Kapu 23.10.2005 11:30:17 | |
---|
Jepulis, näitä ikuisuuspohdintoja taas, mutta jos jollain on faktaa niin kiitos. Eli uutta 410 kaappia etsiskelen, ja Ashdownin ABM 410 kiinnostaa, mutta onko esim. Ampegin vastaava(t) kelpo vaihtoehtoja, niitä kun tuntuisi saavan hiukan helpommin? Entäpä kokemuksia Ashdownin MAG sarjan 410:stä, potkiiko? Nuppina toimii Ashdownin EVO 500. Tarkoitus on käyttää yhtä kaappia, joten pitäisi toistaa hyvin ja tiukasti. |
Niskamies 23.10.2005 12:35:47 (muokattu 23.10.2005 12:36:14) | |
---|
Mulla on ABM410. Se on todella hyvä kaappi mun mielestä. Kun vaffaria olin ostamassa, testasin Ashdownin lisäksi EBS:n ja Ampegin, ja tämä miellytti eniten. Et huonoa ostoa tee jos tällaisen ostat. Mä olen tätä käyttänyt EBS HD350:n kanssa, ja hyvin potkii. Todella tiukka bassotoisto. Pärjää hyvin yksinään. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Kieppi 23.10.2005 13:00:02 | |
---|
Omaan Ampeg SVT410HLF-kaappiini olen ollut tyytyväinen. En osaa oikein noihin Ashdowneihin verrata, kun en ole niitä testannut. Miinuspuolena Ampegilla ehkä se, että se on turkasen iso ja painava. Toki siinä on kunnon kahvat sivuilla sekä "tilt-bar" takana ja hyvät pyörät. Soundi on sitten kyllä ISO. Uskoisin, että hyvän valinnan teet ostit sitten kumman hyvänsä. Testaile ja katsele kumpi miellyttää enemmän. Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
Ainiin juu. Ashdownissa on maailman huonoimmat kahvat. Ne ovat huonossa paikassa(keskellä sivua, kaappi keikkaa), ja ne ottavat ikävästi kiinni käsiin. Varmasti joku insinööri on noi suunnitellut. Mutta saundihan se pääasia on. Sen takia itse ton valkkasin. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
balzary 23.10.2005 14:10:28 | |
---|
Ampegilla olen vetänyt yhden keikan, ja oli kyllä todella hyvä soundi. Reggaebotnea löyty hemmetin hyvin, vaikka nuppina oli Hartke, josta en suuremmin välitä. Ashdown tuntui kans hyvältä peliltä. Ei varmasti kummallakaan händyä survase lantaan, joten lähinnä oma preferenssi sen kai sitten ratkaisee. World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|
N_Bates 23.10.2005 14:44:18 | |
---|
Osta ashdown. Se on parempi koska ne siniset elementit on niin hienon näköiset! Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
Niskamies 23.10.2005 19:05:30 | |
---|
Osta ashdown. Se on parempi koska ne siniset elementit on niin hienon näköiset! Toi on kyllä ihan totta. Sininen=bättre. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Basismi 24.10.2005 15:13:09 | |
---|
Viistous helpottaa soittamista! |
Karlsson 24.10.2005 16:00:41 | |
---|
Tuo ABM sarja on aika väsyneen näköistä tavaraa (image is everything :) Mutta Ashdown labs -sarjan kamoista tuli vaihteeksi valtaisa Gäässi! http://www.ashdownmusic.co.uk/bass/detail.asp?ID=119 *spruits* No huhhuh, tarttis olla joku brittiläinen urheiluauto millä roudaa tota ympäriinsä! "Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05 |
Kapu 26.10.2005 10:04:24 | |
---|
jepulista, Ääsdownin ABM 410 tuli sitten tilattua, enkä kadu...ainakaan vielä. |