myrtonen 22.10.2005 14:01:01 | |
---|
Voihan perkele, että jotkut osaa olla helppoheikkejä. NRJ:n top10:ssä juuri näin hirvittävää soopaa, joku ei-niin-kaunis blondi, jolla ei mielestäni ole vielä nimeä musiikkibisneksessä, on tehnyt Nothing else mattersista pianopimputteluversionsa, ja nyt sillä ratsastaa sitten radioaalloilla. Näin sitten nuori sukupolvi, sikäli kun kappaleesta pitää, pitää tietenkin sen naisesittäjää arvossa, ja tuskin on tiedossa mistä tämä kappale on lähtöisin. Miten Metallican äijät ovat suostuneet tällaiseen raiskaukseen? Heviballadiklassikosta on kyllä tehty covereita ennenkin, varmaankin jokaisella bändillä on omansa, mutta kun se tungetaan näin törkeänä versiona mainstreamiin, alkaa Metallica-fania vituttamaan. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
ps3t 22.10.2005 14:04:36 | |
---|
Voihan perkele, että jotkut osaa olla helppoheikkejä. NRJ:n top10:ssä juuri näin hirvittävää soopaa, joku ei-niin-kaunis blondi, jolla ei mielestäni ole vielä nimeä musiikkibisneksessä, on tehnyt Nothing else mattersista pianopimputteluversionsa, ja nyt sillä ratsastaa sitten radioaalloilla. Näin sitten nuori sukupolvi, sikäli kun kappaleesta pitää, pitää tietenkin sen naisesittäjää arvossa, ja tuskin on tiedossa mistä tämä kappale on lähtöisin. Miten Metallican äijät ovat suostuneet tällaiseen raiskaukseen? Heviballadiklassikosta on kyllä tehty covereita ennenkin, varmaankin jokaisella bändillä on omansa, mutta kun se tungetaan näin törkeänä versiona mainstreamiin, alkaa Metallica-fania vituttamaan. Luulisi ettei näinä päivinä Metallica fani vituttaisi enää mikään. Sen verran alas on jo vajottu. Itse seuraan lähinnä huvittuneena bändin tekemisiä. Teknisyys on perseestä. |
Sooloilija 22.10.2005 14:36:42 (muokattu 22.10.2005 16:45:05) | |
---|
Minäkin näin tuon saman videon. Oli se kyllä hirveää katseltavaa, kun hyvää kappaletta tuolla tavalla terrorisoidaan. Mutta miksi siitä pitäisi sitten niin välittää? Seppo Taalasmaa on tilutusmestari! |
Räbbänä 22.10.2005 14:40:38 | |
---|
Ainut hyvä coveri tuosta on yhen örinä bändin versio. En muista bändin nimeä. Huvittavan kuuloinen kun joku örisee tuplien säestämänä "herkkää" biisiä. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
Wk 22.10.2005 14:42:29 (muokattu 22.10.2005 14:45:05) | |
---|
Se ois mun mielestä jälleen hauskaa jos joku uskoisi tuon naisen tehneen tuo kappaleen ja nostaisi hänet arvoon arvaamattomaan. Tiedän monia jotka luuli että Nightwish on säveltänyt Over The Hills & Far Awayn... Metallica tosin jo niin mainstreamia että _luulisi_ ihmisten tietävän kappaleen säveltäjän... EDIT: Jaa, aloittaja tuon mainitsikin jo... no anyways. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Hetfield 22.10.2005 14:50:47 | |
---|
Voi perkele, itekki kuullu ton kappaleen radiosta... Oikeen rupes ketuttamaa tommone raiskaus. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Julmettu 22.10.2005 14:53:09 | |
---|
Oltiin koko lössi täällä aivan shokissa, kun tuo video nähtiin... Ei tämä voi olla edes totta... |
Deino 22.10.2005 14:56:09 | |
---|
Ärsyttävää oli, kun musiikin tunnilla joku sanoi, että "Soitetaan sen (jonkun bändin, en muista) Nothing Else Matters!". Vaikka olisi pitänyt sanoa; "Soitetaan Metallican Nothing Else Matters". Ne siis luulivat NEM:ä jonkun paskan poppi bändin biisiksi. Vittu. Perkele! |
miscage 22.10.2005 14:56:32 | |
---|
Vähä off-topicina, tätä coverointihommelia koskien, kuinkahan moni ihqdaa luulee että "Hey hey, My My" on Negativen biisi? "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
ekikoo 22.10.2005 15:00:39 | |
---|
olen sillä kannalla että nothin else matters on niin kulunut biisi että siitä sietääkin tulla jotain uusia sovituksia A signature? Oh wait... |
Vähä off-topicina, tätä coverointihommelia koskien, kuinkahan moni ihqdaa luulee että "Hey hey, My My" on Negativen biisi? Samaa mietin minäkin, ja arvaan ettei yksikään. Aina ennen mainstream-coveria pitäisi selkeällä suomen tai lontoon kielellä kertoa, kenen kappale alun perin on. Kanadan nasaalisedälle sietäisi saada kunnia, olkoon se sitten teinienkin antama kunnia, sen verran hyvä kappale kyseessä. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
JoPa 22.10.2005 15:08:53 (muokattu 22.10.2005 15:09:22) | |
---|
Offtopic jatkuu: Työkaveri oli nähnyt oliko nyt elisan? mainoksen tvstä ja siellä oli cheerleadereita jotka huusi Be agressive! -kannustushuutoa, faith no morellahan on tuon niminen biisi.. Oli mukava kuunnella kaverin hehkutusta että faith no morea coveroidaan tuolla tavalla. Kunnes tietenki pätemisen uhallakin paljastin toverini musiikillisen tuntemuksen kyseenalaiseksi, ja vahvistin omia asemiani lähinnä tunnettuna kusipäänä.. =) Metallicasta vielä sen verran etten ole tuota (uutta) biisiä vielä kuullut, joten kerron mielipiteeni myöhemmin.. Vähän kyllä pelottaa tuo idea.. "Tosta poikki", sano Isildur.. |
Boltsa 22.10.2005 15:09:52 | |
---|
IMHO on sitä huonompiakin coverointeja kuultu Boltsa |
Ruoste 22.10.2005 15:15:22 | |
---|
Näin tuon coveri version musiikkivideon tänäaamuna MTVltä, ei se minusta pahalta kuulostanut. Se jopa hiukan helpotti oloa kun makasin krapulassa kerrostalokämpän lattialla tuskanhiki otsalla valuen ja sitten kuulin tuon biisin naisäänen tulkitsemana. Tuli nostalginen tunnelma ja oli pakko kuunnella se alkuperäinen versio heti siihen perään vaikka en metallicaa enää suuremmin harrasta. Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... |
carnation 22.10.2005 15:24:15 (muokattu 22.10.2005 15:24:44) | |
---|
Offtopic jatkuu: Työkaveri oli nähnyt oliko nyt elisan? mainoksen tvstä ja siellä oli cheerleadereita jotka huusi Be agressive! -kannustushuutoa, faith no morellahan on tuon niminen biisi.. Oli mukava kuunnella kaverin hehkutusta että faith no morea coveroidaan tuolla tavalla. Kunnes tietenki pätemisen uhallakin paljastin toverini musiikillisen tuntemuksen kyseenalaiseksi, ja vahvistin omia asemiani lähinnä tunnettuna kusipäänä.. =) Niin ja silloin kun Marilyn Mansonin mOBSCENE tuli, monet nousivat varpailleen ja tilittivät kuinka Manson plagioi Faith No Morea kertosäkeen "Be obscene / Be, be obscene" -huudatuksessa. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
DaKiller 22.10.2005 16:15:42 | |
---|
Luulisi ettei näinä päivinä Metallica fani vituttaisi enää mikään. Sen verran alas on jo vajottu. Itse seuraan lähinnä huvittuneena bändin tekemisiä. Kuinka niin? Miten lailla alas on vajottu? Se on aina yhtä huvittavaa, kun "truuufanit" alkavat karsastaa jotakin pändiä vain koska se kelpaa muillekin. Itse kunnioitan Metallicaa aika suuressa määrin ja uudet julkaisut ovat aina helvetin kiinnostava tapahtuma. Yksi hyvistä puolista bändillä on itsensä uudistaminen. Jokainen levy on tuonut jotain uutta mukanaan ja kiinnostus yhtyeen tuotantoa kohtaan on säilynyt. Aika moni vanhoista hevijyristä yrittää yhä kopioida itseään kultaiselta 80-luvulta ja se harvemmin onnistuu. Uusia mausteita sekaan ja pakka sekaisin. |
Disposable 22.10.2005 16:29:32 | |
---|
Kuinka niin? Miten lailla alas on vajottu? Se on aina yhtä huvittavaa, kun "truuufanit" alkavat karsastaa jotakin pändiä vain koska se kelpaa muillekin. Itse kunnioitan Metallicaa aika suuressa määrin ja uudet julkaisut ovat aina helvetin kiinnostava tapahtuma. Yksi hyvistä puolista bändillä on itsensä uudistaminen. Jokainen levy on tuonut jotain uutta mukanaan ja kiinnostus yhtyeen tuotantoa kohtaan on säilynyt. Aika moni vanhoista hevijyristä yrittää yhä kopioida itseään kultaiselta 80-luvulta ja se harvemmin onnistuu. Uusia mausteita sekaan ja pakka sekaisin. Itekkin olin justiinsa tulossa kritisoimaan tuota sontaa. Metallica-faneilla ei faniarvoa? Tästä minä olen saanut väitellä niin pitkään kuin olen 'Tallican nimeen vannonut. Ne Metallica-fanit jotka luulette olevanne true-faneja vain koska 4 ekaa albumia oli hyviä, loput kuraa, saatte kyllä tosissaan mennä itteenne. Siis, nehän toki on parhautta mitä thrash on ikinä maailmaan synnyttänyt, mutta miksi ihmeessä "kopioida" sitä samaa vanhaa? Niinniin, riffejä on vielä äärettömästi keksimättä mutta 10 vuoden thrashäyksen jälkeen saattaa jo mieli kiinnostaa kokeilla muuta. Ja kun rahaa on kokeilla uutta niin eikun menoksi: Tuloksena Blackistä St. Angeriin johtava arvosteluketju jossa ollaan kapeakatseisina, 4 ekan albumin palvojina unohdettu miten musiikki muuttuu vuosien aikana. Metallica ei ole hylännyt metallia, vaan uudistunut sen mukana. Siitä saisivat ottaa muutkin bändit mallia. Itsetietoisena Metallica-fanina osaan kuitenki arvostellakkin Metallicaa. Prkl, kyllä nuo soolojen poisjättäminen Angerilta kiusaa vieläkin, onneksi Hammett vetelee livenä jotkut pikkutilutukset sinne väleihin. |
overthewall 22.10.2005 16:33:03 | |
---|
Hehe. Tekihän Metallica itsekin mainstream musiikkia Black Albumista lähtien. |
DaKiller 22.10.2005 16:44:46 | |
---|
Hehe. Tekihän Metallica itsekin mainstream musiikkia Black Albumista lähtien. Tai sitten Metallica teki Heavyrockista mainstreamia. Aivan sama minulle. Luokittelen itse yleensä musiikin 3 luokkaan "paska", "ihan hyvä" ja "helvetin hyvä". Ja Metallica on aina kuulunut tuohon viimeiseen. |
_Petri_ 22.10.2005 16:49:08 | |
---|
Offtopic jatkuu: Työkaveri oli nähnyt oliko nyt elisan? mainoksen tvstä ja siellä oli cheerleadereita jotka huusi Be agressive! -kannustushuutoa, faith no morellahan on tuon niminen biisi.. Oli mukava kuunnella kaverin hehkutusta että faith no morea coveroidaan tuolla tavalla. Kunnes tietenki pätemisen uhallakin paljastin toverini musiikillisen tuntemuksen kyseenalaiseksi, ja vahvistin omia asemiani lähinnä tunnettuna kusipäänä.. =) Mitä tarkoitat? |