outo_O 26.06.2003 17:40:15 | |
---|
Kellään mitään mielipiteitä? riittääkö bänditouhuihin (metalli) ja onko hyvät äänet jne, kertokaa onko 480€ riistoa laitteeesta? olen kitaristi jolla on piileviä kykyjä, joita en ole vielä löytänyt. |
Walrus 26.06.2003 17:46:20 | |
---|
480€ on melkosta ryöstöä tosta ku itsekkin kaupittelen samaista laitetta 200€ hintaa. Kyllähän tommosella bänditouhuissa on pärjänny ja kyllä sillä metalliakin soittelee mut ei ton hintaluokan vehkeillä mitään mahdotonta kitaravallia aikaan saa. Metallitouhuihin suosittelen saman valmistajan 5150:llaa tai jotain Engl:in tai Koch:in järeempää laitetta. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
outo_O 26.06.2003 17:49:41 | |
---|
Niin, eihän se maksakaan kun 1000€ enemmän.. joku kohtuuhintanen kompo pitäs saada, pitäs taittuu hevit ja rokit. Kaupasta olis kiva ostaa ku oon tälläi perseaukinen osamaksustelija.. olen kitaristi jolla on piileviä kykyjä, joita en ole vielä löytänyt. |
Terok 26.06.2003 19:03:46 | |
---|
Niin, eihän se maksakaan kun 1000€ enemmän.. joku kohtuuhintanen kompo pitäs saada, pitäs taittuu hevit ja rokit. Kaupasta olis kiva ostaa ku oon tälläi perseaukinen osamaksustelija.. Uskoisin että saman hintainen Laney TF olisi parempi tai käytetty putkicombo, aika epäselvä bassovoittonen soundi oli kun yritin saada nauhoittaessa hyvää soundia, tehojakin on aika vähän joten joutuu huudattamaan jolloin soundi vieläkin pahenee... Moderniin metalliin varmaan ihan ok peli. |
outo_O 27.06.2003 13:47:04 | |
---|
pitäs saada joku metallica soundinen kombo, mieluiten sellanen millä pärjää sitte bändillekin ja kotivolyymeillä pitää pystyä soittelemaan.. laney tf 200 tai 300 on sanotto et se on tosiepäluotettava sarja.. hajoilee useasti? ja ei varmaan voi soittaa kotona ilman jotain power brakea? käytetyt kiinnostaa kyllä, paremmanhan sillon saa ku samanhintasen uuden. olen kitaristi jolla on piileviä kykyjä, joita en ole vielä löytänyt. |
Musicstorekoelnissa on Engl Thunder-nuppi 650e. Hmm.. |
Crackis 27.06.2003 14:22:11 | |
---|
laney tf 200 tai 300 on sanotto et se on tosiepäluotettava sarja.. hajoilee useasti? ja ei varmaan voi soittaa kotona ilman jotain power brakea? TubeFusionit on hybridivahvistimia kuten valvestaten yms. Eli niillä se soundi ei ainakaan parane luukuttamalla. Taitaa käydä pikemminkin päinvastoin. Tuo TF-300 on kyllä yksi todella hyvä vaihtoehto. Siitä saa irti nimenomaan sen kunnon metallisärön ja siinä riittäs myös tehot bändin kanssa. Tietysti tuo yksi elementti rajoittaa aika paljon, mutta kukaan ei ole kieltänyt hommaamasta lisäkaappia sitten myöhemmin siihen kaveriksi. |
outo_O 27.06.2003 18:13:43 | |
---|
kuinkas keveämpi Laney Tf-100 suoriutuu metalli touhuista, siinä ei kai ole enään putkia.. olen kitaristi jolla on piileviä kykyjä, joita en ole vielä löytänyt. |
PuNkKi 30.06.2003 02:02:01 | |
---|
Mä suosittelisin kyllä tuota peaveyn studio pro:ta... mutta tuo 480€ hinta kyllä hirvittää... kivat säröt siitä ainakin lähtee... tarpeeks metallisetkin :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
A. Järvinen 30.06.2003 10:17:52 | |
---|
Mä suosittelisin kyllä tuota peaveyn studio pro:ta... mutta tuo 480€ hinta kyllä hirvittää... kivat säröt siitä ainakin lähtee... tarpeeks metallisetkin :) Joo! Kannattaa vaan muistaa käyttää "T-dynamicsiä" kohtuudella. Ja kannattaa myös tsekata ulkomaalaisia musaliikkeitä, itse sain käytetyn hintaan (suomessa) uuden. |