Phobophile 24.10.2005 01:09:26 | |
---|
Kun muistelee sitä stratovariuksen rumbaa... Ja miten kävikään Tolkille? Puukko teki lähempää tuttavuutta miehen kanssa... Paihti että tämän Tolkki sanoi myöhemmin olleen keksitty juttu. Ana muno siimeil eksdii |
MV 24.10.2005 01:13:25 | |
---|
Paihti että tämän Tolkki sanoi myöhemmin olleen keksitty juttu. Mitä helvettiä? Onko noin? Oli ainakin jaksanut vaivaa nähdä kun oli oikein kuvat joka puolella haavoista jne. Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
moottorisaha 24.10.2005 01:15:48 | |
---|
Paihti että tämän Tolkki sanoi myöhemmin olleen keksitty juttu. Taitaa olla kyllä paskaa tuo sinun juttusi. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
e r s k i 24.10.2005 01:20:53 | |
---|
Taitaa olla kyllä paskaa tuo sinun juttusi. :) Kyllä Tolkki muistaakseni Hamara-lehdessä myönsi puukotuksen olleen kusetusta. |
Phobophile 24.10.2005 01:25:32 | |
---|
Kyllä Tolkki muistaakseni Hamara-lehdessä myönsi puukotuksen olleen kusetusta. Jeps, äkkiseltään en muista minkä lehden haastattelussa herra tuon sanoi mutta näin kuitenkin kertoi. Ana muno siimeil eksdii |
moottorisaha 24.10.2005 02:25:23 | |
---|
Viilteliköhän hän itse ne haavat sitten käsiinsä? :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Alpha 24.10.2005 02:56:56 | |
---|
Viilteliköhän hän itse ne haavat sitten käsiinsä? :) Jos tämä Miss K puri sitä? Sehän sylki verta niissä promokuvissa. :o) |
overthewall 24.10.2005 04:55:31 | |
---|
Tolkku varmaan puukottanut itseään masennuksissa että sais lisättyä levymyyntiä. Sitten omatunnon tuskat on tullut kehiin että on pitänyt tunnustaa. |
Jonttu 24.10.2005 06:26:06 | |
---|
Tolkku varmaan puukottanut itseään masennuksissa että sais lisättyä levymyyntiä. Sitten omatunnon tuskat on tullut kehiin että on pitänyt tunnustaa. Niinno.. Eipä ole sen tarkempaa tietoa että pitääkö juttu paikkaansa vaiko ei.Ei ole tullut niin tarkkaan seurattua Tölkin hommeleita.. Mutta oli miten oli.. Pitäisköhän tässä sitten puukottaa itteään vaiko toista kitaristia,että alkaisi demonmyynti lisääntyä sitten? :) Pitänee testata ensin toiseen kitaristiin.... Tai no,basistiin.... ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |
Rajapatsas 24.10.2005 07:44:54 (muokattu 24.10.2005 07:48:40) | |
---|
4 4 Vissiin enemmänkin. Ozzy, Dio, Tony Martin, Glenn Hughes...jaa, siinähän ne tais ollakin.
Onhan näitä laulajansa vaihtaneita bändejä, joilla vaihdos on myös onnistunut. Mieleen tulee Van Halenin vaihdos menestyslevy 1984:n jälkeen. David Lee Rothin lähdön jälkeen kaikki olivat valmiit bändin kuoppaamaan, mutta mitä vielä: 5150 ja Sammy Hagar olivat kova suksee myynnillisesti ja musiikillisesti. |
Mrezzye 24.10.2005 07:53:39 | |
---|
Ehkäpä nyt alkaa tulemaan heviä, jota jaksaa kuunnella. Itse en suuremmin pitänyt Tarjan laulusta. Sinänsä olen ihmetellyt jo pidempään miten ne muut ovat jaksaneet monta vuotta tanssia yhden ihmisen muiden menojen mukaan. Lisää tilaa Marcolle vokalistiosastolla, sillä Marco on mahti sonni!!! |
En minä Nightwishiä ole oikein ikinä kuunnellut, mutta kyllähän tuo uutinen hieman ihmetytti. Kuvittelin Tarjan vähän toisenlaiseksi ihmiseksi. Noh, mielenkiinnolla jään odottamaan millaista Nightwishiä saamme tulevaisuudessa kuunnella.. |
Boltsa 24.10.2005 10:07:40 | |
---|
Ainoa, mikä erotti Nightwishin tusinahevistä oli Turusen laulutapa. Kuitenkin laulutapa on tehnyt materiaalista sietämätöntä kuunneltavaa. Vaikka Holopaisen sävellykset ovat hienoa kuunneltavaa, olen tuosta jokseenkin samaa mieltä. Kyllä kuitenkin Nightwishin itse tunnistin parhaiten laulusta. Ainakin jos kuulin jonkun uuden biisin vaikkapa radiosta. Mutta eiköhän tähänkin soppaan ratkaisu jossain vaiheessa löydy, oli se hyvä tai huono, se toivottavasti on bändin oma ja sellainen mitä he itse haluavat. Toivottavasti. Boltsa |
Tympee Huttunen 24.10.2005 10:10:31 | |
---|
Älkääs unohtako Rob Halfordia kun puhutaan Black Sabbath laulajista. Lauloi yhden keikan Ronnie James Dion lähdettyä bändistä. Ei ollut "bändissä" koskaan. Tolkin puukotus oli feikkiä. Itse kuulin jutusta melko tuoreeltaan jo. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
ozz3 24.10.2005 10:18:38 | |
---|
Lauloi yhden keikan Ronnie James Dion lähdettyä bändistä. Ei ollut "bändissä" koskaan. Lauloihan se yhden keikan viime OzzFestissäkin... Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
*kaamos* 24.10.2005 10:33:55 | |
---|
Mie haluan sanoa vielä sen, että Turusen "valovoimaisuus" taisi suurimmaksi osaksi johtua juuri Holopaisen sävellyksistä...Kyllä tämä uutinen on jollain tavalla koskettanut koska koko ajan mietin asiaa. Että minun puolesta piste tähän topiciin. Mandariini vodkaa?-Dweia- |
Spike 24.10.2005 11:00:08 | |
---|
Mie haluan sanoa vielä sen, että Turusen "valovoimaisuus" taisi suurimmaksi osaksi johtua juuri Holopaisen sävellyksistä...Kyllä tämä uutinen on jollain tavalla koskettanut koska koko ajan mietin asiaa. Että minun puolesta piste tähän topiciin. Agreed. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Tympee Huttunen 24.10.2005 11:23:53 | |
---|
Lauloihan se yhden keikan viime OzzFestissäkin... Taitaa se sitten muutaman keikan olla heittänyt. Ei se kuitenkaan bändissä koskaan ole ollut, kuin tuuraajana. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
aiiT 24.10.2005 11:40:11 | |
---|
We are accidents waiting to happen. |
Jormaz 24.10.2005 11:47:44 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |