Aihe: Minne katosivat riffiskabat?
1
Sir Härö
23.10.2005 14:16:11 (muokattu 23.10.2005 14:18:23)
Tuo usvainen suolampi näyttää olevan viimeinen, mutta en löytänyt äänestystä.

Eli jos kaikille sopii, koko Riffiskaba-touhun vireillepanijan ominaisuudessa aloitan uuden riffiskaban tänään sunnuntaina 23.10.2005 klo 19.00.

Kertokaa jos on vastaväitteitä.

Edit. Tuo Riffikunkkuskaba on ihan hyvä mutta kyllä m.nettiläisten omia riffejä on mukavampi kuunnella ja pisteyttää.
...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan.
Ville81
23.10.2005 14:34:12 (muokattu 23.10.2005 15:24:05)
Tuo usvainen suolampi näyttää olevan viimeinen, mutta en löytänyt äänestystä.

Tässähän tämä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=38&t=105240&o=0&co=0

Kertokaa jos on vastaväitteitä.

No ei ole kyllä. Uutta kehiin vaan, kun kerran edellisen ylläpitäjä ei ole sitä sulkenut.

Edit: Mahtava säkä. Sen kerran kun olisin kisan voittanut, skaban pitäjä ei sulje kisaa. Plah.
saha
23.10.2005 14:36:06
>-)))> #2
Sir Härö
23.10.2005 14:41:44
Okei eli heti kun reeneistä tulen, laitan uuden skaban tulille!
...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan.
Vapour
23.10.2005 15:09:32
tai imitaatio skaba?

Valmis tausta ja mimiikkavideoilla tapahtuu kamppailu? Arvosteltavana elkeet, soittimen "aito ja kallis" -faktori, tukka ja vaatteet?
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut
wrshredder
23.10.2005 15:13:46
Valmis tausta ja mimiikkavideoilla tapahtuu kamppailu? Arvosteltavana elkeet, soittimen "aito ja kallis" -faktori, tukka ja vaatteet?

hoho. harva lähtis varmaa mukaa..
mut iha äänityksellä vaikka ilman taustoja. ja siihen äänityksen mukaan laitettais sitten ketä on imitoinu.. tahi että valitaan vaan yks artisti jota imitoidaan..
en tiiä.
Romantikkoitkijät#23 29 JEDILAKI JEDI EI KOSKAAN SAA KIINTYÄ TOISEEN/ YSTÄVYYS PYSYY ALKUIAHASTUKSEN TASOLLA SYVENEE MUUTEN TOSI YSTÄVYYDEKSI NEUTRAALIMMALLA TAVALLA . MUUTEN JOS TÄMÄ UNOHTUU, JEDIN SIELU KÄRVENTYY TUHKAPALAKSI
saha
23.10.2005 15:20:52
hoho. harva lähtis varmaa mukaa..
mut iha äänityksellä vaikka ilman taustoja. ja siihen äänityksen mukaan laitettais sitten ketä on imitoinu.. tahi että valitaan vaan yks artisti jota imitoidaan..
en tiiä.

Turhaksi menee. Kohta ollaan jo "särösoundiskaba12"-linjalla. Pietään nämä kolme skabaa, ja yritetään saada viikottainen rytmi päälle.
>-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta."
- alppu kysyy koverretusta otelaudasta.
wrshredder
23.10.2005 15:30:46
Turhaksi menee. Kohta ollaan jo "särösoundiskaba12"-linjalla. Pietään nämä kolme skabaa, ja yritetään saada viikottainen rytmi päälle.

No on täällä turhempiakin threadeja a'la "kävin paskalla" threadit ym.. :D
mun mielestä olis kyllä tilaa jollekin skaballe..
en sitte tiedä..
vois se tietenkin lähteä täydellisesti käsistä, kunnes oltaisiin jo "AlexiLaihoimitaatiohuudahdus: Jau! -skabassa" :D
Romantikkoitkijät#23 29 JEDILAKI JEDI EI KOSKAAN SAA KIINTYÄ TOISEEN/ YSTÄVYYS PYSYY ALKUIAHASTUKSEN TASOLLA SYVENEE MUUTEN TOSI YSTÄVYYDEKSI NEUTRAALIMMALLA TAVALLA . MUUTEN JOS TÄMÄ UNOHTUU, JEDIN SIELU KÄRVENTYY TUHKAPALAKSI
Ville81
23.10.2005 15:51:10
Kyllä mun puolesta voisi kaksi sooloskabaa toimia rinnakkain. Saa tosiaan odottaa aina aika kauan skaban sulkeutumista, äänestystä jne.
Anselmi83
23.10.2005 17:03:35
Kyllä mun puolesta voisi kaksi sooloskabaa toimia rinnakkain. Saa tosiaan odottaa aina aika kauan skaban sulkeutumista, äänestystä jne.

oon samaa mieltä!
there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa
saha
23.10.2005 17:13:22

Pysyypähän tietynlainen arvostus ja jännitysmomentti päällä, kun ei ole uutta kisaa joka toinen päivä :D
>-)))> #2
"Siis mitä hyötyä tuosta on. Tuleeko siitä lisää nopeutta."
- alppu kysyy koverretusta otelaudasta.
drlecter
23.10.2005 19:36:48 (muokattu 23.10.2005 19:43:35)

Sääntöihin on saatava muutos. Skaban voittajaa rankaistaan, joutuu vetää seuraavan skaban läpi.
Ihminen on viisas mies. NOME Kisaranta ROK-ROK!!!
secondarymind
24.10.2005 02:42:14 (muokattu 24.10.2005 02:44:20)
Sääntöihin on saatava muutos. Skaban voittajaa rankaistaan, joutuu vetää seuraavan skaban läpi.

Oot ymmärtänyt ihan väärin. Ei se ole rangaistus. Se on kunnia-asia kun saa jatkaa tätä hienon hienoa m.netin soittoskabakulttuuria uuden skaban vetäjän roolissa! Siitä pitäisi olla ylpeä ja kiitollinen, että on _ansainnut_ kunnian jatkaa skabailuperinnettä voittamalla edellisen skaban. Ja voihan sen vetäjän roolin siirtää muillekin, jos ei nappaa tällaiset kunniat.:)
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)