EnemyAce 22.10.2005 13:00:52 | |
---|
Voiko mikit puhdistaa Elko-elektroniikan puhdistusaineella, eli siis onko niissä joku vahaus tms. joka voisi liueta pois. Muutenhan puhdistus liene toimii. Mikä oli paras vaihtoehto kaulan puhdistukseen. Olen aina puhdistanut nauhojen välit kostealla paperilla ja sitten kuivalla paperilla uudelleen. Onkohan siihen jotain parempia vaihtoehtoja? |
Wahi 22.10.2005 13:25:20 | |
---|
Otelaudan saa hyvin puhtaaksi Lemon oililla (tai muulla otelaudalle tarkoitetulla öljyllä). Jos otelauta on ruusupuuta. Haulla löytää lisää aiheesta. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Montte 22.10.2005 13:34:32 | |
---|
Otelaudan saa hyvin puhtaaksi Lemon oililla (tai muulla otelaudalle tarkoitetulla öljyllä). Jos otelauta on ruusupuuta. Haulla löytää lisää aiheesta. Eikö toi lemon oil ole se hoitoaine ja suoja? Ruusupuuotelaudalle on mielestäni jokin ihan puhdistukseen tarkoitettu aine, joka laitetaan ennen lemon oilia... Kitara Laulaa - Minä en |
JakeScary 22.10.2005 13:46:02 | |
---|
meitsi pyyhki semmosella luonnontärpätillä ja heitin osmocolor -vahan päälle. Tuli hyvä. lolol |
Wahi 22.10.2005 14:48:20 | |
---|
Eikö toi lemon oil ole se hoitoaine ja suoja? Ruusupuuotelaudalle on mielestäni jokin ihan puhdistukseen tarkoitettu aine, joka laitetaan ennen lemon oilia... Joo niitähän on. Itse tein pelkällä öljyllä ja puhdas tuli. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Montte 22.10.2005 15:16:05 | |
---|
Joo niitähän on. Itse tein pelkällä öljyllä ja puhdas tuli. No ei sen puoleen...kyllähän mäki vaa otan ne suuremmat paskat veke ja sit öljy pintaan :D Kitara Laulaa - Minä en |
Eemil 22.10.2005 20:30:36 (muokattu 22.10.2005 20:31:30) | |
---|
No ei sen puoleen...kyllähän mäki vaa otan ne suuremmat paskat veke ja sit öljy pintaan :D Öljyhän on puhdistusaineista parhaimpia joten kyllä sen avulla hienosti lähtee lika irti. Ja mä suosittelen otelaudan ja muidenkin osien puhdistukseen mikrokuituliinaa jonka kanssa ei tarvitse käyttää mitään muuta kuin vettä. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Wahi 22.10.2005 20:50:47 | |
---|
Ja mä suosittelen otelaudan ja muidenkin osien puhdistukseen mikrokuituliinaa jonka kanssa ei tarvitse käyttää mitään muuta kuin vettä. Jep, tollasella mä pyyhin kaikki sormenjäljet yms. pois. Eikä tarvitse välttämättä edes vettä. "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Jep, tollasella mä pyyhin kaikki sormenjäljet yms. pois. Eikä tarvitse välttämättä edes vettä. Joo, lakkapinnoista lähtee rasvat helposti kuivanakin. Pinttynyt lika jota otelaudasta yleensä löytyy vaatii sitä pientä kosteutta jotta kitka kasvaa. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Schenker 22.10.2005 23:25:38 | |
---|
Ja mä suosittelen otelaudan ja muidenkin osien puhdistukseen mikrokuituliinaa jonka kanssa ei tarvitse käyttää mitään muuta kuin vettä. Jep, ja sen jälkeen oliiviöljyä otelautaan.(älkää kysykö miksi, mutta tällainen tapa on minulla) "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |
EnemyAce 23.10.2005 10:19:23 | |
---|
Tännehhän on tullut hyviä vastauksia, kiitos siitä. Eli jos hommaisin litran pari sitä öljyä ja tota mikrokuituliinaa niin mistä noita tarvikkeita sitten saa? Musiikkiliikkeestä vai rautakaupasta? Kukaan ei ole tosin osannut vastata tohon mikki pulmaan. Eilen kuitenkin suhautin sitä ainetta ja puhdas tuli, aine haihtui nopeasti ja no damage done! |
Montte 23.10.2005 10:22:58 | |
---|
Tännehhän on tullut hyviä vastauksia, kiitos siitä. Eli jos hommaisin litran pari sitä öljyä ja tota mikrokuituliinaa niin mistä noita tarvikkeita sitten saa? Musiikkiliikkeestä vai rautakaupasta? Kukaan ei ole tosin osannut vastata tohon mikki pulmaan. Eilen kuitenkin suhautin sitä ainetta ja puhdas tuli, aine haihtui nopeasti ja no damage done! No jos oliiviöljyä ruvet käyttämään niin sitähän löytyy ihan ruokakaupoista. Eikä sitä tartte litrakaupalla ostaa, pari desiä riittää pitkäksi aikaa. Musaliikkeissä myytävät öljyt on ihan pikkupulloissa, riittävät mainiosti moneksi kerraksi. Kitara Laulaa - Minä en |
Schenker 24.10.2005 07:09:00 | |
---|
Mikrokuituliinojakin löytää ihan tavallisesta marketista, siivousosastolta. "Limp Bizkit sucks dick!" -Zakk Wylde |