uruttaja 23.10.2005 13:09:47 | |
---|
Elä muuta virka! Varsinkin tuo räpätin kiinnostaa. Sitä harrastettiin, kun mopoon ei ollu varaa. Mulla oli jopa oikein narukaasu, millä ääntä sai kireämmälle. Oon jo salaa kokeillu autotallissa...Mutta kun nuo junioirit vaan bilettelee, matkustelee ja menee muitten kummeiks... JESS. Narukaasu oli kova sana. Entä peltiräpätti, se piti aivan kauhiaa meteliä verrattuna pahviseen esaan. Ajattele ku se lapsenlapsi täyttää 2 vuotta, niin sille voi tilata hyvällä omallatunnolla Jerry Cottonin. |
Sertzo S 23.10.2005 13:18:58 (muokattu 23.10.2005 13:20:14) | |
---|
Pappa olen olut jo yli kymmenen vuotta, mutta enpä ole ainoata lastenlastani nähnyt kertaakaan kuin vain kuvissa ja vanhinta tytärtänikään vain viimeksi silloin, kun hän oli 10 vuotias. Äitinsä ja minun välit olivat jo tuolloin niin tulehtuneet, että ne vaikuttivat kaikkiin kontaktipyrkimyksiin yhteiseen tyttäremme tapaamiseen niin paljon, ettei se ollut mahdollista. Tapaamisia ei siis juurikaan suotu. Vartuttuaan tyttäreni ei osoittanut tapaamiseen mikäänlaista mielenkiintoa, eikä edeleenkään. Vikaa oli aikoinaan toki minussakin, muut tarkemmat kommentit jätän itseni tietoon. Asia ajoittain vaivaa kyllä minua. |
uruttaja 23.10.2005 13:20:54 | |
---|
Pappa olen olut jo yli kymmenen vuotta, mutta enpä ole ainoata lastenlastani nähnyt kertaakaan kuin vain kuvissa ja vanhinta tytärtänikään vain viimeksi silloin, kun hän oli 10 vuotias. Äitinsä ja minun välit olivat jo tuolloin niin tulehtuneet, että ne vaikuttivat kaikkiin kontaktipyrkimyksiin yhteiseen tyttäremme tapaamiseen niin paljon, ettei se ollut mahdollista. Tapaamisia ei siis juurikaan suotu. Vartuttuaan tyttäreni ei osoittanut tapaamiseen mikäänlaista mielenkiintoa, eikä edeleenkään. Vikaa oli aikoinaan toki minussakin, muut tarkemmat kommentit jätän itseni tietoon. Asia ajoittain vaivaa kyllä minua. Harmi, harmi, harmi. :( |
jon lord 23.10.2005 13:24:37 | |
---|
Pappa olen olut jo yli kymmenen vuotta, mutta enpä ole ainoata lastenlastani nähnyt kertaakaan kuin vain kuvissa ja vanhinta tytärtänikään vain viimeksi silloin, kun hän oli 10 vuotias. Äitinsä ja minun välit olivat jo tuolloin niin tulehtuneet, että ne vaikuttivat kaikkiin kontaktipyrkimyksiin yhteiseen tyttäremme tapaamiseen niin paljon, ettei se ollut mahdollista. Tapaamisia ei siis juurikaan suotu. Vartuttuaan tyttäreni ei osoittanut tapaamiseen mikäänlaista mielenkiintoa, eikä edeleenkään. Vikaa oli aikoinaan toki minussakin, muut tarkemmat kommentit jätän itseni tietoon. Asia ajoittain vaivaa kyllä minua. Olen todella pahoillani tapahtuneesta. Olen onneksi pystynyt pitämään kohtalaisen hyvät välit ensimmäiseen vaimooni ja sitä kautta lapset ja nyt lapsenlapsi eivät tule jäämään unholaan. Toivon sydämestäni että voisit saada tuon asian kuntoon ennenkuin aika sinusta jättää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 23.10.2005 13:25:19 (muokattu 23.10.2005 13:25:31) | |
---|
Huh-huh. Tuntuupa Sertzo tommonen tosi pahalta. Tiedätkö kuka siinä eniten kärsii? Ne sun lapsenlapset. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Huh-huh. Tuntuupa Sertzo tommonen tosi pahalta. Tiedätkö kuka siinä eniten kärsii? Ne sun lapsenlapset. Sinäpä sen sanoit. |
Sertzo S 23.10.2005 13:29:34 | |
---|
Huh-huh. Tuntuupa Sertzo tommonen tosi pahalta. Tiedätkö kuka siinä eniten kärsii? Ne sun lapsenlapset. Mulla ei ole kuin yksi, ellei lisää ole tullut, en tiedä. Tuskinpa hänelle/niille on papastaan juurikaan haasteltu. Olen hyväksynyt tilanteen niin kuin se on ja muutos tulee sieltäpäin, jos yleensä tulee. Viimeistään silloin, kun aika jättää ja perinnönjako tulee ajankohtaiseksi osuuksia tultaneen vaatimaan. Näin se uskoakseni menee. |
isojussi 23.10.2005 13:30:25 | |
---|
Sinäpä sen sanoit. Oon sivusta nähny vastaavan tapauksen. Mikä vittu siinä on, että monet naiset on niin helvetin itsekkäitä, että sille "äijänpaskiaiselle" pitää kostaa lasten kustannuksella. Se on sairasta. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 23.10.2005 13:34:18 | |
---|
Olen todella pahoillani tapahtuneesta. Olen onneksi pystynyt pitämään kohtalaisen hyvät välit ensimmäiseen vaimooni ja sitä kautta lapset ja nyt lapsenlapsi eivät tule jäämään unholaan. Toivon sydämestäni että voisit saada tuon asian kuntoon ennenkuin aika sinusta jättää. Hitto, aina pistää vihaksi, kun kuulee/näkee miten lasta käytetään oman vihan välikappaleena, vaikka omakin ero oli melko vaikea, niin se tehtiin selväksi, et lapsilla on oikeus elää molempien kanssa ja siitä on kiinni pidetty. Itse löysin uudestaan oman isäsuhteeni vasta aikuisena erään tapaturmani seurauksena, surullista oli huomata, että molemmat tahoillamme olimme ajatelleet, ettei toinen välitä.. ;o/ Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
Sertzo S 23.10.2005 13:34:26 | |
---|
Oon sivusta nähny vastaavan tapauksen. Mikä vittu siinä on, että monet naiset on niin helvetin itsekkäitä, että sille "äijänpaskiaiselle" pitää kostaa lasten kustannuksella. Se on sairasta. Jätetyn naisen kosto voi olla julmaa, ja kaikki aseet kyllä käytetään mm.tapaamisoikeuksienkin esto. Sosiaaliämmät vielä säestää ja "äiti on aina oikeassa." |
Ukko 23.10.2005 14:16:11 | |
---|
Sosiaaliämmät vielä säestää ja "äiti on aina oikeassa." Tämä on suuressa osassa tapauksia varmasti totta. Vaikka nainen olisi se jättävä osapuoli vaikkei liitossa sinänsä vikaa olisikaan, kunhan haluaa vain vaihtelua elämäänsä, niin asenteet ovat luutuneet siten että mies on aina roisto ja nainen se kärsivä osapuoli. |
mack the knife 23.10.2005 14:33:20 | |
---|
Minulta kanssa paljon onnea! Kauko-ohjattava auto pitää heti ostaa. Kyllähän ne tytötkin niillä leikkii... :) Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
R.Syke 23.10.2005 14:38:50 | |
---|
Minulta kanssa paljon onnea! Kauko-ohjattava auto pitää heti ostaa. Kyllähän ne tytötkin niillä leikkii... :) Ehottomasti. Ja tuommoinen isohko rautatie - keskikokoisen huoneen 4 x 6 m peittävä - kaikkine herkkuineen. Tytöt tottakai tykkää noista. |
isojussi 23.10.2005 14:43:50 | |
---|
Ja Aku Ankka pitää tilata hetikohta mummulassa luettavaksi! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 23.10.2005 14:45:57 | |
---|
Ja Aku Ankka pitää tilata hetikohta mummulassa luettavaksi! Joo. Niitä säilytetään vessassa sen takia, että siellä on sopiva kosteustasapaino. Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
Sertzo S 23.10.2005 14:53:01 | |
---|
Tämä on suuressa osassa tapauksia varmasti totta. Vaikka nainen olisi se jättävä osapuoli vaikkei liitossa sinänsä vikaa olisikaan, kunhan haluaa vain vaihtelua elämäänsä, niin asenteet ovat luutuneet siten että mies on aina roisto ja nainen se kärsivä osapuoli. Sen verran vielä omasta tapauksestani, ettei tuolla suhteellamme ollut mitään tulevaisuutta. Sen verran kokenut olin jo tuolloin, että oivalsin sen. Sitä paitsi minua ei olisi silloinkaan saanut kirveellä edes uhaten muuttamaan Helsinkiin koti-isää leikkimään, enkä ollut edes rakastunut. Lapsi vaan sikisi mailmaan varomattomuuttamme. Lopetan nyt tämän aiheen tähän ja toivon edelleenkin kaikille papoille vastuullisia ilonhetkiä lapsenlapsistaan ja etenkin Jon Lordille. |
isojussi 23.10.2005 15:19:10 | |
---|
Voimia tossa asiassa Sertzolle ja Loortille viä onnee. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 23.10.2005 15:29:04 | |
---|
Ehottomasti. Ja tuommoinen isohko rautatie - keskikokoisen huoneen 4 x 6 m peittävä - kaikkine herkkuineen.Tytöt tottakai tykkää noista. Lordin nuorimmainen, tyttö, ainakin. |
backwood 24.10.2005 09:57:27 | |
---|
onnea lordi täältäkin paljon!Nopeesti vaan autoradan ja radio-ohjattavan ostoon.sulla on hyvää aikaa "säätää"ne kuntoon ennenkun tyttö on siinä iässä ja ihmettelee että mulleko nuo ostit. humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
Ukko 24.10.2005 16:59:38 | |
---|
onnea lordi täältäkin paljon!Nopeesti vaan autoradan ja radio-ohjattavan ostoon.sulla on hyvää aikaa "säätää"ne kuntoon. Jon rallihulluna saattaisi näin tehdäkin ;) |