Jag 23.10.2005 01:00:27 | |
---|
Vähä off-topicina, tätä coverointihommelia koskien, kuinkahan moni ihqdaa luulee että wicked game on Himin biisi. Mut covareita saa mun mielestä tehä kuka tahansa. Ei niil oo mitään sen kummempaa yhteyttä alkuperäseen biisiin. Ja nuo "huonot" versiot saattaa vaan lisätä sen alkuperäsen biisin arvostausta. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
south_of_heaven 23.10.2005 01:25:45 | |
---|
ihan sama jos covereita tekevät mutta olisi se kuitenkin parempi jos tekisivät omat paskat listahittinsä. hyvien biisejen maku muuttuu äkkiä paskanmauksi kun vastakkaisen genren edustajat ottavat biisit käsiteltäväkseen. Mitä Metallicaan tulee, pidän kaikesta metallicasta, enemmän tai vähemmän, mutta kyllä se sinne thrashiin kallistuu. joo... |
Pelsi 23.10.2005 02:22:58 (muokattu 23.10.2005 02:27:42) | |
---|
EDIT: No vittu. En osannut perustella kantaani järkevästi, joten jätän kokonaan sanomatta. Rölölölö sääh perseil lol apua!!1½ THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Veikko 23.10.2005 11:10:51 | |
---|
Miten Metallican äijät ovat suostuneet tällaiseen raiskaukseen? Jos ne vaikka piti sitä hyvänä? Tai ehkä eivät löytäneet sun puh.numeroa että olisivat voineet soittaa ja kysyä käykö sulle jos he antavat luvan koveriin. ;-) Metallican piiseistähän on vaikka minkälaisia versioita ja tribuuttivetoja. On bluegrass-, blues-, big band-, reggee-, pomppumetalli-, selloveto -versioita. Mikäs tässä uudessa on niin ihmeellistä. Rahaahan se vaan tietää. Ei kai kukaan rikas rahasta kieltäydy, jos sitä noin helpolla saa. Puhuiko hän viittä kieltä? Entä oliko hänellä mitään sanottavaa? -L.Viita |
Tympee Huttunen 23.10.2005 11:27:32 | |
---|
Tekisi mieli kuulla kappale. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Jormaz 23.10.2005 13:05:44 | |
---|
hevy medalin kunniaa on loukattu! metalli soturit valmistautukaa kostoon!11 Yeah! Kerätään M.netistä!! ISKUOSASTO ja lähetään puollustamaan HEWI MEDALIN kunniaa! HAHA!! Yhteisenä rintamana UNITED WE STANDS!! Joo-o.. Eipä hetkauta vaikken ole coveria kuullut. Huono se on todennäköisesti. Onhan se aina noloa jos yritetetään läpimurtoa coverilla. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Booligan 23.10.2005 13:20:31 | |
---|
Metallican paskimpia biisejähän tuo on, eipä haittaa minua ollenkaan vaikka fani olenkin. all shall hail tilu |
DaKiller 23.10.2005 13:32:18 | |
---|
Onhan se aina noloa jos yritetetään läpimurtoa coverilla. Eikös se ole aikas lailla yleinen tapa?
|
myrtonen 23.10.2005 13:47:11 | |
---|
Mikäs tässä uudessa on niin ihmeellistä. Rahaahan se vaan tietää. Ei kai kukaan rikas rahasta kieltäydy, jos sitä noin helpolla saa. Sehän siinä mättääkin, kyllä mäkin menisin listoille jollain coverilla jos ois isillä paljon rahaa ja osakkuus levy-yhtiössä. Turhan helppo tapa tollanen. Mutta toisaalta, jos ei itse tee hittejä, ei siellä listoilla kyllä kauaa yhdellä coverilla - olkoon se noinkin suosittu - tule pysymään. Eli eipä jollain hitticoveroinnilla varmaankaan pidemmän päälle pääse rikastumaan. Mutta sekin siinä vielä on, että kun joku kuulee "hei, toi muijahan veti Metallica-coverin", menee hemmo ja ostaa levyn luullessaan että se sisältää jotain muutakin kuin "I love you" -pianopimputusta. Ehkä se NEM-cover löytyy sieltä piiloraitana. Hienoa markkinointia siis, onnentoivotukseni helppoheikeille. Itsekin sen kyllä olen huomannut, ja tosiasiahan se on, että ei niillä covereilla pitkälle pötki, itsekin on töitä tehtävä jos meinaa menestyä. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
Jibbe 23.10.2005 13:49:02 | |
---|
Miten Metallican äijät ovat suostuneet tällaiseen raiskaukseen? Ei heidän ole välttämättä tarvinnut suostua yhtään mihinkään, jos biisin oikeudet sattuvat olemaan esmes levy-yhtiöllä. |
myrtonen 23.10.2005 14:00:06 | |
---|
Ei heidän ole välttämättä tarvinnut suostua yhtään mihinkään, jos biisin oikeudet sattuvat olemaan esmes levy-yhtiöllä. Jostain oon saanut sellasen kuvan, että biisi ois Hetfieldin sydänverta ja omaisuutta. Mutta pisnes on pisnestä. Rahaahan se tietää vaan. Sitten vielä kysymys. Miten helvetissä Metallican levyt ensimmäisestä alkaen maksavat useimmissa musakaupoissa vielä täyden hinnan? Eikö vielä ole miesten tilipussit tarpeeksi täynnä? Ai mutta kysehän on musiikin historian aarteista, blaablaablaa. Hassua, kun Jyväskylän Sokokselta ostin St. Angerin reilusti julkaisun jälkeen, se maksoi 14,90. Hieman myöhemmin päälle oli liimattu uusi hinta: 21,90. Mega Man Club #010 - Gay Man
DaKiller 23.10.2005 14:05:55 | |
---|
Sitten vielä kysymys. Miten helvetissä Metallican levyt ensimmäisestä alkaen maksavat useimmissa musakaupoissa vielä täyden hinnan? Eikö vielä ole miesten tilipussit tarpeeksi täynnä? Ai mutta kysehän on musiikin historian aarteista, blaablaablaa.
Meinaatko, että sieltä sokokselta soitetaan Metallican tyypeille ja kysytään millä hintaa levyjä myydään? Kyllä ne taitaa kaupat itse myydä sillä hintaa kuin luulevat menevän kaupaksi.
|
myrtonen 23.10.2005 14:09:47 (muokattu 23.10.2005 14:10:07) | |
---|
Meinaatko, että sieltä sokokselta soitetaan Metallican tyypeille ja kysytään millä hintaa levyjä myydään? Kyllä ne taitaa kaupat itse myydä sillä hintaa kuin luulevat menevän kaupaksi. Joo tottakai soitetaan, ja sitten bändin manageri tulee paikalle katsomaan, miten levymyynti on järjestetty ja onko levyt tarpeeksi hyvin esillä. Ainakin Free record shopissa näyttää olevan samat metallicalätyt vuodesta toiseen täysihintaisina, eiköhän valveutunut kuluttaja etsi muun ostopaikan, jos jossain vielä täysihintaisiin levyihin törmää. Tai minä ainakin. Mega Man Club #010 - Gay Man
Pelsi 23.10.2005 14:31:11 | |
---|
Ainakin Free record shopissa näyttää olevan samat metallicalätyt vuodesta toiseen täysihintaisina, eiköhän valveutunut kuluttaja etsi muun ostopaikan, jos jossain vielä täysihintaisiin levyihin törmää. Tai minä ainakin. Osta Äänekosken S-Marketista. Metallican levyt (mitä nyt hyllyssä sattuu olemaan) 13,90. Tai ainakin silloin oli, kun itse levyhyllyäni täydensin. Paitsi Garage ja S&M nyt tuplalevyinä tietysti maksavat vähän enemmän. Mutta ilmeisesti Metallican levyt myyvät niin hyvin vieläkin, että niitä ei niihin eri tarjoushässäköihin edes sisällytetä. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Leper Messiah 23.10.2005 17:11:26 | |
---|
ehkä zeimssi sai siltä pesää |
Ozzman 23.10.2005 19:49:37 | |
---|
Ei heidän ole välttämättä tarvinnut suostua yhtään mihinkään, jos biisin oikeudet sattuvat olemaan esmes levy-yhtiöllä. Paitsi, että Metallica omistaa oikeudet biiseihinsä. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
SomethingWild 23.10.2005 20:21:10 | |
---|
Silmä silmästä! Eli tehdään hevi-versio jostain super suositusta pop-kappaleesta! Tilumaha pitää olla! |
Disposable 23.10.2005 21:20:46 | |
---|
Tuo kommenttini perustui siihen että mielestäni st anger on paska levy eli: huonoa musiikkia ja metallicalla ei tunnu enään oikein olevan palleja enää. No, se on sinun mielipiteesi. Mielestäni aika paljon Metallican "palleista" kertoo live-esiintymisen timanttisuus, mutta saathan sinä uskoa ihan mihin haluat. onneksi Hammett vetelee livenä jotkut pikkutilutukset sinne väleihin. Onneksi? Tottakai onneksi, yksi thrasin hienouksia on soolot. Kappaleessa pitää aina olla tilaa siihen sopivalle soololle. Jos tuon kommentin oli tarkoitus mollata Hammettin soolotaitoja, ei tunnu missään. Onhan niitä teknisesti parempiakin sooloskebaristeja, mutta Hammett sentään tekee aina sen hommansa kunnolla, keikasta tai fiiliksestä riippumatta. Ehkä rutinoitunein ja "ammattimaisin" leadkitaristi ketä tiedän. |
Pedroz 23.10.2005 21:34:16 | |
---|
Hammett sentään tekee aina sen hommansa kunnolla, keikasta tai fiiliksestä riippumatta. Ehkä rutinoitunein ja "ammattimaisin" leadkitaristi ketä tiedän. Suurin osa viime kiertueelta kuulemistani nauhotteista sisältää ihan karmaisevan paskoja sooloja. 90-luvulla sormet vielä liikkuivat, mutta viime kiertueella Hammett jäi todella pahasti jälkeen muusta bändistä melkein kaikkien vähänkään nopeampien tilupätkien aikana. Tietysti puhun vain kuulemieni biisien perusteella, voi olla, että kaikilla muilla keikoilla mies on ollut itse tarkkuus. Mutta hieman epäilen. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
90-luvulla sormet vielä liikkuivat, mutta viime kiertueella Hammett jäi todella pahasti jälkeen muusta bändistä melkein kaikkien vähänkään nopeampien tilupätkien aikana. Tietysti puhun vain kuulemieni biisien perusteella, voi olla, että kaikilla muilla keikoilla mies on ollut itse tarkkuus. Mutta hieman epäilen. Muutenkin biisit menee kaksinkertaisella temmolla keikoilla alkuperäisiin nähden. Miksi näin? Mega Man Club #010 - Gay Man