ps3t 22.10.2005 17:10:14 | |
---|
Itekkin olin justiinsa tulossa kritisoimaan tuota sontaa. Metallica-faneilla ei faniarvoa? Tästä minä olen saanut väitellä niin pitkään kuin olen 'Tallican nimeen vannonut. Ne Metallica-fanit jotka luulette olevanne true-faneja vain koska 4 ekaa albumia oli hyviä, loput kuraa, saatte kyllä tosissaan mennä itteenne. Siis, nehän toki on parhautta mitä thrash on ikinä maailmaan synnyttänyt, mutta miksi ihmeessä "kopioida" sitä samaa vanhaa? Niinniin, riffejä on vielä äärettömästi keksimättä mutta 10 vuoden thrashäyksen jälkeen saattaa jo mieli kiinnostaa kokeilla muuta. Ja kun rahaa on kokeilla uutta niin eikun menoksi: Tuloksena Blackistä St. Angeriin johtava arvosteluketju jossa ollaan kapeakatseisina, 4 ekan albumin palvojina unohdettu miten musiikki muuttuu vuosien aikana. Metallica ei ole hylännyt metallia, vaan uudistunut sen mukana. Siitä saisivat ottaa muutkin bändit mallia. Itsetietoisena Metallica-fanina osaan kuitenki arvostellakkin Metallicaa. Prkl, kyllä nuo soolojen poisjättäminen Angerilta kiusaa vieläkin, onneksi Hammett vetelee livenä jotkut pikkutilutukset sinne väleihin. En luule olevani mikään "true fani" jonka mielestä kaikki paitsi neljä ensimmäistä levyä on paskaa. Mun mielestä paljon haukutut load ja reload ovat suurenmoisia hardrock levyjä enkä ikinä hauku Metallicaa tai mitään muitakaan bändejä sen perusteella jos uusi levy on erilainen kuin aiemmat. Tuo kommenttini perustui siihen että mielestäni st anger on paska levy eli: huonoa musiikkia ja metallicalla ei tunnu enään oikein olevan palleja enää. Teknisyys on perseestä. |
JivE 22.10.2005 17:11:55 | |
---|
Ihan paskan hailee onko tosta biisistä tehty coveri vai ei! Ja kyllä mä olen aika varma, että tuo tyttö tietää kenen ja mitä biisiä se coveroi. Varokaa nyt kaikki true hevarit kun Children Of Bodom on tehnyt Britney Spearsin biisistä coverin niin saatte vielä turpaanne niiltä 12 vuotiailta tytöiltä kun ootte raiskannu purkkapoppia. Ihan turhaa valittamista tälläinen. |
Silvio Dante 22.10.2005 17:39:16 | |
---|
onneksi Hammett vetelee livenä jotkut pikkutilutukset sinne väleihin. Onneksi? Aijai! |
DaKiller 22.10.2005 17:55:55 | |
---|
Ihan paskan hailee onko tosta biisistä tehty coveri vai ei! Ja kyllä mä olen aika varma, että tuo tyttö tietää kenen ja mitä biisiä se coveroi. Varokaa nyt kaikki true hevarit kun Children Of Bodom on tehnyt Britney Spearsin biisistä coverin niin saatte vielä turpaanne niiltä 12 vuotiailta tytöiltä kun ootte raiskannu purkkapoppia. Ihan turhaa valittamista tälläinen. Hoho, hyvin sanottu. |
myrtonen 22.10.2005 18:13:48 (muokattu 22.10.2005 18:14:49) | |
---|
Ihan paskan hailee onko tosta biisistä tehty coveri vai ei! Ja kyllä mä olen aika varma, että tuo tyttö tietää kenen ja mitä biisiä se coveroi. Varokaa nyt kaikki true hevarit kun Children Of Bodom on tehnyt Britney Spearsin biisistä coverin niin saatte vielä turpaanne niiltä 12 vuotiailta tytöiltä kun ootte raiskannu purkkapoppia. Ihan turhaa valittamista tälläinen. Britneyn kopioiminen oli sentään omaperäinen(?) veto, joka tuskin on tehty rahastustarkoituksessa, vaan huumorilla. Se siinä NEM:in koveroinnissa vituttaa, että joku neverheard ja ties kuinka lahjaton pianistiapina coveroi jo tuhanteen kertaan coveroitua biisiä ja koittaa sillä jyrätä listakärkeen, kun biisin on todettu jo useaan otteeseen olevan parhaita heviballadeja ikinä. Vähän haiskahtaa tollaselta "helppo tie listoille - rahat pois" -periaatteelta, samaa mitä eräässä nimeltämainitsemattomassa sarjassa nimeltä Idols toteutetaan taas kerran. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
DaKiller 22.10.2005 18:29:36 | |
---|
Britneyn kopioiminen oli sentään omaperäinen(?) veto, joka tuskin on tehty rahastustarkoituksessa, vaan huumorilla. Se siinä NEM:in koveroinnissa vituttaa, että joku neverheard ja ties kuinka lahjaton pianistiapina coveroi jo tuhanteen kertaan coveroitua biisiä ja koittaa sillä jyrätä listakärkeen, kun biisin on todettu jo useaan otteeseen olevan parhaita heviballadeja ikinä. Vähän haiskahtaa tollaselta "helppo tie listoille - rahat pois" -periaatteelta, samaa mitä eräässä nimeltämainitsemattomassa sarjassa nimeltä Idols toteutetaan taas kerran. Kaikki musiikki muuttuu kaupalliseksi siinä vaiheessa kun se julkaistaan ja sitä aletaan kaupata ihmisille. Asiasta kolmanteen.. Olikos tuo britni muuten häneltäkin coverpiisi? Ja mielestäni se, että Bodom tekee tuosta coverin ei tee siitä yhtään sen VÄHEMMÄN kaupallista, kuin jonkun nobodyn tekemä metallica coverointi. Olkoon sitten kuinka huumorilla tahansa. |
Wk 22.10.2005 18:29:42 (muokattu 22.10.2005 18:30:54) | |
---|
Vähän haiskahtaa tollaselta "helppo tie listoille - rahat pois" -periaatteelta, samaa mitä eräässä nimeltämainitsemattomassa sarjassa nimeltä Idols toteutetaan taas kerran. Tarpeeksi kovat tukijoukot ja aggressiivinen mainonta niin mikä tahansa tulkinta tuntuu menevän listoille... Crazy Frog... http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Tarpeeksi kovat tukijoukot ja aggressiivinen mainonta niin mikä tahansa tulkinta tuntuu menevän listoille... Crazy Frog... Miten kävi popstars 2:n bändeille? Onko kukaan kuullut heistä pitkään aikaan mitään?. Vaikka heillä kuitenkin oli aika massiivinen mainonta ja tukijoukot, ainakin alkuun. |
Pelsi 22.10.2005 18:32:47 | |
---|
Mitä sitten? Hyviä biisejä on coveroitu iät ajat ja niillä on menty listoille myös iät ajat. Ei se tee alkuperäisestä yhtään huonompaa. Jos coverointi tapahtuu sopivan arvokkaasti, niin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Sehän saattaa jopa houkutella Kiss FM-tyyppejä Metallican ja ehkä sitä kautta joskus kunnon musiikinkin pariin. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Wk 22.10.2005 18:36:19 | |
---|
Miten kävi popstars 2:n bändeille? Onko kukaan kuullut heistä pitkään aikaan mitään?. Vaikka heillä kuitenkin oli aika massiivinen mainonta ja tukijoukot, ainakin alkuun. Hekin kuitenkin saivat omat minuuttinsa parrasvaloissa tuon TV:n tuoman julkisuuden varjolla, vaikka sanoisin että parempiakin soittajia jammaa tuolla kellareissa roppakaupalla... paremmuus tietysti on suhteellista, mutta enää siis ei tarvitse välttämättä olla kummoinen viritelmä niin naps, listalla. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
DaKiller 22.10.2005 18:42:29 | |
---|
Hekin kuitenkin saivat omat minuuttinsa parrasvaloissa tuon TV:n tuoman julkisuuden varjolla, vaikka sanoisin että parempiakin soittajia jammaa tuolla kellareissa roppakaupalla... paremmuus tietysti on suhteellista, mutta enää siis ei tarvitse välttämättä olla kummoinen viritelmä niin naps, listalla. Eipä se muistaakseni häävisti listalla näkynyt tuo popstars juttukaan. Mutta onhan se tosi, että kaiken maailman ihmerenkutukset pääsevät listoille. Mutta mikäpäs siinä, jos kansa sitä haluaa. Jos Tapanilta kysytään. |
...And Justice For All 22.10.2005 19:11:23 | |
---|
Metallica onkin yrittäny väkisin mitä tahansa kaupallista Blackista lähtien. Ihan sama miten jatkavat, huvittaa. Mm...beer... |
foetor ex ore 22.10.2005 19:27:09 | |
---|
Metallica onkin yrittäny väkisin mitä tahansa kaupallista Blackista lähtien. Ihan sama miten jatkavat, huvittaa. Kuten ylempänä todettiin, kaikki musiikki muuttuu julkaistaessa kaupalliseksi, joten mitä vitun paskaa tuo nyt tarkoittaa? Vai huvittaa? Hoho, vaihda tuo nimimerkkisi. |
RocknRoll 22.10.2005 19:34:17 (muokattu 22.10.2005 19:34:41) | |
---|
Bodomista puheenollen, heidän cover-biisinsinsä ovat melkein parempia kuin alkuperäiset, ja luonnollisesti parempia kuin heidän omatuotantonsa. Mutta, tämä on vain minun mielipide.. |
DaKiller 22.10.2005 19:36:16 | |
---|
Bodomista puheenollen, heidän cover-biisinsinsä ovat melkein parempia kuin alkuperäiset, ja luonnollisesti parempia kuin heidän omatuotantonsa. Mutta, tämä on vain minun mielipide.. Olisi tuo britniskipalekin ollut 10x parempi kun olisi suosiolla jättänyt kaikki vokaalit jonnalle... Niin ei kukaan ilmeisesti tiedä onko tuo alunperin britnin skipalekaan? |
Albiinokaamio 22.10.2005 23:55:22 | |
---|
tuskin on tiedossa mistä tämä kappale on lähtöisin. Ton biisin kyllä tuntee aika moni että iso osa luultavasti tietää. Toisin kuin esim. nightwishin over the hills and far awayn kohdalla. Kaikki ei oo ees kuullu Gary Mooresta. Odin owns ye all! |
KTR 22.10.2005 23:56:46 | |
---|
hevy medalin kunniaa on loukattu! metalli soturit valmistautukaa kostoon!11 |
Aerodactev 22.10.2005 23:58:11 | |
---|
Juu, kaikki ei oo ees kuullu Bob Dylanista mutta Gunnarit ja Jimi Hendricks jyrää. Aika harva on kuullu myöskään Simon Dupreesta mutta kyllähän kaikki nyt Kirkan Leijat tietää. jne.
Long = progressive = good
|
Lord of the strings 23.10.2005 00:02:21 | |
---|
hevy medalin kunniaa on loukattu! metalli soturit valmistautukaa kostoon!11 Silmä silmästä! "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Billsner 23.10.2005 00:11:43 | |
---|
Näin ja kuulin se coverin. Ihan hyvä se minun mielestä oli. Itse en pahemmin Metallicasta pidä (satunnaisia hyviä biisejä siellä täällä), mutta St. Anger on ihan hyvä levy kokonaisuudessaan. Chainsaw Surgery |