Vapour 23.10.2005 12:09:28 | |
---|
Kiireellinen kysymys. Onko järkevä/hyvä hinta kyseiselle laitteelle? Vehje on kunnossa. Muuten, onko tehonpuoloistusmahdollisuutta? Ihan näin kuriositeetina. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Kiireellinen kysymys. Onko järkevä/hyvä hinta kyseiselle laitteelle? Vehje on kunnossa. On, jos laite ei ole varastettu, tuolla hinnalla nimittäin vaikuttaisi siltä. |
Vapour 23.10.2005 12:16:41 | |
---|
On, jos laite ei ole varastettu, tuolla hinnalla nimittäin vaikuttaisi siltä. Laite on nettihuutokaupassa, eli käytetty. Myyjällä on melko positiiinen feedback Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Niskamies 23.10.2005 12:33:44 | |
---|
Osta pois. Nyt. Heti. Nappaa kiinni kobraa nopeammin. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Vapour 24.10.2005 12:44:40 (muokattu 24.10.2005 12:48:33) | |
---|
Perkele. Myyjä pistikin kohteen kiinni pari tuntia etuajassa (tai sitten katsoin itse väärin (not!)). Meni 520€:n. Vituttaa ja pahasti! E: Helvetti, kun pitää aina taktikoida. "odotellaan tässä just viime metreille ja sit vasta..." Paskat. Saa tarjota hyviä putkivermeitä, absolut hintakatto 800€ Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Fortune 24.10.2005 15:25:56 | |
---|
Perkele. Myyjä pistikin kohteen kiinni pari tuntia etuajassa (tai sitten katsoin itse väärin (not!)). Meni 520€:n. Vituttaa ja pahasti! E: Helvetti, kun pitää aina taktikoida. "odotellaan tässä just viime metreille ja sit vasta..." Paskat. Saa tarjota hyviä putkivermeitä, absolut hintakatto 800€ Ei mennyt tuolla rahalla todennäköisesti. Taisi käydä niin, että joku tarjosi suoraan sopivan hinnan ja huutokauppa meni kiinni. Tykkään kaakaosta ja kaakao minusta. |
FatSam 24.10.2005 19:29:39 | |
---|
Ei mennyt tuolla rahalla todennäköisesti. Taisi käydä niin, että joku tarjosi suoraan sopivan hinnan ja huutokauppa meni kiinni. Niin tuon "mun" Ibanezin kanssa saattoi myös käydä. Nyt tuli vasta mieleen. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |