Tuntematon soittaja 23.10.2005 01:31:41 | |
---|
Olen tossa katselu että mistä löytyisi noita amerikan richejä, en halua mitään aasia roskia vaan aitoo amerikkalaista! Eli antakaa vinkkejä ja linkkejä mistä amerikan richejä. ONSE! |
McNulty 23.10.2005 01:42:42 | |
---|
Ovat customshop-tyyppistä tilaustavaraa nuo USA Handcrafted B.C. Richit. Voin sanoa suoraan, että Amfisound valmistaa vastaavan soittimen halvemmalla sulle mitä olet B.C. Richiltä ajatellut amerikkalaisena :) Harkitse siis tuota kotimaista käsityötä myöskin, mikäli se logo lavassa ei nouse liian suureen rooliin. Uskoisin että Into-Luthmanin kautta vois yrittää saada Made In USA Richiä, tai sitten käyt läpi B.C. Richin sivuilla luetellut jälleenmyyjät ja kyselet heiltä. Jenkeissä Ed Roman Guitars saattaisi olla yksi paikka mistä USA Richejä löytyy. Mies on nimittäin itse BC Rich "keräilijä" ja omistaa jokusen sata kappaletta ko. valmistajan soittimia. löytävä etsii... the all-seeing eye of horus |
apuri 23.10.2005 11:39:34 | |
---|
|
Music123.com:issa olen nähnyt semmoisia neckthru B.C. Richejä. Maksoivat jotain 1250$ tms. Edit: http://www.music123.com/BC-Rich-NJ-Classic-Bich-i158742.music , eipä ne ollutkaan mitään kummoisia, NJ- sarjalaisia. Ihan hienoja kylläkin. Mieluummin tuommoinen, kuin XD!!!11 KERRY KING SIKNATURE JOSSA TULEE JULISTE MUKANA !!!11XDXD Edit: Ai niin, NOOB LOL!!!!1 Edit: Aitoja amerikkalaisia näkyy silloin tällöin Ebayssä. Eli sinne vaan etsimään! 80-lukulaiset ovat tosiaan PALJON parempia kuin nuo nykyritsat. |
zepeteus 23.10.2005 12:50:08 | |
---|
80-lukulaiset ovat tosiaan PALJON parempia kuin nuo nykyritsat. Jaah, no sekin kai riippuu. Tuossa on vierellä yksi Bernie Rico Jr:n tällä vuosituhannella käsin vääntämä, ei häpeä laadultaan juuri millekään kitaralle. |
ballfish 23.10.2005 12:55:39 | |
---|
Jaah, no sekin kai riippuu. Tuossa on vierellä yksi Bernie Rico Jr:n tällä vuosituhannella käsin vääntämä, ei häpeä laadultaan juuri millekään kitaralle. Tarkoitin juuri noita nykyisiä Aasiassa tms. tehtyjä >600€ vanerinpaloja. |
zepeteus 23.10.2005 13:08:15 | |
---|
Tarkoitin juuri noita nykyisiä Aasiassa tms. tehtyjä >600€ vanerinpaloja. Tuota toki ounastelinkin. Joskus porukoille tulee vain niin herkästi sitten niitä automaattisia oletuksia, kun yleistetään jotain. Kun BC Richit 'aina' ovat niitä onnettomia hevirumiluksia, niin täytyi nyt pitää vähän puoliakin. ;) |
ballfish 23.10.2005 13:10:01 | |
---|
Tuota toki ounastelinkin. Joskus porukoille tulee vain niin herkästi sitten niitä automaattisia oletuksia, kun yleistetään jotain. Kun BC Richit 'aina' ovat niitä onnettomia hevirumiluksia, niin täytyi nyt pitää vähän puoliakin. ;) No ei B.C. Rich tuota imagoaan yritä paljoa parantaa. |
zepeteus 23.10.2005 13:12:13 | |
---|
Eipä niin, ja liekö edes tarvis, täyttävät oman paikkansa. Laadusta nimenomaan puhuin puolestani. |
ballfish 23.10.2005 13:22:56 (muokattu 23.10.2005 13:23:34) | |
---|
Eipä niin, ja liekö edes tarvis, täyttävät oman paikkansa. Laadusta nimenomaan puhuin puolestani. Toki olen aina kunnioittanut noita käsintehtyjä Richejä, mutta nuo nykyiset Aasialaiset liukuhihnamallit ovat aivan kauheita. Edit: Ohops, onpa tämä mennyt Offtopiciksi. Sori vaan ketjun aloittajalle. |
fox 23.10.2005 13:45:30 | |
---|
eipä ne ollutkaan mitään kummoisia, NJ- sarjalaisia. Ihan hienoja kylläkin.. NJ = Nagoya, Japan, tosin jotkut fleaBay-sankarit pyrkivät "tietämättöminä asiasta" tarjoomaan New Jerseyta. Itse olen hyppystelly jenkki Richeistä hienoimman mallisia, eli Bichiä ja Eaglee, Englannissa. Suomesta tosiaan ehkä kannattais ensin tiedustella Into-Luftwaffelta, mutta on syytä varautua kohtuu kovaan hintaan..toisaalta jenkki Bernie Chavez Ricot ei oo koskaan hirvittävän edullisia olleet.. Ja kyllä, Bichissä kiehtoo varsin uskomaton sähköpuolen toteutus. |
trih 23.10.2005 15:52:32 | |
---|
As the water flows over the bridge, as we walk on the floodland, as we walk on the water, we forget. |
Kampuzzjeah! 23.10.2005 16:01:09 | |
---|
ihQDaa. IHFC #3 |
fox 23.10.2005 16:26:41 | |
---|
|