-K- 24.10.2005 16:23:53 | |
---|
Täällä on jossain pyöriny myös se meikäläisen tekemä dragon clippi. Paskoilla kamoilla äänitetty ja säädöt on meikäläisen nykymauelle liian treblekkäät, eli presenceä aivan liikaa. kamalin piikki tulee vielä behkun mikistä ja vintage 30:t elementeistä. Eli haulla voi löytyä, jos on vielä netissä. Ei suotta elämys. |
nakedzen 24.10.2005 16:53:52 (muokattu 24.10.2005 17:13:33) | |
---|
Jahas, nyt pistin tuonne uuden, vähän ehkä hyödyllisemmän näytteen. Alataajuuksia voi olla vieläkin liikaa, en tiedä kun monitoroinnin virkaa hoitavat tällä hetkellä paskat kuulokkeet. Tällä kertaa kaikki on kello kahdessatoista paitsi gain ja vol kello 3. EDIT: Näytteessä oleva jäykkyys johtuu enimmäkseen muuten kaapista, ei vahvarista. Cobran omalla kaapilla soundi on huomattavasti parempi. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
Eemil 24.10.2005 17:14:24 | |
---|
Jahas, nyt pistin tuonne uuden, vähän ehkä hyödyllisemmän näytteen. Alataajuuksia voi olla vieläkin liikaa, en tiedä kun monitoroinnin virkaa hoitavat tällä hetkellä paskat kuulokkeet. Tällä kertaa kaikki on kello kahdessatoista paitsi gain ja vol kello 3. Nyt oli ainakin säröä reilusti, ehkä liiankin reilusti. :) Tukevuus puuttuu silti vielä. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Jucciz 24.10.2005 17:35:50 | |
---|
Jahas, nyt pistin tuonne uuden, vähän ehkä hyödyllisemmän näytteen. Alataajuuksia voi olla vieläkin liikaa, en tiedä kun monitoroinnin virkaa hoitavat tällä hetkellä paskat kuulokkeet. Se on varmaan tuo järkyttävä alavire, minkä takia se kuulostaa noin paskalta. Mut eipä tuo särön luonnekaan kyllä puhuttele mua yhtään - alapää on pelkkää huminaa ja yläpää kihinää... juuri oikeilla taajuuksilla ei tunnu olevan oikein mitään. Ja näemmä lähtee kyllä paketti kiertämäänkin ikävästi. :( |
oiva tumpeloinen 24.10.2005 17:43:48 | |
---|
Se on varmaan tuo järkyttävä alavire, minkä takia se kuulostaa noin paskalta. Mut eipä tuo särön luonnekaan kyllä puhuttele mua yhtään - alapää on pelkkää huminaa ja yläpää kihinää... juuri oikeilla taajuuksilla ei tunnu olevan oikein mitään. Ja näemmä lähtee kyllä paketti kiertämäänkin ikävästi. :( Kyllä toi mun mielestä jo ihan kelpo särövallikomppauksessa menee. Ei paras mahdollinen, mutta on huonompiakin kuultu. Ja tuskinpa tässä on kaikki, mitä vahvistimesta irtoaa. Ihmettelen, miksi sun Jucciz pitää tulla kommentoimaan näitä mättökoneita, kun kaikki tietää, ettei se ole sun juttu. Ei ne satantr0033vil- mättötavaraa soittavatkaan tule haukkumaan sun vintagesoundeja......ja High gain koneet tuppaa kovin helposti kiertämään ilman ääniporttia. |
Jucciz 24.10.2005 17:44:35 | |
---|
Elä nyt oiva urputa, kun minua kyllä kiinnostaa ihan kaikenlaiset soundit. |
Eemil 24.10.2005 17:47:29 (muokattu 24.10.2005 17:48:58) | |
---|
Elä nyt oiva urputa, kun minua kyllä kiinnostaa ihan kaikenlaiset soundit. Mepä ei oikeen uskota! E: Ja mitä sä halusit tuolla saada aikaan tuolla sun arvostelulla muutenkaan? Pahan mielen aloittajalle? Vähentäisit tuota haukkumista hiukan tai tekisit siitä vähemmän suoraviivaista. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Jucciz 24.10.2005 17:48:45 | |
---|
Mepä ei oikeen uskota! Joo mut nää ei ookaan uskonasioita. Niistä voidaan jatkaa kalamies-ketjussa. :) |
oiva tumpeloinen 24.10.2005 17:51:06 | |
---|
Elä nyt oiva urputa, kun minua kyllä kiinnostaa ihan kaikenlaiset soundit. Saattaapi ollakin, mistäpä minä sen tietäisin. Saattaa olla vain sattumaa, että niin kovin usein kun kritisoidaan em. tapauksia tai jotain mikä liittyy yleensä heviin esim. floikkaa, on esimmäinen kivenheittäjä kovin usein juurikin sinä. |
Se on varmaan tuo järkyttävä alavire, minkä takia se kuulostaa noin paskalta. Mut eipä tuo särön luonnekaan kyllä puhuttele mua yhtään - alapää on pelkkää huminaa ja yläpää kihinää... juuri oikeilla taajuuksilla ei tunnu olevan oikein mitään. Ja näemmä lähtee kyllä paketti kiertämäänkin ikävästi. :( Kato näin: Mahtaisikohan se olla tuo kitaran alavireessä oleminen kun vähän kapsahtaa mun korvaan? Särön luonne on semmoinen että se ei mua puhuttele kovinkaan kummasti, alapää on turhan humiseva ja yläpäässäkin on kihinää jonka yrittäisin saada pois. Niillä kitaran omilla keskitaajuuksilla taas on liian vähän kehuttavaa, eli sen alueen toistoa pitäisi saada jollain tapaa selkeämmäksi. Ja tuota kiertoa kannattaa varoa, se ei ole kiva asia. Tuohan on oikeasti rakentava ja hyvä palaute, mutta julkaisukelpoisuus siitä nyt uupui pahasti. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Johann Onn 24.10.2005 18:03:22 | |
---|
Ehkä olisin ollu innostunut, jos olisin kuullu noi klipit joskus silloin 1980-luvun lopulla. Nykyään vaan ei tommonen alavireinen mörinä, jaksa enää oikein herättää kiinnostusta. Ihan hyvä vahvari varmaan, eri asia kuinka monipuolinen. |
flywheel 24.10.2005 18:10:46 (muokattu 24.10.2005 19:33:36) | |
---|
Jucciz, voisitko laittaa hevisaundi näytteen tänne? Edit: Hyvältähän toi framus kuulostaa |
Eemil 24.10.2005 18:19:53 | |
---|
Jucciz, voisitko laittaa hevisaundi näytteen tänne? Jos nyt pysytään kuitenkin tuossa Framuksessa, jooko? Painan itselleni varoitusta jos vaikka joku kiva mode viittisi siivota hiukan. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
nakedzen 24.10.2005 18:52:47 | |
---|
Ja näemmä lähtee kyllä paketti kiertämäänkin ikävästi. :( Todellisuudessa Cobra ei lähde kiertämään kauhean helposti. Huonetilan koon vuoksi jouduin soittamaan aivan kaapin vieressä. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
Jucciz 24.10.2005 19:08:17 (muokattu 24.10.2005 19:10:47) | |
---|
Jucciz, voisitko laittaa hevisaundi näytteen tänne? "Hevisaundi" on vähän liian laaja käsite. Black Sabbathin komppikitarasoundi kuulostaa aika vähän Meshuggahilta. Kerro, minkä laitteen (ja minkälainen) soundi kiinnostaa ja millä kitaralla niin voin väsätä pätkiä, kuten olen tähänkin asti väsännyt. Laitelistan löydät jäsenkuvauksestani löytyvästä artikkelista. |
Ben_D 24.10.2005 19:22:44 (muokattu 24.10.2005 19:29:53) | |
---|
"Hevisaundi" on vähän liian laaja käsite. Black Sabbathin komppikitarasoundi kuulostaa aika vähän Meshuggahilta. Kerro, minkä laitteen (ja minkälainen) soundi kiinnostaa ja millä kitaralla niin voin väsätä pätkiä, kuten olen tähänkin asti väsännyt. Laitelistan löydät jäsenkuvauksestani löytyvästä artikkelista. Tee ensi alkuun vaikka sellanen Metallica - Master Of Puppets/Heathen - Victims Of Deception tyyppinen komppisoundi. Mielestäni noilla levyillä on hyvä ja hyvin 80-luku henkinen hevi/metallisoundi. |
flywheel 24.10.2005 19:41:34 | |
---|
Metallica - Master Of Puppets |
Jucciz 24.10.2005 19:59:43 (muokattu 24.10.2005 20:00:03) | |
---|
Tee ensi alkuun vaikka sellanen Metallica - Master Of Puppets/Heathen - Victims Of Deception tyyppinen komppisoundi. Mielestäni noilla levyillä on hyvä ja hyvin 80-luku henkinen hevi/metallisoundi. Mitkäköhän rojut noista mun laitteista osuis soundiltaan lähimmäksi Mark C plussaa, Marsun 100-wattista päätettä sekä EMG:n 81-mikitettyä kepakkoa? Ehdotuksia? Dunlopin .88mm Tortexeja ostin pussillisen jo, että kaukana ei enää olla! :) |
TheWickerMan 24.10.2005 21:07:00 | |
---|
Jos käyttäis voimaa dempatessa ni vois saada sellasen metallisen jykevän saundin mutta vaikenen. Drink, Drank, (b) Punk (/b) |
kimurantti1 24.10.2005 21:15:12 | |
---|
nakedzen: Voisitko tehdä yhden klipin jokaisella kanavalla niin, että vännät kaikki potikat klo 12-asentoon niin tulisi varmaan vahvistimen ominaissoundi parhaiten esille? "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |