Aihe: Nightwish ja Tarjan lähtö?
1 2 3 4 58 9 10 11 1242 43 44 45 46
AP
23.10.2005 18:38:39

Uskomaton tuo www.tarjaturunen.com . Uskottavuuspisteet ropisee rankkasateena tonttiin :D.

Miten tulee mieleen se vanha juttu urean nousemisesta ohi hartioiden vielä ylöspäin....
Sääli sinänsä; oltiin Turusesta mitä mieltä vaan laulajana, mutta kyllähän alusta asti mukana ollut daami kuului Nightwishiin kuin ketsuppi muusiin. Bändi voi toimia jatkossakin objektiivisesti arvioiden hyvin, mutta se ei vaan ole sama asia.

AIka pokkana on kyllä hommaa hoidettu, vasta perjantaina poseerasivat sen pankkikortin lanseerauksessa koko jengi, ja parin päivän päästä ollaan jo erottamassa.
K100 #7 Ärlä #011
vasara73
23.10.2005 18:46:20

siellä on se pikku marcelo kikkaillu tarjan päähän, et sä oot se stara, ku sä oot kaikkien lehtien kansis ym...mut silloin ku bruce lähti maidenista, se kertoi et kyllästyi siihen ku harrisilla oli perhe ja oma bussi jne mukana...sitten haettiin toinen lead singer jostakin, pari kivaa sävellystä, keikkaillaan jossain vähän pienimmissä mestoissa. sitten pidetään jokin salakokous ja puhutaan asiat selviksi...2010 tulee uusi NW tarjan kans, kun kumpikin on kyllästynyt kiertämään pikkumestoja, tekemään joka joulu levyn...en tiedä..
Jani The Rock
23.10.2005 18:48:17

Uskomaton tuo www.tarjaturunen.com . Uskottavuuspisteet ropisee rankkasateena tonttiin :D.

Tommosten kristallien kauppaamisesta sietäisi antaa luunappi otsaan ja potku perseeseen.

Saakohan siitä fyrkat takasin, jos ei tunnekaan olevansa Tarjan lähellä.
Meitsi on bassonsoiton Johnny Winter. En oo yhtä kuuluisa, taitava enkä kalpea, mutta oon helvetin laiha ja mulla on ainakin NÄIN iso stetsoni. * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
peetu
23.10.2005 18:50:27
Kun luin tuon Tuomaksen avoimen kirjeen, niin hyvä ettei itku tullut. Todella surullinen juttu.

Itsellä nyt ei itku tullut todellakaan, mutta mikään ei ole ainakaan ikuista. Ainakin yhden suuren bändin pitkä aikakausi päättyy, mutta mitään esteitä en näe bändin menestymiselle jatkossa. Kaikki on mahdollista, kun porukka on täynnä lahjakkuuksia ja sitä "asennetta". Lähinnä tuo kyllä pisti miettimään että voiko menestys miten helposti päähän ja muuttaa ihmistä. Näköjään voi...
Mikko T.
23.10.2005 18:54:21

Mä en osaa tähän muuta sanoa, kuin että joka kerta, kun ulkopuoliset eli vanhemmat, puolisot tai muut sukulaiset, kaverit, tutut tai muut instanssit alkaa rönkkiä ja puuttua asioihin tai ihmisestä tulee liian ahne, niin vituiks menee.

Jos Nightwishin pitää peruuttaa keikka jollain stadikalla se on hiukan eri asia kuin se, että Pohjanhovissa ei olekaan trio K vaan trio R. Keikoilla kuulemma käy väkeä tuhansia ja nämä ovat järjestäneet menonsa päästäkseen keikalle niin keikka perutaan koska joku bändistä haluaa bingoon. Täh?

Varsinkin jos solisti pistää äijän peruuttamaan, tai äijä itekseen peruuttaa keikan HEI HALOO sähköpostilla, on joku jo pahasti pielessä.

Ai niin, mut ilmoittihan Jasmin Mäntyläkin tekstiviestillä ettei pääse illalla keikalle ku on kurkku kipeä...

Päätoimisesti ittekseni keikkaavana voin todeta, että on helvetin hyvä että meikäläisellä ohjelmatoimisto, stylisti, manageri, autonkuljettaja, roudari, AV-teknikko, miksaaja, kampaaja, meikkaaja, kalustovastaava, rahoitusvastaava, markkinointivastaava, ohjelmistovastaava ja itte suuri artisti (mikä meikkä tietty on) nukkuvat kaikki saman peiton alla. Ja voinpahan koska tahansa antaa vaikka kaikille noille kenkää ja vaikka vielä itelleni samaan syssyyn. Täsmennykseksi voin todeta, että saman peiton alla meillä nukkuu tasan minä ja sanoinkuvaamattoman rakas tyttöystäväni, joka ei puutu keikkailemiseeni millään lailla. Tai no, puuttuu, jos on aamuna lähtö keikalle ja oon iltalla kavereiden kanssa baarissa ottamassa pectusta, hän yleensä lähettää tekstiviestin "muista kulta olla ajokunnossa klo 10". Niinkuin eilen.

Koska mun tekemiset tuskin sen enempää ketään kiinnostaa, palaan alkuperäiseen aiheeseen Nightwish. Enpä usko taitavan solistin löytymisen aiheuttavan ongelmia, kunhan vaan uskaltaa astua saappaisiin. Tuomas Holopaisen kirjeen myötä uskon fanien ottavan uuden solistin avosylin vastaan, jos edes 10% kirjeen sisällöstä pitää paikkansa. Ja miksei pitäisi?

Mutta mitenköhän Tarjan nyt käy? Veikkaan että koko mimmi unohdetaan vuodessa.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Klooni
23.10.2005 18:56:33
On se kummallista että tuntuu valtaosa täällä kirjoittavista tietävän tasan kaiken yhden avoimen kirjeen pohjalta ...

Ei etteikö olisi mahdollista että kirje on täysin totta, vastaavasti on myös mahdollista että se on täyttä kukkua ja kateellisten natinaa.

Jotenkin maistuu aika omituiselta että kipataan kaikki vastuu yhden ihmisen niskaan ja samaan aikaan taputetaan itseään päähän, bändi on kuitenkin useamman ihmisen summa, tuskin on niin että kaikki muut ovat nuhteettomia pikku enkeleitä jotka kovasti kärsivät yhden tosi pahan tekemisistä.

En ota kantaa kuka teki ja mitä eikä pitäisi kenenkään teistäkään, jos ei satu olemaan NW:n jäsen meinaan, kun ette te tiedä kuin hyvin yksipuoleisen (ja mielestäni mauttoman) tarinan.

Sen kyllä sanon että tuollaisen kirjeen julkaisu kaikelle kansalle on pateettista, asian olisi voinut hoitaa paljon siistimmin osoittamatta ketään sormella ...
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! www.klooni.net
Henkka Hevimies
23.10.2005 19:01:26 (muokattu 23.10.2005 19:01:40)
Noni. Heti hirmumyrsky Wilman jälkeen ilmoitetaan Nightwishin solistin erottamisesta uutisissa.

Hyvä teksti kloonilla.
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
carlos
23.10.2005 19:03:18
Nightwish erotti Tarja Turusen. Bändi ei siis enää ole Nightwish, minun mielestäni. En todellakaan Nightwishin musiikista pidä, mutta ei se huonointakaan mahdollista ole.. Kuitenkin Tarja oli mielestäni tässä bändissä _SE_ juttu..
makelele on kuningas
wrshredder
23.10.2005 19:06:46
ehkä se oli Wanha aprilli pila?
Romantikkoitkijät#23 29 JEDILAKI JEDI EI KOSKAAN SAA KIINTYÄ TOISEEN/ YSTÄVYYS PYSYY ALKUIAHASTUKSEN TASOLLA SYVENEE MUUTEN TOSI YSTÄVYYDEKSI NEUTRAALIMMALLA TAVALLA . MUUTEN JOS TÄMÄ UNOHTUU, JEDIN SIELU KÄRVENTYY TUHKAPALAKSI
Eemil
23.10.2005 19:07:09
Mutta mitenköhän Tarjan nyt käy? Veikkaan että koko mimmi unohdetaan vuodessa.

Varmaa on se, että se saapi ainakin kantaa lopun ikänsä Nightwish-leimaa otsassansa. Jos pääsee joskus parin vuoden päästä lehtiin niin viimestään lopussa mainitaan "Turunen muistetaan mm. Nightwish-yhtyeestä jossa hän lauloi syksyyn 2005 asti."
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
Tympee Huttunen
23.10.2005 19:12:17
Onkohan uusi laulaja jo tiedossa? Aikamoinen veto bändiltä, kun bändi on nyt suurempi mitä koskaan ja vieläpä nousujohteessa. Kyllä tämä ratkaisu on pitkään ollut harkinnan alla ja varmaankin juuri ainoa vaihtoehto tilanteeseen. Sympatiat kyllä Tarjallekin. Ei varmaan ole hänen olonsa nyt kovinkaan hyvä.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Spawn
23.10.2005 19:12:53 (muokattu 23.10.2005 19:16:18)
Annan rispektit Holopaiselle ja kumppaneille siitä, että heillä on selkärankaa julkaista kirje avoimesti. Jos sivuille olisi vain laitettu "Tarja Turunen on erotettu Nightwishista" ja mahdollisesti vielä pieni lisäys "...musiikillisistä erimielisyyksistä johtuen", olisi se johtanut valtavaan huhu- ja kyselytulvaan. Nyt viesti ei jätä arvailun varaan kuin Turusen näkökannan. Asiat oli selostettu varsin selvästi ja suoraan, mutta kuitenkin asialliseen sävyyn. Vaikka kukaan meistä ei tiedä miten tätä asiaa on puitu bändin kesken ennen virallista erottamista, uskon tämän olleen viimeinen vaihtoehto. Kuten Holopainen sanoi uutisissakin, täytyi heidän näyttää kantansa ennen kuin muut alkavat kertomaan omia totuuksiaan.

Mutta se mihin tässä olen erittäin pettynyt on, että tapaus on ylittänyt uutiskynnyksen ja valtakunnalliset pääuutiset suitsuttavat nyt tapahtuneella. On tämä pinnallinen maa kun pitää jonkin orkesterin sattumuksista kertoa. Viihdeuutisissa tämä menisi.

edit:
Lisätään nyt vielä, että Turunen ei minulle ole koskaan ollut Nightwish. Ok, kaunis keulakuva, mutta karismaa hänessä ei yhtään ollut. Toivotan kaikkea hyvää niin Nightwishille uusine vokalisteineen, mutta myös Tarjalle, jonka musiikillinen ura ei ole rockin piirissä.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
jussiohman
23.10.2005 19:16:54
Hyvä vaan että antoivat monoa jos kerran moista on käyttäytymisensä ollut. Hietalan laulu on ainakin sinä I wish.. videolla komeaa kuultavaa. Luultavasti parempaa musiikkia saisivat aikaan kun miehestä tulisi pääsolisti ja musiikkiin tulisi hiukkanen lisää räkää.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
Jani The Rock
23.10.2005 19:17:01

Mutta se mihin tässä olen erittäin pettynyt on, että tapaus on ylittänyt uutiskynnyksen ja valtakunnalliset pääuutiset suitsuttavat nyt tapahtuneella. On tämä pinnallinen maa kun pitää jonkin orkesterin sattumuksista kertoa. Viihdeuutisissa tämä menisi.

Nyt en ymmärrä. Se ei oo hyvä kun ei noteerata ja se kun noteerataan vasta huono juttu onkin.

Kyseessä on kumminkin tärkeä vientituote. Mun mielestä se, että tämä ylittää uutiskynnyksen, on osotus siitä että täälläkin on alettu pikkuhiljaa käsittää että populäärimusiikki on muutakin kuin joutavaa puuhastelua. Ja Nightwish on ylittänyt uutiskynnyksen useamman kerran myös positiivisessa mielessä.
Meitsi on bassonsoiton Johnny Winter. En oo yhtä kuuluisa, taitava enkä kalpea, mutta oon helvetin laiha ja mulla on ainakin NÄIN iso stetsoni. * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man *
zorro
23.10.2005 19:19:29
tuskin on niin että kaikki muut ovat nuhteettomia pikku enkeleitä jotka kovasti kärsivät yhden tosi pahan tekemisistä.

miten niin tuskin? tuohan on hyvin yleistä myös muilla aloilla.
täysin oikea ratkaisu mikäli minun mielestä jos tarja tuollanen on.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Spawn
23.10.2005 19:25:59
Nyt en ymmärrä. Se ei oo hyvä kun ei noteerata ja se kun noteerataan vasta huono juttu onkin.

Kyseessä on kumminkin tärkeä vientituote. Mun mielestä se, että tämä ylittää uutiskynnyksen, on osotus siitä että täälläkin on alettu pikkuhiljaa käsittää että populäärimusiikki on muutakin kuin joutavaa puuhastelua. Ja Nightwish on ylittänyt uutiskynnyksen useamman kerran myös positiivisessa mielessä.

No ei se mitään jos bändin taru olisi tähän loppunut, mutta kun kyseessä on "vain" kokoonpanomuutos.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
routasydän4
23.10.2005 19:27:47
Mä en vieläkään meinaa uskoo Tarjan pois potkimista todeksi... Mutta totta se on. Uskomatonta! Nightwish ei oo mitään ilman Tarjaa. Ensin meni Sentenced ja nyt Nightwish... Ei voi olla totta! Nightwishin menettäminen on mulle liikaa.
"Musiikki on kuollut.
Aamen on sanottu"
Kuoleman jälkeenkin on elämää. Kysy vaikka Elvikseltä.
askomiko
23.10.2005 19:28:17
Voe voe voe. Tarja on/oli Nightwishin Se Juttu, joka erottaa tuhannesta muusta kyläbändistä. Varmasti vielä levyjä tuloo, mutta liekö enää näin massiivista menestystä. Mutta jos ei voi toimia yhdessä niin sitten ei, vaikka kannustimena olisi hirmuiset rahatkin.
"I think it's not so much that you're wrong, but that you're wrong AND you're a complete idiot."
Tympee Huttunen
23.10.2005 19:31:38 (muokattu 23.10.2005 19:57:31)
Tässäkö on uusi laulaja? Heleä-ääninen Liv Kristine olisi melko hyvä valinta:

http://www.livkristine.de/templates/index.php?lang_id=2&showid=36

Neitohan on tuttu Theatre of Tragedystä ja Leaves Eyes-yhtyeestä (jossa Atrocity taustabändinä). Ehkäpä Leaves Eyes jää nyt taakse, kun Atrocityllä (jonka laulaja on taas Livin aviomies) on varmasti kiireitä. Neito oli myös laulamassa esim. CoFin uusimmalla levyllä.

Uusi Nightwish menee ostoon, jos Liv Kristine sillä laulaisi:)

Editoidaan vielä sen verran, että neidiltä ilmestyy nyt uusi soololevy.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)