lxi 24.10.2005 12:05:55 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Kjukka 24.10.2005 12:23:47 | |
---|
Näyttää Salomonin (sen suksimerkin) logolta... |
Näyttää Salomonin (sen suksimerkin) logolta... Hohoo, niinpä näyttää! The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
tuomittu 24.10.2005 12:26:47 | |
---|
vai lieneekö vain jonkun itse värkkäämä? Illuminati. Älä ala mulle tai tulee napaan. |
McNulty 24.10.2005 12:40:44 | |
---|
Illuminati. Juu, vapaamuurarit ovat käyneet iskemässä mexico-Fenderien lähetykseen. Uskoisin että on jonkun itse väsäämä merkki... onko se lakan alla vai päällä? löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
Kjukka 24.10.2005 12:44:33 | |
---|
|
N33m0 24.10.2005 13:02:43 | |
---|
Ehkäpä Salomon on laajentanu kitaroiden valmistukseen :D Slow music for Slow people! |
Jormaz 24.10.2005 13:07:39 | |
---|
Tossa kitarassa on siis oltava joku kielletty sisäinen aktiiviboosteri. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Swan 24.10.2005 13:09:11 | |
---|
Tossa kitarassa on siis oltava joku kielletty sisäinen aktiiviboosteri. Doping-strato. |
McNulty 24.10.2005 13:10:58 | |
---|
Doping-strato. Hemohes :) löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
Jormaz 24.10.2005 13:14:30 | |
---|
Karpaasien hopeasompa: "Tämä on testamentti, jota en koskaan uskonut joutuvani kirjoittamaan. Minut on kohdannut syvä suru. Sydämeni on murtunut, enkä tuskani määrää voi sanoin kuvata. Iso osa maailmaani mureni 28.2.2001, kun sain suureksi järkytyksekseni kuulla Lahden MM-kisoissa antamani doping-näytteen olevan positiivinen. Elämäni pahin painajainen oli alkanut. Olen elämässäni aina pyrkinyt itse vastaamaan teoistani ja elämääni koskevista asioista, ja niin teen myös nytkin. Huippu-urheilijana minun olisi itse pitänyt ottaa selville ja olla tietoinen saamani aineen johtavan positiiviseen doping-tulokseen. Nyt saan tästä valtavasta erehdyksestä maksaa kalliin hinnan. Mielessäni pyörii monia kysymyksiä, ja vaikka kuinka yritän kapinoida vastaan, en voi tapahtunutta muuttaa. Uskon, että Jumala tahtoi näin kohdallani käyvän. Sydämeni pohjasta haluan pyytää virhettäni anteeksi Suomen kansalta ja koko urheilevalta maailmalta. Samalla esitän nöyrät kiitokseni kaikille tukijoilleni vuosien varrelta. Te olette perheeni ohella auttaneet minua jaksamaan. Nyt jos koskaan tuki on tarpeen. Urheilu antoi minulle paljon, paljon se myöskin otti. Nyt ei ole enää kiire. Taistelu on ohi. On aika uuden elämän. Kauan sitten, kun pienenä poikana Tervanevalle ensimmäisen kerran jalkani upotin, alkoi elämässäni suuri seikkailu, josta tuli loputon tuska. Vajosin ja nousin, yhä uudestaan ja uudestaan. Tuhannet litrat hikeä ja kyyneleitä saivat nyt surun sävyt. Sieltä ammensin myös vahvuuden, jonka avulla selviän tästäkin vastoinkäymisestä. Vielä kerran korviini kantautuu tuon hiljaisen Tervanevan mystinen kutsu. Nöyränä, kiitollisena ja yksinäisenä vaellan sinne nyt vastatuulessa viimeisen kerran takaisin, polvistun, myönnän tappioni ja pyydän sielulleni rauhaa." Haapajärvellä maaliskuun 6. päivänä 2001 Mika Myllylä In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Wahi 24.10.2005 13:56:34 | |
---|
Hoho, tuostahan tulee mieleen Nightwishin kirje. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Da Make 25.10.2005 11:49:50 | |
---|
http://www.cc.jyu.fi/~altikeur/fenderlapa.jpg Meksikolaisen Straton lavan taustalla on tuollainen kuvio. Mikä se on ja miksi, vai lieneekö vain jonkun itse värkkäämä? Mexicolaisten peltokuvioita, hallituksen kanta: julkisuutta hakevat pientilalliset tekevät kyseisiä temppuja saadakseen toimittajia ja muita turisteja pällistelemään pelloilleen. Case closed. |
Dr. Lazer 25.10.2005 21:29:40 | |
---|
Salomonin suksilogo tarra veikkaan ma.. "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
Trueno 25.10.2005 21:29:55 | |
---|
OT: Omituiset virittimet tuossa on. Kultaiset eikä ole sitä F-merkkiä. "Sun ongelma on se että sä oot liikaa sä. Olisit ennemmin oma ittes." |
Härski 25.10.2005 21:37:24 | |
---|
Hemohes :) Eli Hemocaster? |
P2 26.10.2005 12:46:29 | |
---|
OT: Omituiset virittimet tuossa on. Kultaiset eikä ole sitä F-merkkiä. Ei ilmeisestikään oo alkuperäiset, jotain gotohia veikkaan, made in japanhan niissä lukee. Ja vinoonkin on vielä laitettu. |
rosberg 26.10.2005 12:56:05 | |
---|
Ei ilmeisestikään oo alkuperäiset, jotain gotohia veikkaan, made in japanhan niissä lukee. Ja vinoonkin on vielä laitettu. mä oon japseissa nähnyt ihan tehdaspitoisina gotohin virittimiä. myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer. |
lxi 26.10.2005 13:56:03 | |
---|
mä oon japseissa nähnyt ihan tehdaspitoisina gotohin virittimiä. Joo, mutta tämä olikin meksikolainen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |