afro 22.08.2005 16:27:04 (muokattu 22.08.2005 16:27:59) | |
---|
http://www.drumwright.co.uk/images/products/main/CH70.jpg Tuommosta (pearl ch70) älä osta ikinä, kiristysruuvit menee lukkoon vaikka et niitä kiertäisikään tiukalle, taattua pöörl-laatua. Totta. En suosittele minäkään, muutaman vuoden se on minulla ollut. Sama piti sanoa jo edellisessä kirjoituksessa kyseisestä värkistä, mutta unohtui. Kannattanee suosiolla katsella muiden merkkien malleja. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
kkk. 22.08.2005 17:30:07 | |
---|
Paljoko nuo postikulut on thomanilta? Moi! |
gh n 22.08.2005 17:31:22 | |
---|
Paljoko nuo postikulut on thomanilta? 20€ Riippumatta paketin koosta.. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
Magiz 22.08.2005 18:32:56 | |
---|
jos tilaa yli 50€, silloin 20€. vai? Whatever happens, happens. |
Jeltz 22.08.2005 18:51:43 | |
---|
jos tilaa yli 50€, silloin 20€. vai? Joo. Alle 50€ tilausta ei voi tehdä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
gh n 22.08.2005 19:54:37 | |
---|
Joo se tuosta tosiaan unohtui.. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
hollmi-5 22.08.2005 19:58:10 | |
---|
Minulla on Pearlin, Taman, Mapexin, Sonorin ja Premierin clamppeja. Taman clampit ovat aina olleet parhautta. Yamaha on jäänyt testaamatta kokonaan, kun ei meidän kylällä niitä ole hyllyssä ollut. Mika Hollström |
Niskamies 22.08.2005 21:32:08 | |
---|
Minulla on Pearlin, Taman, Mapexin, Sonorin ja Premierin clamppeja. Taman clampit ovat aina olleet parhautta. Yamaha on jäänyt testaamatta kokonaan, kun ei meidän kylällä niitä ole hyllyssä ollut. Mulla on useita taman clamppeja, ja yksi Yamaha. Kummatkin pitävät asiat paikallaan, mutta pidän Tamasta enemmän. Se on enemmän viimesenpäälle suunniteltu. Se kiristysruuvi joka ikäänkuin irtoaa siitä telineestä on klämpin ulkoreunassa, jolloin sen saa helposti irti. Yamahoissa ne irtoavat ruuvit ovat siinä keskellä, ja se ei ole yhtä toimiva systeemi kun Tamoissa. Virallisesti semi-pro! |
Migo 22.10.2005 21:10:29 | |
---|
Mites toi TAMA MCA63E clamp/puomi yhdistelmä kestää isommat pellit kuin splashit? Vai kannattaako siihen edes splashia isompaa laittaa?? Olinx niq eka? Paljo viive? :D |
Niskamies 22.10.2005 21:12:16 | |
---|
Mites toi TAMA MCA63E clamp/puomi yhdistelmä kestää isommat pellit kuin splashit? Vai kannattaako siihen edes splashia isompaa laittaa?? Se kestää ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muukin puomi/klämppisysteemi. Eli laita siihen ihan niin iso pelti kun uskallat. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Migo 22.10.2005 21:20:35 | |
---|
Se kestää ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muukin puomi/klämppisysteemi. Eli laita siihen ihan niin iso pelti kun uskallat. Okei niin joo... no täytynee sitten vielä testailla. Olinx niq eka? Paljo viive? :D |
Niskamies 22.10.2005 21:21:55 | |
---|
Okei niin joo... no täytynee sitten vielä testailla. Mulla on noita kaksi. Kaikki symbaalit ovat pysyneet siinä moitteetta. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
Migo 22.10.2005 21:40:43 | |
---|
Mulla on noita kaksi. Kaikki symbaalit ovat pysyneet siinä moitteetta. Ok, hyvä tietää. Täytynee pistää tilaten. Olinx niq eka? Paljo viive? :D |
Mites toi TAMA MCA63E clamp/puomi yhdistelmä kestää isommat pellit kuin splashit? Vai kannattaako siihen edes splashia isompaa laittaa?? Toimii hyvin, on mulla ridekin semmosessa ollut kiinni joskus. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Alpha 23.10.2005 01:37:18 | |
---|
Toimii hyvin, on mulla ridekin semmosessa ollut kiinni joskus. Mullei ole Ridea ollut, mutta tuota 18" Crashia olen siinä joskus pitänyt. Hyvin kesti vaikka iskua tuli annettua vähemmän helläkätisesti... |
kampela 23.10.2005 13:07:14 | |
---|
Mulla on Mapexin klämpillä Mapexin tomi kiinni Taman ständissä. Hyvä klämmpi, kestänyt jo melkein 10-vuotta :) (: Peruna kerrallaan.. |
Migo 23.10.2005 13:54:23 | |
---|
Toimii hyvin, on mulla ridekin semmosessa ollut kiinni joskus. Mites muuten sopiikos tuo kaikkien esimerkiksi ständien kanssa? Olinx niq eka? Paljo viive? :D |
HeavyMachinery 23.10.2005 14:55:39 | |
---|
Mites toi TAMA MCA63E clamp/puomi yhdistelmä kestää isommat pellit kuin splashit? Vai kannattaako siihen edes splashia isompaa laittaa?? Kyllä toi 22" hevy rideäkin on jaksanut kiikuttaa.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 23.10.2005 19:04:30 | |
---|
Mites muuten sopiikos tuo kaikkien esimerkiksi ständien kanssa? Ei ole mulle tullu ständiä vastaan johon tota ei sais kiinni, ja vahvasti epäilen että sellaista on edes olemassa. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
HeavyMachinery 23.10.2005 19:15:47 | |
---|
Ei ole mulle tullu ständiä vastaan johon tota ei sais kiinni, ja vahvasti epäilen että sellaista on edes olemassa. Jep saa 9000 dw:n haikka ständiinkin kiinni ja se on aika paksu.... Minä tiedän - siis pelkään ! |