saha 23.10.2005 14:20:58 | |
---|
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken >-)))> #2
|
Cocktus 23.10.2005 14:24:40 (muokattu 23.10.2005 14:25:57) | |
---|
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan EDIT: vittu mikä emämunaus |
Definhel 23.10.2005 19:53:15 | |
---|
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan Ja ratsastan auringonlaskuun |
Planetist 24.10.2005 06:16:12 | |
---|
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan Ja ratsastan auringonlaskuun täysiä! täysiä! täysiääää! täysiä! täysiä! täysiä! täysiääääääääää! *soolo ihan millä instrumentilla tahansa* |
Definhel 24.10.2005 16:33:26 | |
---|
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan Ja ratsastan auringonlaskuun täysiä! täysiä! täysiääää! täysiä! täysiä! täysiä! täysiääääääääää! *soolo ihan millä instrumentilla tahansa* Mä rakastan sua Marja-Leena! |
Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan Ja ratsastan auringonlaskuun täysiä! täysiä! täysiääää! täysiä! täysiä! täysiä! täysiääääääääää! *soolo ihan millä instrumentilla tahansa* Mä rakastan sua Marja-Leena! En mä tarkoittanu!!! Anna anteeks, mä en tiedä mikä muhun meni Avaa nyt se ovi jooko! Vittuku mä olin vaan niin kännissä Anteeks!! Mä ihan oikeesti rakastan sua VITTU AVAA NYT SE OVI TAI MÄ TAPAN SUT!!! eiku anteeks sori hei JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
saha 25.10.2005 00:31:10 (muokattu 25.10.2005 00:31:23) | |
---|
SORI HEI -------------------- Syön kasvosi Siinä maistuu kasvovesi Haudasta nousseen matoisan raadon Kirveellä takaisin hautaansa kaadan Kuuluu kumu kirkonkellon Näkyy hohde ruumispellon maissilapset kokoontuu Voi kyrpä kuinka tyhmä topic tää oooooon!!!!!! KET TAUN Beiiibeeeeeeeh jeah *soolo* Muistat ikuisesti tämän yön Kun pala palalta sinua syön Haarukan uhkeaan lihaasi isken Enimmät veresi tuoppiini lasken Liha lihalta sinut raiskaan Ja ratsastan auringonlaskuun täysiä! täysiä! täysiääää! täysiä! täysiä! täysiä! täysiääääääääää! *soolo ihan millä instrumentilla tahansa* Mä rakastan sua Marja-Leena! En mä tarkoittanu!!! Anna anteeks, mä en tiedä mikä muhun meni Avaa nyt se ovi jooko! Vittuku mä olin vaan niin kännissä Anteeks!! Mä ihan oikeesti rakastan sua VITTU AVAA NYT SE OVI TAI MÄ TAPAN SUT!!! eiku anteeks sori hei >-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta." - alppu kysyy koverretusta otelaudasta. |
saha 25.10.2005 00:32:15 (muokattu 25.10.2005 00:32:35) | |
---|
Eiköhän seuraavaan, vihasta punkkia nytte: vanne kuristaa pollaa >-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta." - alppu kysyy koverretusta otelaudasta. |
Tuomas 25.10.2005 01:21:07 | |
---|
Eiköhän seuraavaan, vihasta punkkia nytte: vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa |
shovi 25.10.2005 09:25:47 | |
---|
polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle "Hoho." -Samuel Hovi |
saha 25.10.2005 12:00:20 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon >-)))> #2
insight 25.10.2005 13:42:57 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on |
Albiinokaamio 25.10.2005 22:04:25 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on Ostin eilen uuden kellon Odin owns ye all! |
Cocktus 25.10.2005 22:09:43 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on Ostin eilen uuden kellon Se on hieno |
tähtivaeltaja 26.10.2005 01:02:33 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on Ostin eilen uuden kellon Se on hieno Casio kahden euron 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Lennu 26.10.2005 05:44:14 | |
---|
Casio kahden euron Casio on myös syntetisaattori epäverraton - how did you think I got these inside, by osmosis? |
-E- 26.10.2005 10:14:03 | |
---|
täsä o jotai sanotuksia multa.. ne ei järjestyksessä tai muuta. KOMMENTTEJA TÄSTÄ. kiitos :) Mä heitän mun tunteeni seinälle, ne pirstoutuu ku peili. Kamut kyselee mikä on. Mä yritän selittää, mut sanoilla ei näitä tunteita selitetä. Lukekaa seinältä, lukekaa mun ajatuksia, lukekaa mun sydämeltä. Mikään ei oo mahdotonta sanotaan, mutt nyt kaikki tuntuu mahdottomalta. ois vaan niin helppoo antaa periksi, tehdä päätös elämälleen, mutt en voi, mä aattelen mun läheisiä; perhettä, ystävii ne on tärkeitä, ne on mun sydämellä aina. Ne joutuis vaan kärsii siit, että mä pääsisin helpommalla. Tiedän monia paikkoja jossa olis parempi olla, mutt ku mä pääsen sinne on vielä paskempi olla. Oon täydellisessä oravanpyörässä.-- Mä pohdin "keksin vielä keinon päästä pois siitä" mutt sitt ku mä pääsen, mitä sen jälkeen? "en mä tiiä." mun täytyy saada asiat tasapainoon. Ei enään tunteiden heittelyä ääripäästä ääripäähän. |
Blasphemer 27.10.2005 08:27:57 | |
---|
täsä o jotai sanotuksia multa.. ne ei järjestyksessä tai muuta. KOMMENTTEJA TÄSTÄ. kiitos :) Mä heitän mun tunteeni seinälle, ne pirstoutuu ku peili. Kamut kyselee mikä on. Mä yritän selittää, mut sanoilla ei näitä tunteita selitetä. Lukekaa seinältä, lukekaa mun ajatuksia, lukekaa mun sydämeltä. Mikään ei oo mahdotonta sanotaan, mutt nyt kaikki tuntuu mahdottomalta. ois vaan niin helppoo antaa periksi, tehdä päätös elämälleen, mutt en voi, mä aattelen mun läheisiä; perhettä, ystävii ne on tärkeitä, ne on mun sydämellä aina. Ne joutuis vaan kärsii siit, että mä pääsisin helpommalla. Tiedän monia paikkoja jossa olis parempi olla, mutt ku mä pääsen sinne on vielä paskempi olla. Oon täydellisessä oravanpyörässä.-- Mä pohdin "keksin vielä keinon päästä pois siitä" mutt sitt ku mä pääsen, mitä sen jälkeen? "en mä tiiä." mun täytyy saada asiat tasapainoon. Ei enään tunteiden heittelyä ääripäästä ääripäähän. Olisin kyllä suositellut ihan kokonaan oman ketjun tekemistä, en usko että tässä yhteydessä noille juuri kommenttia löytyy, valitettavasti. Itse tekstistä sen verran, että enpä haluaisi olla sovittamassa tuota tekstiä. Ahdistaa näköjään ainakin, mutta kun se pitäisi saada vielä sellaiseen, miten sen nyt sanoisi, artistisempaan ulkoasuun ;) Harjoitusta, harjoitusta, hyvä tulee. "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Tempura 28.10.2005 07:36:38 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on Ostin eilen uuden kellon Se on hieno Casio kahden euron Casio on myös syntetisaattori epäverraton Syntikkaa soittaa homot vaan Kusinen särö puuttuu siitä kokonaan THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
saha 28.10.2005 12:27:46 | |
---|
vanne kuristaa pollaa polle koristaa vannaa Annan turpaan jokaiselle kaikkia lärviin leivon En käännä poskea sellaiselle Joka pyhyyden raiskannut on Ostin eilen uuden kellon Se on hieno Casio kahden euron Casio on myös syntetisaattori epäverraton Syntikkaa soittaa homot vaan Kusinen särö puuttuu siitä kokonaan tosimies soittaa isoa kissaa paljain käsin siitä teen makkaraa >-)))> #2