan. Kipu kuitenkin kuuluu siihen hommaan ja se on todella hyvä tunne kun on kuva valmis ja siihen laitetaan sitä viileetä rasvaa päälle. Itsellä on kolme kuvaa: kaksi olkavarsissa ja yksi yläselässä.

Paikkaa kannattaa harkita ihan senkin takia, että jos on esim molemmissa käsissä full sleavet niin työn löytäminen varmasti hankaloituu. Itse pyrin välttämään ainakin kyynärvarsia. Tietenkin jos olet kova jätkä ja et välitä niin siitä vaan, mutta harkintaa peliin.

Tähän loppuun voisin suositella ainakin Tattoo Härskiä Järvenpäässä jossa olen ottanut kaksi viimeisintä tatuointia. Palvelu on todella hyvää, Härski on tosi rento kaveri ja muutenkin luotettava. Toinen paikka mikä on vähän ristiriitainen on Ducks Tattoo Itäkeskuksessa missä se liikkeen pitäjä(ilmeisesti) nainen oli todella hyvä, mutta taas joku mies kuka oli tekemässä teki vähän huonoa jälkeä tyttöystävälleni.

Tässä vielä omat kuvat: http://www.bodymodifications.net/member/jive/
Slayerfani
25.10.2005 12:17:33
Pistänpä tänne muutamia omakohtaisia kokemuksia tatuoinneista!

Tatuoinnin hinnat vaihtelevat aikapitkälti siitä, että missä sen otat, kuka sen tekee, kuinka iso, onko paljon yksityiskohtia, kuinka iso ja värit jne... 50e on aika monessa paikassa ollut se minimi hinta millä tatuoinnin saa otettua.

Kipu taas on semmonen juttu, että riippuu täysin mihin kohtaan tatuoinnin ottaa ja tietenkin omasta kipukynnyksestä. Itse en ole koskaan mistään puudutusvoiteista kuullut enkä usko niiden paljoa auttavan. Kipu kuitenkin kuuluu siihen hommaan ja se on todella hyvä tunne kun on kuva valmis ja siihen laitetaan sitä viileetä rasvaa päälle. Itsellä on kolme kuvaa: kaksi olkavarsissa ja yksi yläselässä.

Paikkaa kannattaa harkita ihan senkin takia, että jos on esim molemmissa käsissä full sleavet niin työn löytäminen varmasti hankaloituu. Itse pyrin välttämään ainakin kyynärvarsia. Tietenkin jos olet kova jätkä ja et välitä niin siitä vaan, mutta harkintaa peliin.

Tähän loppuun voisin suositella ainakin Tattoo Härskiä Järvenpäässä jossa olen ottanut kaksi viimeisintä tatuointia. Palvelu on todella hyvää, Härski on tosi rento kaveri ja muutenkin luotettava. Toinen paikka mikä on vähän ristiriitainen on Ducks Tattoo Itäkeskuksessa missä se liikkeen pitäjä(ilmeisesti) nainen oli todella hyvä, mutta taas joku mies kuka oli tekemässä teki vähän huonoa jälkeä tyttöystävälleni.

Tässä vielä omat kuvat: http://www.bodymodifications.net/member/jive/

ööö en haluis olla mitenkää ilkee mut sulle tuli tossa listassa 2 krtaa iso =/ jaaa toi kuva mitä laitoin se mis on punane syrän ja jonkunlainen tribal tjn nii sellane ois ajatuksena, mut sitte sen verran isona et sais pääkallon siihe syrämmee, vai tuleeks liian monimutkane tai sillee? ku ite en pahemmin no joo mitä sitä selittelee.. mulle taas 1 kimma sano et joka paikas on tatuoijia, mut se on sit eri asia kui hyviä tai sillee.. mua ainaki jännittäis iha hemmetisti jos tehtäis. ku en ees pysty antaa rokotustakaa käsivarteen.. =( mut se onki vähä isompi neula, ja niistä en oikee innostu. ja kerros miten ihmees muka jotkut voiteet puuduttaa? ja sehän pilais vaa sen tekemisen jos jollai voiteilla pitäis puuduttaa.. (mun mielipide) tai en mä sit tiiä.. no kaippa joku tsennaa mitä meinasin. oliks tarpeeks monimutkasta tekstiä? :P
Twist
25.10.2005 23:09:18 (muokattu 25.10.2005 23:09:47)
ööö en haluis olla mitenkää ilkee mut sulle tuli tossa listassa 2 krtaa iso =/ jaaa toi kuva mitä laitoin se mis on punane syrän ja jonkunlainen tribal tjn nii sellane ois ajatuksena, mut sitte sen verran isona et sais pääkallon siihe syrämmee, vai tuleeks liian monimutkane tai sillee? ku ite en pahemmin no joo mitä sitä selittelee.. mulle taas 1 kimma sano et joka paikas on tatuoijia, mut se on sit eri asia kui hyviä tai sillee.. mua ainaki jännittäis iha hemmetisti jos tehtäis. ku en ees pysty antaa rokotustakaa käsivarteen.. =( mut se onki vähä isompi neula, ja niistä en oikee innostu. ja kerros miten ihmees muka jotkut voiteet puuduttaa? ja sehän pilais vaa sen tekemisen jos jollai voiteilla pitäis puuduttaa.. (mun mielipide) tai en mä sit tiiä.. no kaippa joku tsennaa mitä meinasin. oliks tarpeeks monimutkasta tekstiä? :P

Ota polttotatuiointi, siinä ei mittää neuloja käytetä ;)
Slayerfani
26.10.2005 11:30:49
Ota polttotatuiointi, siinä ei mittää neuloja käytetä ;)

karjaa polttomerkitään!!! ja se vasta näyttää rumalta. =( ja en tietääkseni oo karjaa..
Twist
26.10.2005 12:32:57
karjaa polttomerkitään!!! ja se vasta näyttää rumalta. =( ja en tietääkseni oo karjaa..

Mistä sen tietää? No eei ;) Ota nysse satanan tatuointi vaa, neulat on vaa sivuseikka siinä, eikä ne aja samaa asiaa kuin verenluovutus.
Slayerfani
26.10.2005 14:33:33
Mistä sen tietää? No eei ;) Ota nysse satanan tatuointi vaa, neulat on vaa sivuseikka siinä, eikä ne aja samaa asiaa kuin verenluovutus.

elä huuda!!! ja en oo luovuttanu mitään ku verikoe on sana!!! ja millä otat ku ei oo F Y R K K A A ? ja otan sitte ku on aika!!! elä hättäile!!! =)
Twist
26.10.2005 18:37:26
elä huuda!!! ja en oo luovuttanu mitään ku verikoe on sana!!! ja millä otat ku ei oo F Y R K K A A ? ja otan sitte ku on aika!!! elä hättäile!!! =)

No en hättäilekkään x) mutta mulla on fyrkkaa 8)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)