ps3t 23.10.2005 17:45:07 | |
---|
En kyllä Nightwishin musiikista pidä mutta kyllä tuollaiselle kukkoilevalle diivalle pitääkin antaa surutta kenkää bändisä kuin bändistä. Teknisyys on perseestä. |
Raipe 23.10.2005 17:45:23 | |
---|
Kai ne aatteli ottaa siihen laulajan joka osaa lausua englantia. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Nightwish 23.10.2005 17:45:42 | |
---|
Onkos se Nightwish nimimerkillä täällä kulkeva kommentoinut asiaa ollenkaan ,vai onk se niin debiksessä ettei saa selainta auki.. örm pitääkin ostaa tollane kristalli, ko tuli työttömyystuki voin tilata niitä vaikka neljä! kaverille kans! jau Älä huoli en oo debiksessä :) Kirjottelin tonne toiseen ketjuun.Mun mielestä on kyllä Tuomakselta ja muulta bändiltä hienoo et "uskaltavat" potkia Tarjan pois bändistä.Kertoo aika paljon ihmisten motiiveista tehdä asioita bändin eteen..ei se raha aina ratkase.Joillekkin se on enemmän ku pelkkä bändi.Taitaapi rakkaalla aviomiehellä olla suuri vaikutus diivailuun ja muuhun toimintaan. Ja eiköhän se Nightwish vielä sieltä ponnista,kyllä muutkin osaa laulaaku rouva Turunen-Cabuli Kiinnostais kyllä tietää et onko Tarjalla ollu mitään havaintoo tulevasta tapahtumasta ennen keikkaa,hmm. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
RocknRoll 23.10.2005 17:48:41 | |
---|
Mulla ainakin kasvoi jälleen kunnioitus Holopaista kohtaan, ja itseasiassa koko loppubändiä kohtaan. |
WM 23.10.2005 17:52:49 | |
---|
Olen pettynyt asiaan! Pojat tekivät niin kuin parhaaks näki, mut uskon että asia oltais voitu selvittää puhumalla... Nii ÖÖöö!
Ja aina ei voi voittaa... |
el Bastardo 23.10.2005 17:54:38 | |
---|
Pojat tekivät niin kuin parhaaks näki, mut uskon että asia oltais voitu selvittää puhumalla... Eihän ne edes puhuneet toisilleen. :P |
Olen pettynyt asiaan! Pojat tekivät niin kuin parhaaks näki, mut uskon että asia oltais voitu selvittää puhumalla... Eikös siinä kirjeessä sanottu, että asiat on menny ohi sen pisteen että selviäis puhumalla? "Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä. |
guitarmonkey 23.10.2005 17:58:54 | |
---|
Mitkäs ovat keskustelijoiden mielipiteet asian tiedottamisen suhteen? Hoidettiinko homma niinkuin pitikin, vai olisiko ollut parempi jättää julkinen pyykinpesu pois ja lyhyesti vain ilmoittaa miehistönvaihdoksesta? Nyt ei ainakaan mitään epäselvyyksiä jäänyt varmaan kellekään. Näin äkkiseltään sanoisin että ihan mallikkaasti erouutinen hoidettiin, jos tuollaista voi koskaan sujuvasti ja kivuttomasti hoitaa. Esitettiin väitteet ja perusteltiin esitetyt väitteet. Ilmeisesti ihan suoria lainauksia siitä mitä on sanottu ja kirjoitettu, joten tulkinnan mahdollisuus jää pieneksi. Jos kyseessä olisi ollut lyhykäinen erouutinen seurauksena olisi ollut todennäköisesti huhumylly ja mediasota jonka Turunen olisi voittanut johtuen siitä että media vaikuttaa lähtökohtaisesti olevan Turusen puolella. Molempia on kuitenkin loukattu. Tuomas toteaa ettei Tarjan pitäisi kuunnella miestään. Vastaavasti Tarja tuntuu suhtautuvan hyvin kevytkenkäisesti projektiin (Nightwish) johon Tuomas on uhrannut elämänsä viime vuodet. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
trih 23.10.2005 17:59:30 | |
---|
En ole NW-fani mutta aika mielenkiintoinen uutinen. Mulle ei tuo orkesteri muutu millään lailla uuden solistin myötä. Ei ole omaan korvaan hirveän persoonallista tuo Tarjan hoilotus. Säveltäjä on se mikä ratkaisee tämän bändin olemassaolon. Elvikset sitten erikseen. Hieno veto bändiltä jos tuo Turunen on tosiaan noin ylimielinen ja intohimoton tuohon hommaan. Kyllä sen ymmärtää miltä Holopaisesta tuntuu kun sävellyksiensä tulkitsija viisveisaa niiden arvosta/ideasta. Turusen kommenttia kyllä kaipaillaan Uskomaton tuo www.tarjaturunen.com . Uskottavuuspisteet ropisee rankkasateena tonttiin :D. As the water flows over the bridge, as we walk on the floodland, as we walk on the water, we forget. |
stagestar 23.10.2005 18:04:30 | |
---|
Joo, samaa mieltä Jamin kanssa, haiskahtaa kateudelta Tarjan suosiota kohtaan.. Tosin on niin vaikea sanoa kun ei ole ikinä ollut kärpäsenä katossa bändin rundilla mukana. Mutta se on kyllä totta, että tyttö/poikaystävät pitäis pystyä pitämään erossa musakuvioista! heh! rok rok !!! |
_mane 23.10.2005 18:05:28 | |
---|
Saas nähdä tuleeko tänä vuonna Haloselta kutsua linnaan...:P Niinkö luulet? |
stagestar 23.10.2005 18:06:33 | |
---|
Eriasia on jos ei bändi työpaikkana riitä vaan pitäis hengata jätkien kans koko ajan. Ja ihan nöyränä rivisoittajana jolle pojat sanoo missä seisoa ja mihinpäin laulaa. Kukas teistä muuten hengaa vapaa-aikansakkin työkavereiden kans ja jättää aviosiipan kotia? miten minä en löydä kirjeestä mitään tuohon viittaavaa ??? rok rok !!! |
imarhaw 23.10.2005 18:07:00 | |
---|
...Vastaavasti Tarja tuntuu suhtautuvan hyvin kevytkenkäisesti projektiin (Nightwish) johon Tuomas on uhrannut elämänsä viime vuodet. HMMM... Kevytkenkäisesti taitaa suhtautua, vaikka tietääkseni oli mukana kaikilla kiertueen 150 keikalla... täällä metrossa maailman ..
lauluja kirjoitan ..
lauluja siitä mitä mä nään ..
ja mitä tunnen sisällä pään...
(Eppu Normaali) |
Solex 23.10.2005 18:21:00 (muokattu 23.10.2005 18:21:39) | |
---|
Jaahas, juttu on näköjään jo pyörinyt TV-uutisissakin pariin otteeseen. Huoh, Nightwish on omalla tavallaan hieno yhtye, mutta en minä oikein ymmärrä miten tuollainen tapahtuma voidaan asettaa samalle viivalle kuin samaisessa lähetyksessä esiintynyt 120 ihmisen kuoleman Nigeriassa lentoturmassa. Rajansa kaikella. Voitte syyttää tekopyhyydestä, mutta jo alkanut mediarumba ei palvele kenenkään etua. Kirjeessä mainitut asiat Tarjasta ovat ikävää luettavaa, mutta ei ole reilua hänen kannaltaan että asiaa kauhistellaan koko kansan nähden. Ok, myönnän - Kyllä minä muutaman lehden tulen ostamaan huvikseen jos sieltä löytyisi vaikkapa Turusen näkökulmaa asiaan mutta silti tämä asia on aivan överiksi vedetty. Tosiasia on, että 2 miljoonaa myytyä levyä(joista satoja tuhansia Suomessa) ei ole paljoa kansainvälisesti. Nightwish kuuluu toistaiseksi sarjaan "ihan kiva" ja se jälki ei pysy pitkään maailman kartalla ilman edistystä. On vaikeaa olla nöyrä kun on niin vitun hyvä! |
Perzzza 23.10.2005 18:21:10 | |
---|
...Vastaavasti Tarja tuntuu suhtautuvan hyvin kevytkenkäisesti projektiin (Nightwish) johon Tuomas on uhrannut elämänsä viime vuodet. HMMM... Kevytkenkäisesti taitaa suhtautua, vaikka tietääkseni oli mukana kaikilla kiertueen 150 keikalla... Tämä nyt ei tarkoita yhtään mitään, että olisi mukana keikoilla. Jos ei kemiat pelaa ja pottuillaan toisille ja maristaan, ja vielä kaiken lisäksi yritetään tehdä bisnestä, niin... Tuttua musiikkipiireistä, varmaan joka bändillä tämmöistä. Eikös tämä Marcelo ole hänen miehensä? Aika spinal tap, puoliso tulee ja vetää kuset päähän =D |
lurkki 23.10.2005 18:31:22 | |
---|
Toi on kuin oikeasta elämästä. Bändin paikalle vaihdetaan sana "avioliitto" ex-Rumpu, Kitara ja Kukka kalamies#37 >-)))> |
Rattata 23.10.2005 18:32:17 | |
---|
Eikös siinä kirjeessä sanottu, että asiat on menny ohi sen pisteen että selviäis puhumalla? Niin. Jos ei kykene keskusteluun, niin vaikeehan asioita on silloin selvittää. Kyllä nuo aika omituisilta lausahduksilta tuntuu, jos kerta Tarka on sanonut ettei tarvitse Nightwishiä. Kertoo jo hyvin että on tainnu muutamat litrat nestettä päähän nousta. Mutta ainahan näissä voi tapahtua mitä vaan, niinkuin Straton kohdalla nähtiin. Ei siitäkään olisi uskonut että vielä Kotipelto laulaisi bändissä. Ehkä Tarjalla on nyt vähän aikaa miettiä asioita rauhassa kun on kiertuekkin päättynyt, kelata mitä NW todella sille merkkaa. Sääli jos tuo on lopullista, sen verta hyvä keulakuva bändille ja taitava laulaja. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Deep Shadow 23.10.2005 18:32:42 | |
---|
Kun perjantaina katselin siinä keikan lopussasitä screeniä, jossa luki se "once i had a dream and this is it", niin mielessä käväisi, että näinköhän Nightwish lopettaa tähän, mutta enpä sitä sitten sen kummemmin ajatellut. Tupuna sanoi tuolla ensimmäisellä sivulla, ettei ollut kyyneleet kaukana kun tuota luki. Sama minulla. Tuomas Holopainen edustaa minulle sellaista tietynlaista elämäntapaa. Sitä, että elää koko sydämellään ja tekee sitä, mitä haluaa. Ja kyllähän tuosta kirjeestäkin tulee ilmi kuinka paljon Nightwish merkitsee Tuomakselle. Ja se, että se merkitys tulee sydämestä eikä rahasta. En minä usko, että Nightwishin tie tähän päättyisi. Periaatteessa pitäisin ihan mielenkiintoisena sitäkin ratkaisua, että lauluvastuu siirtyisi kokonaan Marcolle, mutta kyllähän tuossa kirjeessäkin todettiin, että uusi naislaulaja etsitään. Tuo kirje antaa myös sellaisen kuvan, että Tarja Turunen on muuttunut paljon. Siitä olen kovin onnellinen, että kuitenkin ovat tuon maailmankiertueensa pystyneet vetämään läpi, vaikka tilanne ei ilmeisesti mikään herkullinen ole ollutkaan enää aikoihin. Tiedossahan se on ollut, että Tarjalle on se oma laulu-ura tärkeä asia, mutta silti tällainen vaan vähän pysäyttää. Joka tapauksessa toivon kyllä kaikkea hyvää Tarjallekin tulevaisuuden suhteen... Tavallaan naurettavaa kommentoida mitään asiasta tietämättä, mutta kun tuossa kirjeessä sanotaan, että "toivomme että jatkossa ajattelet enemmän oman sydämesi ehdoilla", niin sitä samaa toivoisin minäkin. Tai ylipäätään siis sitä, ettei kukaan antaisi rahan pilata jotain mikä on sydämelle tärkeää. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Rattata 23.10.2005 18:34:01 | |
---|
Toi on kuin oikeasta elämästä. Bändin paikalle vaihdetaan sana "avioliitto" Nii. Keskustelua - ei, ja keikat (seksi) hoidetaan väkisin vääntämällä ja sillon kun on ihan pakko. :) valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
lurkki 23.10.2005 18:36:37 | |
---|
ja keikat (seksi) hoidetaan väkisin vääntämällä ja sillon kun on ihan pakko. :) Vaikka tekisi silloinkin mieli olla kavereiden kanssa ;-) ex-Rumpu, Kitara ja Kukka kalamies#37 >-)))> |