Aihe: Kuopioon kitaraa ostamaan
1 2
Gibs
23.10.2005 19:43:45
Itse tein sen virheen että ostin kitaran kuopion musiikista enkä katsonut ollenkaan muiden liikkeiden hintoja. Kitara oli käytetty ja olisin saanut samanlaisen kitaran uutena flangerista melkein samaan hintaan. Mutta hyvän kitaran sain ei siinä mitään :)
Huomenta!
juuso a
23.10.2005 22:01:41

Tämä on kyllä ihan totta, että ne myyjät kattelee vähän tuimasti kun porukka tulee sinne vetelemään paranoidia ja testailemaan vehkeitä. Kerrankin soittelin siinä akustisten kopissa ja seurasin kun pari nuorta jannua tuli vinguttamaan Gibsonia. Kohtahan se myyjä oli jo murisemassa pojille. Itse olen suosiolla aina kysellyt oisko joitain uutuuksia ym. mielenkiintoista ja saiskohan niitä kokeilla. Säästyy turhilta murinoilta ja vihaisilta katseilta.

Itsekin kyllä mieluiten asioin viikingissä.

Viikissä ja Flangerissä ei tartte edes lupaa kysyä jos haluaa testata. Poikkeuksena tosin muutama instrumentti viikissä muutama vuosi sitten. Niissä luki erikseen että pitää kysyä lupa.:) Mut eipä ole tuollaisessa soitinkaupassa yhtään mitään järkeä että katsellaan kulmien alta jos tulee jotain testaa. Kiertäkää se Kuopion musiikki vaan kaukaa. Aina ollut samanlainen mesta, jopa silloin kun se oli Fazerin musiikki. Ihmetyttää miten se lafka on vieläkin pystyssä...
V*ttu jeei!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)