elbowski 23.10.2005 22:41:22 | |
---|
Mitä vaikkaatte, missä suomibändissä tapahtuu vastavaa seuraavaksi? The Rasmus tai Negative. Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45 |
Kapane 23.10.2005 22:41:24 | |
---|
Mitä vaikkaatte, missä suomibändissä tapahtuu vastavaa seuraavaksi? PMMP, Mira lähtee sooloon. |
Bilharzia 23.10.2005 22:49:11 | |
---|
Tää koko kohusirkus vois olla oikeesti enemmän validi jos Tarja Turunen ei olis pelkkää palkattua apua. "No autetaan hevipoikia vähän, laulan niille oopperaa turhien tilusoolojen välissä." |
KanZuu 23.10.2005 22:51:53 | |
---|
Ihme väittelyä tässäkin ketjussa. Itse pidän muutosta hyvänä, ainakin jos Holopaisen kirje on täysin totta, että Tarjan käytös olisi tuommoista. Vaikka Nightwishin keulakuvana oli Turunen, niin uskon, että bändi ei unholaan vaivukkaan ilman Turusta. Yhden Nightwishin keikan olen vajaa vuosi sitten jäähallissa todistanut ja siinä muusikoista Turunen kyllä loisti vähiten ja oli eniten vailla karismaa. Hietala oli erittäin karismaattinen ja varsinkin hänen ja Empun poikamainen "leikkiminen" lavalla oli viihdyttävämpää kun Tarjan pelkistetty lava oleminen. Myös Holopainen nautti selvästi soitosta ja Jukkakin paukutti rumpuja kunnon show rumpalin käden nostoin :D Harmi vain, että nyt pitää uutta Nightwishia odotella aika kauan. Muistaakseni Holopainen sanoi, että uusi levy tulisi 2007, nyt se voi myöhästyä laulaja hässäkän takia tai jos yleensäkin tulee. Selvyyttä tilanteeseen varmaan tulee lähi viikkoina/kuukausina. Ihan kunnioitusta Tarjalle siitä miten hän levyillä laulaa. Meni kuitenkin jotenkin maku kuunnella Nightwishia vähään aikaan. Varsinkin tuli ristiriitaa mielessä, kun miettii bändin alkupään "viattomia" kappaleita ja sanoituksia ja mikä hässäkkä nyt on menossa. Joku varmaan sanoo ettei Turusen käytöksen pitäisi vaikuttaa musiikinn hyvyyteen tai huonouteen, mutta kyllä se minulla ainakin vaikuttaa. |
Jormaz 23.10.2005 22:52:34 | |
---|
Tää koko kohusirkus vois olla oikeesti enemmän validi jos Tarja Turunen ei olis pelkkää palkattua apua. "No autetaan hevipoikia vähän, laulan niille oopperaa turhien tilusoolojen välissä." Niinpä, sehän on jo kauan valitellut että bändi on este sen opiskeluille ja muille projekteille. Mä nyt en mistään mitään tiedä mutten usko Turuselle menestystä siellä omalla tontillaan. Hevikiekumisessa se ei oo niin tarkkaa mutta vakavemmassa touhussa pitäis olla parempi. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
varakeef 23.10.2005 22:53:08 | |
---|
Kertakaikkisen ristiriitainen tilanne: Ainoa, mikä erotti Nightwishin tusinahevistä oli Turusen laulutapa. Kuitenkin laulutapa on tehnyt materiaalista sietämätöntä kuunneltavaa. Raskaan rokin hienoimpiin perinteisiin kuuluu se, että solistia vaihdetaan aina kun sukset menevät ristiin. Montas laulajaa Deep Purplessa on ollut, 5? Entä Rainbowssa, 8? Sabbathissa, 4? Eihän tässä muuta kuin otetaan uutta klasaria opiskellutta solistia kehiin, Tarulle sooloura ja kaikki ovat tyytyväisiä. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
sirdickyj 23.10.2005 22:57:26 | |
---|
Montas laulajaa Deep Purplessa on ollut, 5? 4 Entä Rainbowssa, 8? 4 Sabbathissa, 4? Vissiin enemmänkin. Ozzy, Dio, Tony Martin, Glenn Hughes...jaa, siinähän ne tais ollakin. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
IceChylos 23.10.2005 23:00:20 | |
---|
Ainoa, mikä erotti Nightwishin tusinahevistä oli Turusen laulutapa. Hohoo, bullshit sanon minä, ja jatkan näitä turhia väittelyjä. Hienoja sävellyksiä ovat. Women are like parking spaces: all the good ones are taken, and the available ones are handicapped. |
Bilharzia 23.10.2005 23:00:31 | |
---|
En ole jaksanu kaikkia miljardeja postauksia lukea mutta mun ehdotus Nightwishin jätkille olis kuopata koko helvetin bändi kokonaan, perustaa uus bändi hiukan eri tyylisuunnalla samoilla jätkillä ja hommata uus laulaja joka ei todellakaan kuulosta ollenkaan yhtään Tarjalta. Heawy Medalin ja oopperalaulannan yhdistäminen konseptina ei ole järin kiinnostava muutenkaan. |
simperi 23.10.2005 23:08:11 | |
---|
Tuomas Holopaiselle kunnioitukset, nimittäin tuskinpa oli ainakaan kovin taloudellinen ratkaisu tämä. "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon) |
HaloOfFlies 23.10.2005 23:12:52 | |
---|
Vissiin enemmänkin. Ozzy, Dio, Tony Martin, Glenn Hughes...jaa, siinähän ne tais ollakin. Plus Ian Gillan eli 5. First they steal your mind and then they steal your soul |
lxi 23.10.2005 23:13:39 | |
---|
Plus Ian Gillan eli 5. Ja melkein-kaimansa Ray Gillen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Carpenter 23.10.2005 23:16:10 | |
---|
En ole jaksanu kaikkia miljardeja postauksia lukea mutta mun ehdotus Nightwishin jätkille olis kuopata koko helvetin bändi kokonaan, perustaa uus bändi hiukan eri tyylisuunnalla samoilla jätkillä ja hommata uus laulaja joka ei todellakaan kuulosta ollenkaan yhtään Tarjalta. Ei minusta uutta bändiä kannata perustaa, koska eihän Tarja ole osallistunut ollenkaan biisien/sovitusten tekoon. Mutta voihan sitä tyyliä silti hieman muuttaa. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Bilharzia 23.10.2005 23:22:50 | |
---|
Ei minusta uutta bändiä kannata perustaa, koska eihän Tarja ole osallistunut ollenkaan biisien/sovitusten tekoon. Mutta voihan sitä tyyliä silti hieman muuttaa. Tarjalla on iso presenssi bändin imagossa. Sen takia Nightwish vois loppua Tarjan potkaisuun. Mut joo voihan ne tehdä vaikka mitä tahansa bändin kanssa jos se massan suosio ei ole se pääasia. Näemmä on tahkottu tätä aihetta tässä ketjussa jo tarpeeks. |
trent 23.10.2005 23:42:45 | |
---|
|
aivokuolio 23.10.2005 23:53:12 | |
---|
Heawy Medalin ja oopperalaulannan yhdistäminen konseptina ei ole järin kiinnostava muutenkaan. Kovasti tuntuu silti kiinnostavan ainakin mua, ja kuulemma paria muutakin tyyppiä... mustan huoneen testi. |
Silvio Dante 24.10.2005 00:10:28 | |
---|
Ja melkein-kaimansa Ray Gillen. Älkääs unohtako Rob Halfordia kun puhutaan Black Sabbath laulajista. Aijai! |
Deathrace King 24.10.2005 00:28:22 | |
---|
En ole jaksanu kaikkia miljardeja postauksia lukea mutta mun ehdotus Nightwishin jätkille olis kuopata koko helvetin bändi kokonaan, perustaa uus bändi hiukan eri tyylisuunnalla samoilla jätkillä ja hommata uus laulaja joka ei todellakaan kuulosta ollenkaan yhtään Tarjalta.
Onpas vitun tyhmä idea. Hylätä kaikki ja alottaa nollasta, kun tulee hieman hankalaa ja yksi bändin jäsen pitää vaihtaa. Bändi saattaa tulevaisuudessa jatkaa vahvempana ja parempana kuin koskaan, ken tietää. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Aika pommin laittoivat ilmoille joo. Hauskinta on seurata tätä spekulointia mitä täällä ja muualla liikkuu: pelkkää mediavedätystä, uusi stratovarius, raha$tu$ta yms. Nousussa olevan bändin keulakuvaa ja tunnusmerkkiä ei potkita pihalle aivan tuosta vaan. Ei ainakaan jonkun niinkin naurettavan syyn kuin julkisuuden takia. Sitä Nightwishillä on jo niin paljon, että kukaan tänne postaavista runkkareista, minä mukaanluettuna, ei siitä saa elämänsä aikana murto-osaakaan. Hattua siis nostan heille, varsinkin kun vielä tekevät musiikkia, josta pidän Täytyy noissa kirjeessä mainituissa jutuissa olla jotakin perää. Näyttivät Tarjan aviomiehelle kasaavan syytä ja tuo voi hyvin olla mahdollistakin. Totuutta kukaan meistä tuskin tietämään tulee, mutta ratkaisu on tehty ja katsotaan, mitä seuraa. while(true) {metal.play(örörör);} |
Jonttu 24.10.2005 00:55:10 | |
---|
Jeps.. Tuli aikamoisena yllätyksenä kyllä.. Minkäköhänlainen sota tästä syttyy? Kun muistelee sitä stratovariuksen rumbaa... Ja miten kävikään Tolkille? Puukko teki lähempää tuttavuutta miehen kanssa... Miten käy Holopaisen nyt? Uudeksi laulajaksi Arch Enemyn Angela! Tulisi ainakin mielenkiintoista matsq!!!!!!! ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |