Roku-12 22.10.2005 21:35:11 | |
---|
Elikkä tarkotus ois käydä ostamassa kuopion lähistöltä kitara,ja vahvistin. Jos joku ystävällinen ihminen kertos että missä päin sijaitsee kuopion suunalla nuo kyseiset liikkeet. Kiitos jo etu käteen! |
Mrezzye 22.10.2005 22:24:49 | |
---|
Kovimmat tarjoukset olen saanut Flangerista, joka sijaitsee muistaakseni Tulliportinkadulla, eli kaupungintalon edestä menevää tietä satamaan päin noin 150 metriä torilta sataman suuntaan. |
Kampuzzjeah! 22.10.2005 22:25:37 | |
---|
Elikkä tarkotus ois käydä ostamassa kuopion lähistöltä kitara,ja vahvistin. Jos joku ystävällinen ihminen kertos että missä päin sijaitsee kuopion suunalla nuo kyseiset liikkeet. Kiitos jo etu käteen! www.viikingmusiikki.fi ihQDaa. IHFC #3 |
costi 22.10.2005 22:35:05 | |
---|
flanger ja viiking musiikki on semmosia kauppoja joihin itse olen ollut näin kuopilaisena tyytyväinen. flanger tosiaan on, kuten edellä mainittiinkin, tulliportinkadulla ja sijaintikin selitettiin jo. viiking musiikki on kuninkaankadulla. anttilan ja sektorin (torin laidalla) välistä lähtevää rännikatua kuljet alaspäin kirjastoa kohti niin vasemmalta puolelta löytyy. flanger ja viiking musiikki taitavat itse asiassa olla samassa rakennuksessa.. eli hyvin lähekkäin ovat. Whatever it is, it's 6 strings and that's it.
I am a slave or a master to it. |
juuso a 23.10.2005 00:03:23 | |
---|
Itse olen yleensä ostanut kaiken Flangeristä jos olen Kuopiossa ollut vierailemassa kitarakamojen vuoksi. Jone pistää yleensä aika hyviä tarjouksia. Ibanezia siellä on enimmäkseen uusina kitaroina ja käytettynä löytyy muitakin merkkejä. Viikistä olen ostanut yhden kitaran joka oli Jackson. En ole varma mitä merkkejä siellä on nykyään kun ei ole tullut pahemmin käytyä. Siellä on kyllä enemmän kitaraa tarjolla mitä Flangerissä. Liikkeet on hyvin lähellä toisiaan. Viikinmusiikki on sillä kadulla mikä vie alas kirjastolle päin (jos katsotaan torin näkövinkkelistä) ja Flanger kääntyy vasemmalle vähän ennen Viikkiä. On siellä vielä se joku kolmaskin liike mutta en suosittele.. Ylihinnoittelun ovat ainakin siellä aina hallinneet. V*ttu jeei!!! |
Kampuzzjeah! 23.10.2005 00:29:41 | |
---|
En ole varma mitä merkkejä siellä on nykyään kun ei ole tullut pahemmin käytyä. esp/ltd,tokai ja jackson on hyvin edustettuna. ihQDaa. IHFC #3 |
Skebaristi 23.10.2005 00:54:03 | |
---|
THV-klubi #38 Pastilli?
Aivan |
Cruzzi 23.10.2005 10:57:42 | |
---|
Niin tuossapa nuo kaksi parasta. Onhan täällä se Kuopionmusiikki, vaan itse en ole kyllä sieltä ikinä mitään ostanu sen takia, että kaikki on ylihinnoiteltu sekä palvelu ja ilmapiiri on vähän semmoista kireää.(sijaitsee Anttilan takana) Viikingmusiikki on mun mielestä paras liike kuopiossa, parhaat ja rennoimmat myyjät, kohtuu hinnat ja todella hyvin tingittävissä mukavempiin hintoihin. Yleisimmät merkit mitä sieltä löytää on Tokai, ESP/LTD, Fender, Squier, Jackson ja Epiphonejakin saattaa olla liikkeessä. Toki monia muitakin sinne saa kun tilaa, mutta tossa noi yleisimmät... Niin siis tossa oli sähkikset. Hiuslakkaa sen olla pitää! |
Roku-12 23.10.2005 13:28:09 | |
---|
Kiitos! Nämä liikkeet pitää käydä koluamassa läpi! Jospa se kitara ja vahvari lähtis mukaan sieltä ;) |
Strings 23.10.2005 13:30:04 | |
---|
Ehdottomasti viiking musiikkiin. Hiton kovat diilit saa neuvoteltua. High velocity bullet at close range can damage the mind. |
Kampuzzjeah! 23.10.2005 13:33:46 | |
---|
Ehdottomasti viiking musiikkiin. Hiton kovat diilit saa neuvoteltua. komppaan taysillä!! ihQDaa. IHFC #3 |
Turder 23.10.2005 14:40:14 | |
---|
Onhan siinä Anttilan takana myös Kuopion Musiikki. Merkkejä on laidasta laitaan. Taitaa ainoana Kuopiossa myydä laajemmin mm. Gibsonia? Q: What do you get when you play a country song backwards? A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back... |
Hassel 23.10.2005 16:43:22 | |
---|
Onhan siinä Anttilan takana myös Kuopion Musiikki. Merkkejä on laidasta laitaan. Ja asiakaspalvelu on hevon vitusta eli suosittelen menemään Viiking Musiikkiin. Ei muuta kun happy rock and roll |
Mordax 23.10.2005 17:11:32 (muokattu 23.10.2005 17:15:00) | |
---|
Ja asiakaspalvelu on hevon vitusta eli suosittelen menemään Viiking Musiikkiin. Mielenkiintoista, että en ole ainoa joku ajattelee noin, sillä suoraan sanottuna KM on ihan perseestä. Viiking musiikki on sentään musiikkikauppa. www.viikingmusiikki.fi Matemaattisesti ero on 22 pistettä, käytännössä vähemmän. |
Strutsi 23.10.2005 17:23:44 (muokattu 23.10.2005 17:25:06) | |
---|
Minä itse suosin Flangeria ja olen melkein kaikki kamat sieltä hommannut. Viiking musiikki on myös hyvä paikka, siellä on varmaan eniten testattavia kamoja, mutta joskus kyllä meinasi mennä hermo kun siellä ei ollut yhtään kitaraa vireessä. Kuopion musiikissa sitten löytyy perinteisempää Gibsonia ja Fenderiä ainakin kitaravalikoimassa. Ja asiakaspalvelu ei siellä minusta niin hyvää kuin muissa. E: Joskus oli myös hyvä kun Levykauppa X oli ihan siinä Viikingmusiikin vieressä, mutta eipä enää... Definition of music:
"an artistic form of auditory communication incorporating instrumental or vocal tones in a structured and continuous manner" |
Flangerin myyjä on aika kova poika puhumaan :D Viikkari ja flanger tosiaan kannattaa tsekata. |
juuso a 23.10.2005 17:42:17 | |
---|
Kuopion musiikissa sitten löytyy perinteisempää Gibsonia ja Fenderiä ainakin kitaravalikoimassa. Ja asiakaspalvelu ei siellä minusta niin hyvää kuin muissa. Joo. Nyt viimeksi kun kävin siellä satuin ihan huvikseen kysymään Dimarzion mikkejä. Äijä kattoi tuimasti ja alkoi jostain netistä selvittelemään josko niitä saisi hankittua. Sano vaan että "joo ei saa" eikä muuta. Muutenkin tuolla Kuopion musiikissa katsellaan jokseenkin tylysti jos vaan menee kattelee ja kokeilee jotain, eli en. Flangeristä sitten mikkini ostin niinkuin yleensä olen tehnyt. V*ttu jeei!!! |
Strutsi 23.10.2005 19:03:09 | |
---|
Flangerin myyjä on aika kova poika puhumaan :D Viikkari ja flanger tosiaan kannattaa tsekata. Jouni puhuu paljon ja ensin voisi kuvitella sitä hirveäksi myyntitykiksi, mutta se kyllä sitten tuntuu ihan rehelliseltä tyypiltä. Sanoi joskus, että se ei tykkää myydä jotain kamaa jos tietää että se ei ole hyvä. Definition of music:
"an artistic form of auditory communication incorporating instrumental or vocal tones in a structured and continuous manner" |
Arcane 23.10.2005 19:16:26 | |
---|
Ja asiakaspalvelu on hevon vitusta eli suosittelen menemään Viiking Musiikkiin. Komp. Flanger ja Viiking kannattaa tsekata. Kuopion musiikissa hyvä palvelu on tiukassa. Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37 |
costi 23.10.2005 19:18:52 | |
---|
joo toi kuopion musiikki on kyllä semmonen mesta että en ehkä menis suosittelee... siel on jotai ihan ok ja jotai tosi hyviäkin kamoja käytettynä sekä uutena... ne kyllä kans yleensä sit meneeki aika nopeesti. ne "huonommat" sit on pyöriny siel hyllyis jo nii monta vuotta ku oon siel vieraillu. asiakaspalvelu on luultavasti se pää syy miks en tykkää kaupasta. jos kattelemaan vaan menee nii ne kattelee vaan tuimasti ja siin helposti tulee vähä vaivaantunu olo. mut voihan se tietty mielenkiinnosta käydä tsekkaa, eihä sitä tiedä joku mielenkiintonen värkki löytyy. Whatever it is, it's 6 strings and that's it.
I am a slave or a master to it. |